Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Формула 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • То се видя за какво служи при рестарта. Неговите спирачки пушеха най сериозно. Дали обаче го е изключил се не знае. Факт е че по радиото веднага се накара на отбора, при все че бутонът му е пред очите.

    Коментар


    • Доколкото разбрах по телеметрията потвърдиха, че бутона бил включен, както е искал Хамилтън, но по незнайна причина се бил самоизключил.Меджик...
      Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
      0887/осемпет 66 4осем

      Коментар


      • TigerHunter
        TigerHunter коментира
        Редактиране на коментар
        Точно обратното.

    • Бутонът въвежда предпрограмирано разпределение на спирачното усилие.. В случая с превес към предните. Известно е, че тазгодишния болид на Мерцедес изпитва затруднения с постигане на температура в гумите и особено предните. Особено на писти, на които липсват дълги бързи завои, каквито са Монако и Баку. Особено пък в режим на Сейфти кар, гумите изстиват, както и спирачките. Задните нямат толкова изявен проблем, защото при многократните резки ускорения пребоксуват и така гумите се загряват. Особено с това лоу даунфорс крило, с което караше Хамилтън в Баку.
      Това миналата година го решаваха с ДАС системата. Мисля, че точно разтовареното задно крило спаси Хам от поредната гръмнала задна гума. От друга страна обаче, му донесе оувърстиир (презавиване) и малък тракшън на излизане от завой. Това е и главната причина да не успее да изпревари Кеко. Който е слушал, още в началото на състезанието Люис каза " I'm on the nose. " Което значи точно това. По-късно каза за болида на Перез : " This car has too much rear end " Тоест, много по-доър тракшън при ускорение след завой. Видя се, че е по-бърз на правата, но в първия и втория сектор с многото завои, Ред Булът беше в друга лига. Точно " Snap oversteering" не му позволяваше да стъпи достатъчно рано на газта.
      Колкото до прословутия бутон. Той е причината спирачките му да пушат на старта. Идеята е, да го ИЗКЛЮЧИ преди старта, за да възвърне нормалния спирачен баланс.
      Пак за който е слушал: Хамилтън веднага след излизането от пистата, попита Боно. " Did I leave the Magic ON? " В превод: " Дали оставих бутона ( режима) включен?" И веднага след това: " Сигурен съм, че го изключих."
      Сега. Или е забравил да го изключи, или както твърди той, без да иска е чукнал на него и в първия завой се озова с неправилния спирачен режим, блокирайки предните гуми и с почти никакви спирачки отзад.
      Толкова за "вълшебния" извънземен бутон.
      Колкото до това, че можеше да се задоволи с второто място, то тогава не бил пилот. Сена беше казал нещо в подобен смисъл. От рода на " Ако видиш пролука и не опиташ, по-добре да закачиш каската на пирона" Това фигуративно казано.
      Първите му думи след излитането бяха да се извини на отбора, а не да ги упрекне.

      И за да приключа;:НИКОГА не гледам състезанията по българските телевизии, защото са некадърни да ги коментират.
      Сега Ф1 предоставя безплатен и свободен стрийм на всичко.
      So. why should I?

      Наздраве!
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
        Бутонът въвежда предпрограмирано разпределение на спирачното усилие.. В случая с превес към предните. Известно е, че тазгодишния болид на Мерцедес изпитва затруднения с постигане на температура в гумите и особено предните. Особено на писти, на които липсват дълги бързи завои, каквито са Монако и Баку. Особено пък в режим на Сейфти кар, гумите изстиват, както и спирачките. Задните нямат толкова изявен проблем, защото при многократните резки ускорения пребоксуват и така гумите се загряват. Особено с това лоу даунфорс крило, с което караше Хамилтън в Баку.
        Това миналата година го решаваха с ДАС системата. Мисля, че точно разтовареното задно крило спаси Хам от поредната гръмнала задна гума. От друга страна обаче, му донесе оувърстиир (презавиване) и малък тракшън на излизане от завой. Това е и главната причина да не успее да изпревари Кеко. Който е слушал, още в началото на състезанието Люис каза " I'm on the nose. " Което значи точно това. По-късно каза за болида на Перез : " This car has too much rear end " Тоест, много по-доър тракшън при ускорение след завой. Видя се, че е по-бърз на правата, но в първия и втория сектор с многото завои, Ред Булът беше в друга лига. Точно " Snap oversteering" не му позволяваше да стъпи достатъчно рано на газта.
        Колкото до прословутия бутон. Той е причината спирачките му да пушат на старта. Идеята е, да го ИЗКЛЮЧИ преди старта, за да възвърне нормалния спирачен баланс.
        Пак за който е слушал: Хамилтън веднага след излизането от пистата, попита Боно. " Did I leave the Magic ON? " В превод: " Дали оставих бутона ( режима) включен?" И веднага след това: " Сигурен съм, че го изключих."
        Сега. Или е забравил да го изключи, или както твърди той, без да иска е чукнал на него и в първия завой се озова с неправилния спирачен режим, блокирайки предните гуми и с почти никакви спирачки отзад.
        Толкова за "вълшебния" извънземен бутон.
        Колкото до това, че можеше да се задоволи с второто място, то тогава не бил пилот. Сена беше казал нещо в подобен смисъл. От рода на " Ако видиш пролука и не опиташ, по-добре да закачиш каската на пирона" Това фигуративно казано.
        Първите му думи след излитането бяха да се извини на отбора, а не да ги упрекне.

