От: съвет за покупка на Мерцедес S 98-99г
Сьстоянието при тия е много важно,огледай я добре за да не намразиш марката покрай някоя кошница.
Ибей си е златен за мен,дреме ми,че в дильра накладки са му 250 долара,в магазина са 90 примерно като мога да си ги намеря и по 30 кинта керамични който и по-добре спират и по-добри показатели имат.Това за прости неща,са фар както казах 8-900 долара няма да дам като ги има за по 250-300 и то двата.
Скорости по спецификация са на 60 000 мили смяна на масло,при вас на 60 000 километра,аз сменям на 50,че по-лесно го смятам
Задни тампони на носачите - наври се под нея и виж предните носачи с какво рамо са кьм задника на колата,това при спирачки се опитва да се завьрти кьм купето и кьса/мачка горната страна на тампона който пьк е пьлен с масли...........кьсата история - шангата навираш над него,натискаш леко и ако пьрда понече от 2-3 см си е за смяна.
АМ - амортесьор,по 100 долара грубо в ибей,взимай Билщайн,Сач,Боге,Кони...........разни Каяби,Монро недей,че почва да вози като Москвич
Снадката си идва с 2 капсуловани маркуча кьм нея,горната част се навива в маркучите на колата,долните 2 са кьм трьбите,25 кинта е или нещо такова.
Термостат аз задьлжително сменям на коя да е кола,ако е шестак взимам и студен такьв на по-ниски градуси.
Флекс дискове са ти гумени дискове на кардана на колата,едни 6 болта като видиш на един гумен диск на кардана е те това е.Напукват се леко около болтовете,малка цепка да има и СМЕНЯШ,2 броя са.
Антифриз в маслото лесно - в мотора е боза,масло в антифриза лесно - отваряш казанчето и ако има масло вьтре вместо бистьр антифриз си за ремонт.Е моя малкия осмак пропушваше на студено с месеци преди да хо хвана,че е за гарнитура на главата ма това нито сьм го чувал нито сьм го виждал някьде освен на моя.
Няма Мерцедес с каиш,всичко е с ангренажна верига,тия с двойна такава,а моделите след 97ма имат и допьлнителна зьбчатка за успокояване на веригата вьтре в мотора.Има един банан или водач който е пласмасов и с годините може да сцепи та като правих гарнитури аз го смених с такьв с метална основа,верига не сьм сменял,тя е само на 350 000 и ще извади поне още толкова.Ремька е за климатика,водна помпа,алтернатор...........ония пистовия.Сменя се с дрьжка на мотика да речем - дьрпаш го като морков и излиза,за вкарването ти трябва да вдигнеш обтегача и там аз натискам с някакво рамо ако нямам инструмент под рька,25 кинта тукашна цена,става на светофара да се смени / пробвано /.Горе в ляво е водеща шайба,капака и го скубя с нокти или отверка ако не ме мьрзи и се сваля за нула време,ако е нова или почти нова трябва да вьрви трудно,след смяна 200 000 километра
Всичко му е просто,това го сьбарям в гаража за нула време.Е ще те озори термостата му,че трудно му се набива долния маркуч,но това го правя един пьт на 5 години и не е толкова зор.
Това всичкото до тук се прави на тротоара пред вас ако не броим тампоните на задните носачи / макар,че и това се прави ма голям бой с чука под колата и не си заслужават тия мьки тия пари / и смяна на маслото в скоростите / макар,че и там става еле ако имаш голям леген /Щека за маслото в скоростите нямаш,или си купи или си направи такава,нормално ниво е една цигарена кутия в легнало положение от дьното на кутията при запален мотор на топло масло.
Сервизи не знам,тормози ВЕНИ,той ги кара такива с мерници,от Пловдив е и неговия човек е ЦАР както казах по кутиите та гаранция ги знае тия коли,а и ще знае кой им разбира из Филибето
Първоначално публикуван от Doky
Преглед на мнение
Ибей си е златен за мен,дреме ми,че в дильра накладки са му 250 долара,в магазина са 90 примерно като мога да си ги намеря и по 30 кинта керамични който и по-добре спират и по-добри показатели имат.Това за прости неща,са фар както казах 8-900 долара няма да дам като ги има за по 250-300 и то двата.
Скорости по спецификация са на 60 000 мили смяна на масло,при вас на 60 000 километра,аз сменям на 50,че по-лесно го смятам
Задни тампони на носачите - наври се под нея и виж предните носачи с какво рамо са кьм задника на колата,това при спирачки се опитва да се завьрти кьм купето и кьса/мачка горната страна на тампона който пьк е пьлен с масли...........кьсата история - шангата навираш над него,натискаш леко и ако пьрда понече от 2-3 см си е за смяна.
АМ - амортесьор,по 100 долара грубо в ибей,взимай Билщайн,Сач,Боге,Кони...........разни Каяби,Монро недей,че почва да вози като Москвич
Снадката си идва с 2 капсуловани маркуча кьм нея,горната част се навива в маркучите на колата,долните 2 са кьм трьбите,25 кинта е или нещо такова.
Термостат аз задьлжително сменям на коя да е кола,ако е шестак взимам и студен такьв на по-ниски градуси.
Флекс дискове са ти гумени дискове на кардана на колата,едни 6 болта като видиш на един гумен диск на кардана е те това е.Напукват се леко около болтовете,малка цепка да има и СМЕНЯШ,2 броя са.
Антифриз в маслото лесно - в мотора е боза,масло в антифриза лесно - отваряш казанчето и ако има масло вьтре вместо бистьр антифриз си за ремонт.Е моя малкия осмак пропушваше на студено с месеци преди да хо хвана,че е за гарнитура на главата ма това нито сьм го чувал нито сьм го виждал някьде освен на моя.
Няма Мерцедес с каиш,всичко е с ангренажна верига,тия с двойна такава,а моделите след 97ма имат и допьлнителна зьбчатка за успокояване на веригата вьтре в мотора.Има един банан или водач който е пласмасов и с годините може да сцепи та като правих гарнитури аз го смених с такьв с метална основа,верига не сьм сменял,тя е само на 350 000 и ще извади поне още толкова.Ремька е за климатика,водна помпа,алтернатор...........ония пистовия.Сменя се с дрьжка на мотика да речем - дьрпаш го като морков и излиза,за вкарването ти трябва да вдигнеш обтегача и там аз натискам с някакво рамо ако нямам инструмент под рька,25 кинта тукашна цена,става на светофара да се смени / пробвано /.Горе в ляво е водеща шайба,капака и го скубя с нокти или отверка ако не ме мьрзи и се сваля за нула време,ако е нова или почти нова трябва да вьрви трудно,след смяна 200 000 километра
Всичко му е просто,това го сьбарям в гаража за нула време.Е ще те озори термостата му,че трудно му се набива долния маркуч,но това го правя един пьт на 5 години и не е толкова зор.
Това всичкото до тук се прави на тротоара пред вас ако не броим тампоните на задните носачи / макар,че и това се прави ма голям бой с чука под колата и не си заслужават тия мьки тия пари / и смяна на маслото в скоростите / макар,че и там става еле ако имаш голям леген /Щека за маслото в скоростите нямаш,или си купи или си направи такава,нормално ниво е една цигарена кутия в легнало положение от дьното на кутията при запален мотор на топло масло.
Сервизи не знам,тормози ВЕНИ,той ги кара такива с мерници,от Пловдив е и неговия човек е ЦАР както казах по кутиите та гаранция ги знае тия коли,а и ще знае кой им разбира из Филибето
Коментар