Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пещерата на Али Баба

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Пещерата на Али Баба

    Май са на две години техните прегледи.
    За скъпи-скъпи са. Колите в добро състояние никъде по Европа не са евтини ако ги купуваш от частно лице.
    Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

    Коментар


    • #32
      От: Пещерата на Али Баба

      Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнение
      От Белгия и сега внасят. Но предимно са от Италия. Първо е близо, второ-рядкост е ръждата. Австрия, Германия...масово са гниляци.
      Право в десетката удари!
      Колите от Германия и Австрия са кошмарно изгнили! До Залцбург съм виждал /тогава/ 10-годишно Ауди модел 2003-2004 г. прогнило с дупки, дето мишки могат да влизат спокойно. Ауди! Дето не корозирали, били поцинковани и други глупости.

      А сега за Гагич - глей ся братле, българските джамбази дистарикати не внасят от Франция, щото транспорта излиза по-скъпо, а повечето цървули в България не гледат качество, те искат ниска цена.

      Повервай ми, брат, хубавите и качествени автомобили НЕ СА ПО-ЕВТИНИ нито в Германия, нито в Италия, нито никъде! В сравнение с Франция имам предвид. Дори напротив - специално джиповете са по-евтини във Франция, отколкото в Германия /за ръждата няма да говорим/. Поради щото тука манталитета на хората е друг - французите предпочитат малки, икономични и евтини за подръжка коли с евтина застраховка.
      - Във Франция са най-скъпите магистрали на Света изобщо /100 км - 10 евро . Правилно четеш, нали?/ ! В Германия аутобаните са безплатни.
      - Във Франция данък сгради е в пъти по-скъп от същия такъв в Германия.
      - В Германия с 5-7 евро ще се наядеш предоволно в някой имбис - във Франция тоя кеф струва 11-14 евро.
      Обаче Франция има най-добрата здравна и социална политика, даже да си безработен, без никакви доходи, без никакъв стаж всичко ти е осигурено и си ок.

      Eто защо джиповете тука не са много на почит, излиза доста скъпо на обикновения човек и съответно се продават по-евтино.

      А иначе има и друг проблем - българските автоджамбази ТУК /за тяхно съжаление/ купуват от тукашни търговци /олелеее/, или от частни лица. Там е скъпо!
      Истината е да се купува от фирми на пакет /5-6 и повече коли/, или направо от застрахователните компании, където цените са символични. Ееееее, ама трябва да говориш езика свободно, трябва да знаеш къде да отидеш, трябва да имаш контакти. А точно тези неща българските пишман тарикати не ги умеят. Техните контакти във Франция се свеждат до това да донесат цигари на някой помак, дето бере ягоди на полето и знае 40 думи на френски, и той от своя страна тържествено ги завежда при някой /обикновено/ турски, арабски, или арменски авто измамник, който ги шиба как си иска. Набиват са право на кучето в гъза и после разправят, че във Франция колите са скъпи. Не бе, брат ми, не са скъпи, ама ти си галфон и не знаеш да си оплетеш кошницата. Даже мога да кажа, че във Франция са най-евтините коли и без грам ръжда, ама кьорав карти не играе.

      От години при мене идват хендлери от Германия да купуват коли и трактори. Айде сети се що така!
      Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
      Само DIESEL !!!

      Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

      Коментар


      • #33
        От: Пещерата на Али Баба

        Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение


        От години при мене идват хендлери от Германия да купуват коли и трактори. Айде сети се що така!
        В предната ми работа емаше един клиент,дето точно с това се занимаваше-купува бусове на пакет от Франция,кара в Германея,почистване полиране,някакви ремонти,ако не може да се мине без тях и на пазара.
        Та което си е верно верно е
        Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

        Коментар


        • #34
          От: Пещерата на Али Баба

          Повечето коли нисък и среден клас са точно от Франция. Само че се товарят с мотокари, щото са в такова състояние, и тук се оправят и продават за перфектни. Което хептен не става отива по моргите.
          [SIGPIC][/SIGPIC]

          Коментар


          • #35
            От: Пещерата на Али Баба

            Първоначално публикуван от mirodo Преглед на мнение
            Повечето коли нисък и среден клас са точно от Франция. Само че се товарят с мотокари, щото са в такова състояние, и тук се оправят и продават за перфектни. Което хептен не става отива по моргите.
            Зависи на кое казваш "нисък и среден клас". Аз кола внос от Франция съм виждал само от (пре@б@ло се) физическо лице. Всичко друго е от Италия-Германия-Австрия-Швейцария-Белгия-Холандия и десни волани от Острова. Франция я заобикалят като чумна епидемична зона. Високият клас коли в Клета Майка си се карат предимно с немски номера.
            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

            Коментар


            • #36
              От: Пещерата на Али Баба

              Защото от Франция колите са на ужасно много км. От Испания също ги избягват, защото там преглед и сервизна история има как да се проследи, т.е докато минава на преглед се вписват километрите и няма мъдане.
              От Швейцария, защото 95% от колите са с наблъскани с почти всички екстри които има един модел. Отделно са с най-големите двигатели като мощност за тази кубатура.

              Коментар


              • #37
                От: Пещерата на Али Баба

                Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
                Защото от Франция колите са на ужасно много км. От Испания също ги избягват, защото там преглед и сервизна история има как да се проследи, т.е докато минава на преглед се вписват километрите и няма мъдане.
                Защо, бря, какво значение има пробегът, те километрите винаги (в Дупница и на Горубляне) стават около 130 000 ?
                В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                Коментар


                • #38
                  От: Пещерата на Али Баба

                  Предполагам са по ефтини в Франция, тука при мен се наводни с такива.
                  Друго което тука хендлерите връщат масово километража на тея коли.
                  При проверка, и да докажеш че е върнат, казва така я купих и не подлежи на наказание.
                  На Немска кола няма да посмее да го пипа.
                  Разликата в цената понякога е 50%.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Пещерата на Али Баба

                    Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
                    Защото от Франция колите са на ужасно много км. От Испания също ги избягват, защото там преглед и сервизна история има как да се проследи, т.е докато минава на преглед се вписват километрите и няма мъдане.
                    От Швейцария, защото 95% от колите са с наблъскани с почти всички екстри които има един модел. Отделно са с най-големите двигатели като мощност за тази кубатура.
                    Не позна.
                    Многото км са в Германия, спомни си за безплатните магистрали там .
                    А за да се проследи сервизната история няма нищо по-лесно - има фактури /не сервизна книжка/, на фактурите има изходящ номер, има и телефон.
                    С фактурите никой, ама никой не се ебава във Франция, щото във френските затвори е пълно с негри и араби.
                    Бате, тука за убита котка закона предвижда 10 /десет/ години затвор и 30 000 /тридесет хиляди/ евро секс.

                    Ето защо ти казвам, че много грешиш.

                    А м/у другото, какъв е проблема с многото км? Мойта Корола 1.4 D-4D е на 300 000 хиляди и е като нова, мотора мърка, даже не се чува и дърпа яко, в жабката има 2 кила книжка от Тойота + фактури, от самото начало, колата е 2005 г.
                    А е на 300 000 км, щото беше колата на един търговски представител на голяма компания.
                    Последно редактирано от мишоци; 12-05-18, 00:16.
                    Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                    Само DIESEL !!!

                    Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Пещерата на Али Баба

                      МАНа от тази тема https://www.offroad-bulgaria.com/sho...d.php?t=214948 е внесен от Франция . Освен че камиона и крана са в перфектно техническо състояние никъде няма корозия характерна за МПС на тези години експлоатирано в Германия и Австрия .
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X