Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бензин или дизел

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Бензин или дизел

    Първоначално публикуван от nyvatest Преглед на мнение
    Абе то и метана е опасен ама е евтин!Нали
    Да сравняваш опасноста от метана и водорода, е все едно да сравняваш пиратка със шише нитроглицерин...
    Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

    Коментар


    • #32
      До: Бензин или дизел

      Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
      Да сравняваш опасноста от метана и водорода, е все едно да сравняваш пиратка със шише нитроглицерин...
      +1
      Но е така, когато сравняваш единствено потенциялната разрушителна сила на горивото при експлозия. Само, че във водородните клетки няма топло горене, няма механика на практика е един студен затворен реактор от които излиза ток... От това по-безопасно здраве му кажи.
      Technical Rescue Direct - life lies in courage
      http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

      Коментар


      • #33
        До: Бензин или дизел

        Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
        +1
        Но е така, когато сравняваш единствено потенциялната разрушителна сила на горивото при експлозия. Само, че във водородните клетки няма топло горене, няма механика на практика е един студен затворен реактор от които излиза ток... От това по-безопасно здраве му кажи.
        Не случайно сравних водорода с нитроглицелина. Е, не е чак толкова неустойчив, ама почти. Една искричка и чао... Първо возиш водород в нещо, което се движи и е от метал, че и ток даже има по него... И второ трябва да имаш водородостанции. Таково нещо в града едва ли някой с капка мозък ще разреши да се построи. Само някъде на сред полето. Много далеч от пътя.
        Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

        Коментар


        • #34
          До: Бензин или дизел

          Не съм много навътре в материята, но например модерните яхти от дест годин изполват само водородни клетки за ел. енергия и не съм чувал за инциденти. Станциите и зареждането са технологичен проблем, който сигурно има своето решение. Личното ми мненире, обаче е, че до момента в който сериозните некомпании не заложат на масово производство на такива, няма да има практично решение на въпроса. А целия този бизнес е една огромна работеща машина и повечето големи хора гледат да спазват правилото да не се поправя машина която работи.
          Technical Rescue Direct - life lies in courage
          http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

          Коментар


          • #35
            До: Бензин или дизел

            Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
            Не съм много навътре в материята, но например модерните яхти от дест годин изполват само водородни клетки за ел. енергия и не съм чувал за инциденти.
            Щото яхтите не катастрофират много често, а и да катастрофират избухващия водород ти е последния проблем... То за това има и атомни подводници, а идеята за атомен самолет умря в зародиш.
            Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

            Коментар


            • #36
              До: Бензин или дизел

              Според мен най-универсален е парния двигател. Може да се постигнат невероятни мощности още от най-ниските обороти и работи със всичко което гори. На всичкото отгоре може да измине известно разстояние дори и без гориво. За мое съжаление го няма наличен на пазара. Оня шемет Джей Лено има няколко такива в колекцията си и демонстрираше един много съвършен модел.
              Има и това:
              http://www.bubsss.com/%D0%B1%D0%BB%D...5%D0%BD%D0%BE/
              Aкълa e кaтo жeнскoтo нepaзпoлoжeниe. Нe ти ли дoйдe нa вpeмe, нe гo и чaкaй!

              Коментар


              • #37
                До: Бензин или дизел

                само че си имаше собствена работилница и работници
                иначе парния автомобил показа учудваща динамика и мощ.

                Коментар


                • #38
                  До: Бензин или дизел

                  Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
                  обяснявам на този дето има съмнения.той си знае кой е--------------------------
                  предимства на дизела-голям въртящ момент.не го бърка намокряне от вода.----май други няма.
                  недостатъци-тежък мотор.иска винаги изправен акумулатор.мръзнене на нафтата.опасност от поемане на въздух в горивопровода.цена на нафтата.цена при купуване на автомобила_по скъп от бензиновия аналог_бавнооборотен мотор -трудно чисти грайфера.
                  ----------------------------------------------------
                  предимства на бензиновия или с агу.
                  ---------------------------------
                  недостатъци-не носи на мокрене.-май други няма.
                  предимства- по лек мотор и от там общото тегло.бързо развърта и големи обороти.по лесно чисти грайфера.
                  по ефтин като първоначална цена и като гориво особено ако е на газ
                  палене при много ниска температура.
                  има и много други като предимства и недостатъци на бензина и дизела но общо взето това.
                  почти всички болежки могат да отпаднат но говорим по принцип.