        И за да приключа;:НИКОГА не гледам състезанията по българските телевизии, защото са некадърни да ги коментират.
        Сега Ф1 предоставя безплатен и свободен стрийм на всичко.
        So. why should I?

        Наздраве!
        Кажи как го гледаш,че моя оператор угаси и сърбите и румънците,които го даваха,RTL го не дават тази година,а на Домусчийски няма да дам 9 лв.за две състезания месечно. Борих се с нета и не успях да го гледам на живо.
        Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
        Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
        Враца

        Коментар


        • коко келеша
          коко келеша коментира
          Редактиране на коментар
          Домусчийски отдавна вече не е собственик на НТВБГ

      • От много години гледам в интернет. Преди бяха няколко пиратски сайта за стрийм, които прекъсваха, а като ги откриеха, ги блокираха. Половин час преди състезание съм се борил да си "копна" устойчив стрийм. Откакто се смениха чорбаджиЙте обаче, официалният сайт на Ф1 си пуска стрийм. Досега не ми е правил никакви ядове. Но е към скайспортс ю кей.
        Това е адресът, Ако искаш, си го запамети:


        Formula 1 Live Stream. Watch free Formula 1 streamings online. (formula1-live.stream)
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • genadi.tsvetkov
          genadi.tsvetkov коментира
          Редактиране на коментар
          Благодаря!

        • disko04
          disko04 коментира
          Редактиране на коментар
          И аз благодаря!

      • Накратко казано - важното е, че бежовия не успя да спечели състезание, което не му се полагаше по принцип. Наздраве
        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
        Из "Златния телец"

        Коментар


        • TigerHunter
          TigerHunter коментира
          Редактиране на коментар
          Да. Въпреки че съм му фен, победата трябваше да е за Макс. Но такъв е спорта. 3-то място беше максимумът, на който реално можеше да се надява Хам.
          И то не защото не може да кара, а защото толкова му позволява коата на тоя етап.

      • Фенът винаги вижда каквото му изнася. Факт е , че Люис не може да работи под напрежение. Това е шансът на Макс, ама и той е лабилен. Другите на стълбицата в Баку са случайности. Може пък така да стане по интересно.

        Коментар


        • Паджеровод
          Паджеровод коментира
          Редактиране на коментар
          Ами преди две състезания Макс му набива обръчите, че му липсва силен съотборник и Чеко се амбицирА, но да видим докога...

        • TigerHunter
          TigerHunter коментира
          Редактиране на коментар
          Не съм съгласен за напрежението. Никак при това. И до средата на сезона са водили и пак е обръщал нещата. Просто Мерцедес бяха неузнаваеми тия две състезания. Ако ги провали нещо тоя сезон, няма да е Люис, а нежеланието да ъпгрейдват. На истинските писти обаче, няма да е така. Макс изпусна златен шанс да поведе сериозно оня ден, но не е негова вината.

        • Паджеровод
          Паджеровод коментира
          Редактиране на коментар
          И на истинските писти вече комфортът няма да му е пълен както досега. Макс ще се опитва да му обърква ритъма все по успешно.

      • piron45 коментира
        06-06-21, 18:13
        Е днес Хамилтън остана най големия губещ и то от глупост или алчност. ...
        Всъщност алчността му е не по-голяма от примерно тази на Шуми или на Сена . Че и на Ферстапен .
        ... и именно тази "алчност" е една от необходимите черти , за да си шампион .