                  Дизела не е подходящ за къси дистанции особено зимно време.
                  Не е полезно работата му в студено състояние и изисква по дълго подгряване.
                  Отиването до будката с весници и повторното му гасене и палене не му действат хубаво.
                  LZ1VMH

                  Коментар


                  • #39
                    До: Бензин или дизел

                    Първоначално публикуван от GOLDY-Владиан Христов Преглед на мнение
                    Отиването до будката с весници и повторното му гасене и палене не му действат хубаво.
                    На никой двигател, не му е хубаво зимата да работи на къси разстояния. До будката за вестници най-лесно се стига пеша . Разхода на гориво в градски условия е в полза на дизела.
                    Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
                    Discovery 2.5 TD5 2000 EX
                    Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

                    Коментар


                    • #40
                      До: Бензин или дизел

                      Всяко нещо, което може да се развали се разваля. За това аз лично съм на принципа "колкото по-просто - толкова по-хубаво". И за това съм за дизела. Жалко, че вече не се произвеждат чисти дизели... без електроника.
                      Дълги години смятах, че бензина, особено през зимата е по-добрия вариант. Да, ама не. Като те хване една хуубава мъгличка, после ситен дъждец и после падне -10градуса... и някое реленце даде на късо... и някое компютърче изпуши...
                      И, недай си боже, да закъсаш в някоя пряспа - трактора си бачка на място, нито ще прегрее, нито ще се отровиш от газовете, че и горивото ще ти стигне.
                      От както падна снега, бензиновата инжекция си стои в гаража (жената не смее да я кара ) а дизеляка не съм го спрял. Към 2000км... Хубава нафта, добавки, нови свещи и акумулатор, зареждащо реле и пей сърце.

                      А иначе тенденцията на пазара в Европа последните години е все по-голямо търсене на автомобили с дизелови двигатели.
                      Някой може ли да ми отговори, защо не се произвеждат стандартно автомобили на газ или на метан, а се налага допълнително да се оборудват? Дали е пропуск на производителите или????
                      Най-елементарното правило за употреба на пълния член е да го слагаш отзад на извършителя на действието!

                      Коментар


                      • #41
                        До: Бензин или дизел

                        Определено никой двигател не обича да работи студен на кратки разстояние. Но пък и за тази ситуация си има печки.

                        Първоначално публикуван от gadeff Преглед на мнение
                        Всяко нещо, което може да се развали се разваля. За това аз лично съм на принципа "колкото по-просто - толкова по-хубаво". И за това съм за дизела. Жалко, че вече не се произвеждат чисти дизели... без електроника...
                        Че какво му е лошото на един "прост" бензин?
                        Чисто субективно аз също съм фен на и съм за дизела. Но чисто субективно. При добра поддръжка не виждам драстична разлика за обща експлоатация, не говоря за тясно профилиране, където се гледат много детайли и параметри (тегло, въртящ момент и т.н.). В крайна сметка кой каквото го кефи.

                        Иначе koko11 добре ги е описал.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Бензин или дизел

                          Аз мисля се срещат серийни модели на газ, май Волво имаха преди, не съм сигурен и не разрових нета, но съм чувал.
                          Аз съм с дизел без електроника и мога да кажа, че при изправна система пали безотказно.
                          Изкочи ли проблем е много по-лесно и евтино да се отстрани.
                          Реално ако имаш и дизел и бензин се предполага, че с малко повече мислене може да се възползваш тотално от предимствата и на 2-те.
                          Никога не съм бил фен на 2/3/н в 1, смятам тези схеми за твърде усложнени и нестабилни и като цяло аматьорски. Предпочитам всеки елемент отделно, но висококачествен, отговорен за каквото е предназначен на 100%.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Бензин или дизел

                            Първоначално публикуван от gadeff Преглед на мнение
                            Всяко нещо, което може да се развали се разваля. За това аз лично съм на принципа "колкото по-просто - толкова по-хубаво". И за това съм за дизела. Жалко, че вече не се произвеждат чисти дизели... без електроника.
                            Дълги години смятах, че бензина, особено през зимата е по-добрия вариант. Да, ама не. Като те хване една хуубава мъгличка, после ситен дъждец и после падне -10градуса... и някое реленце даде на късо... и някое компютърче изпуши...
                            И, недай си боже, да закъсаш в някоя пряспа - трактора си бачка на място, нито ще прегрее, нито ще се отровиш от газовете, че и горивото ще ти стигне.
                            От както падна снега, бензиновата инжекция си стои в гаража (жената не смее да я кара ) а дизеляка не съм го спрял. Към 2000км... Хубава нафта, добавки, нови свещи и акумулатор, зареждащо реле и пей сърце.

                            А иначе тенденцията на пазара в Европа последните години е все по-голямо търсене на автомобили с дизелови двигатели.
                            Някой може ли да ми отговори, защо не се произвеждат стандартно автомобили на газ или на метан, а се налага допълнително да се оборудват? Дали е пропуск на производителите или????
                            Да ако е от зората на дизелите,но новите са толкова наблъскани с електроника и Комън реила, и Помпа дюзата , че при еднакво некачествено гориво поразиите при печката ще са по-глеми, отколкото при бензиновия
                            А да карам тракащо чудовище , това просто няма да стане
                            sigpic УАЗ-452

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X