        ...
        Паджеровод коментира
        Вчера, 22:09
        ...И на истинските писти вече комфортът няма да му е пълен както досега.
        Има си хас ! Нищо вечно няма .
        Да не говорим, че състезанието беше станало скука още докато сегашния 7-кратен шампион беше едва 4-5 кратен .
        ... а пък съсвсем трети въпрос е че да си 7-кратен шампион , да си натрупал няколкостотин милиона в зелено и да продължаваш да запазваш мотивация все едно сега си седнал в болид от Ф1 и да гориш във всяко състезание ... това съвсем не е работа за всеки карАч .


        ... и накрая : състезания като тези в Монако и Баку никога не са били "заплюти" за Мерцедес . И от тима си го знаят . За тях- колкото точки вземат на тези писти - все е кяр .
        А във Франция ще стане ясно за горните коментари . Или по- точно : ще започне да се изяснява Ама нали и затова седим пред монитора / екрана де
        Последно редактирано от Vlado_Ts; 09-06-21, 19:06.
        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

        Коментар


        • Vlado_Ts
          Vlado_Ts коментира
          Редактиране на коментар
          В конкретния случай : да стартираш втори от решетката , 2 обиколки преди края , да ускоряваш до 250 км/ч с газ до дупка , да усетиш че спирачките те предават и да имаш 1/10 от секундата (по-малко от един миг) преди завоя , за да решиш как да продължиш ... едва ли е мислил за пари в този момент.
          Ама и такъв момент пак не е за всеки . Виждали сме къде по-големи чекиджии в по- елементарни ситуации.

        • Паджеровод
          Паджеровод коментира
          Редактиране на коментар
          За какво решение говориш? Колелата блокират и продължаваш направо в резултат на чиста физика, а не на някакво гениално решение

        • Vlado_Ts
          Vlado_Ts коментира
          Редактиране на коментар
          Мдаа . Блокират ти колелата , продължаваш изненадващо напред щеш- не щеш , при положение че очакването е съвсем друго - за 1-2 секунда да вземеш 90-градусов завой с над 260 км/ч , на 10 см. от стената . И си продължаваш обаче директно (то нали колелата си те водят автоматично ) и си спираш безпроблемно под носа на Сержо Перес туй . Проста работа

          Всъщност , да. Не "решение" , а "реакция" вероятно е точния термин .
          ПС. Да оцелееш в подобни условия също е изкуство.

      • Ще пусна това, което обясних и аз същото преди два дена. Безпогрешен е само Бащицата.

        The real error that cost Hamilton Baku F1 win and saved Verstappen - YouTube

        Гари Андерсън не е случаен и не е журналист.
        Последно редактирано от TigerHunter; 09-06-21, 20:03.
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
          ...Гари Андерсън не е случаен и не е журналист.
          Добре бе, разбрахме, че Хамстера е втори след Маниту... ама друг път

          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
          Из "Златния телец"

          Коментар


          • Люис си призна грешката, отборът си призна грешката, само вие питате каква грешка?

            Коментар


            • Той греши шампионски, с финес. Не е като някой от втората половина на решетката да изпусне завоя и да продължи направо селската...

              Владо ме амбицира да не го харесвам...
              edoors.bg- Джаджи за врати и врати

              Коментар


              • Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнение
                Той греши шампионски, с финес. Не е като някой от втората половина на решетката да изпусне завоя и да продължи направо селската...

                Владо ме амбицира да не го харесвам...
                Ееее Гена , не така де . Нямам намерение да влизам в конфронтация с когото и да било от участниците в темата . Сори, ако с нещо съм те издразнил - било е неволно .
                И понеже гледам , че нещата взеха да стават излишно сериозни след толкова години (а за мен е просто развлечение), за да не развалям атмосферата спирам да пиша в темата .
                Живи и здрави ! Успех на Кими , Алонсо , Фетел , Латифи , Джовинаци и изобщо кой- на когото е фен
                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                Коментар


                • Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение

                  Ееее Гена , не така де . Нямам намерение да влизам в конфронтация с когото и да било от участниците в темата . Сори, ако с нещо съм те издразнил - било е неволно .
                  И понеже гледам , че нещата взеха да стават излишно сериозни след толкова години (а за мен е просто развлечение), за да не развалям атмосферата спирам да пиша в темата .
                  Живи и здрави ! Успех на Кими , Алонсо , Фетел , Латифи , Джовинаци и изобщо кой- на когото е фен
                  Ааа не. Няма нищо сериозно и хич не се впрягам. Съжалявам, ако така е прозвучало! Просто се сетих за оня лаф, че е друго да се изгубиш с GPS, а не като някой селяндур с карта и компас...
                  edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                  Коментар


                  • Не се дърляйте, пичове! А, наздраве!
                    Your conscience is all you can take to your grave.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X