Обява

Свий
Няма добавени обяви.

съвет за покупка на Мерцедес S 98-99г

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • съвет за покупка на Мерцедес S 98-99г

    Привет! Търся усилено автомобил до 10-на хиляди лева. Условиета е да е автомат, бензин и просторен. Ровя ежедневно по обяви, но така и не мога да харесам. Гледах А8 и старите 7-ци, но нещо не ме грабват. Имах А6 2.8 куятро автомат и за година дадох два пъти колкото колата. Автомата два пъти ми влиза в авариен режим, ремонтите са безбожно скъпи за такъв стар автомобил. Ангренаж с ролки майка си и баща си, а носачите да не говоря колко съм сменял. Та от постоне на колегата BENZBOSS видях за тази генерация на С-ките, че ги хвали като здрави и надеждни, затова и бих го помолил да се двлючи също. Дайте мнение за автомобила какво да очаквам - здравина, части, обслужване, разход. Кой бензинов мотор да търся, кой е сполучлив - ще му слагам ГИ/ще помоля без упреци/. Като цяло ще съм благодарен да ми нахвърляте отзини за автомобила, които имат опит с него, двигател, автомат, части, каквото се сетите. Благодарско в аванс.

  • #2
    От: съвет за покупка на Мерцедес S 98-99г

    Мерцедес до 1995г. Чакай Вени да види темата.
    Lancia Delta HF Integrale Evolucione

    Коментар


    • #3
      От: съвет за покупка на Мерцедес S 98-99г

      Не мога да приема такова заклеймяване. Не мисля че след 95г няма качествени мерцедеси. Конкретно за тази генерация питах, защото се интересувам точно от нея. Иначе благодаря за включването.

      Коментар


      • #4
        От: съвет за покупка на Мерцедес S 98-99г

        Първоначално публикуван от Doky Преглед на мнение
        Не мисля че след 95г няма качествени мерцедеси.
        Има, разбира се, но пак ще даваш два пъти повече за ремонт.
        Lancia Delta HF Integrale Evolucione

        Коментар


        • #5
          От: съвет за покупка на Мерцедес S 98-99г

          И все пак нека се придържаме към темата. Неслучайно съм пуснал темата тук, забелязал съм, че има много компетентни потребители, които се включват. Ще се радвам ако дадат мнение и тук.

          Коментар


          • #6
            От: съвет за покупка на Мерцедес S 98-99г

            Колега поне си попълни профила да знаем към кой да те насочим .
            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

            Коментар


            • #7
              От: съвет за покупка на Мерцедес S 98-99г

              Попълних основната информация, колега. Но. все още не съм получил отговор по съществения въпрос, който ме вълнува ; )

              Коментар


              • #8
                От: съвет за покупка на Мерцедес S 98-99г

                Отсях две обяви. Явно ще търся осмака С500. Втората обява не е нов внос, но изглежда поддържана и с газ, слагана скоро. Кажете някакво мнение. Какво да гледам основно при оглед, всички ли С класи са с въздушно окачване, да очаквам ли разход 25-30 при нормално каране..
                Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 24-10-14, 18:38. Причина: Линкове към mobile.bg

                Коментар


                • #9
                  От: съвет за покупка на Мерцедес S 98-99г

                  Я аз да се пробвам.

                  Тия са на по 15-20 години вече,проблемите им се знаят и всеки що годе кадърен може да ги прави.

                  Дизела 300,бензини 320 и осмаците след 96та или това което ти гледаш.
                  Разход - резервоар 100 литра грубо,аз с 320ка правя по около 450 мили / умножавай по 1.6 за километри / жената това го прави с 420ка,а бащата го прави с 500 че съм виждал и близо до 500 мили на резервоар.И да ме биеш и да ме таковаш АЗ това не го мога,нормално на градско на около 270 мили и зареждам,на дълго с писъци Простаааак,деца имаш......около 380 мили и свършва бензина.

                  Дьлго грубо 10 на 100 при скорост около 120,ако си с малките гуми и по-малко може да даде малкия мотор.

                  Хидропневматиката може да я има всеки истински,лесно се заменя с нормално окачване / байпас на маркучите на задното,пружини от такава с нормално и амортисьори по 100 кинта тукашни Билщайни с доживотна гаранция и си готов,това всичкото е колко един ам от хидропневматичното окачване.Тия са и здрави,най-много бомбите да са му пръснати,амовете лесно не се дават.

                  АЗ нормално мнение не мога да ти дам,че имам 3 такива па в семейството са 5 ако броим модела,другите с мерници отделно.Колегата с който работя си продаде Баварец 550 и сега му търсим такъв,едно приятелче цъка цъка и на финала уцели 97ма Сл500,а сега вече скръндза и не ще да го продава.

                  На жената осмака навъртя 200 000 мили,по списък ти казвам какво му трябва.

                  Флекс дискове / сменяни преди 100 000 мили,6 години,напукани леко /
                  тампон на трансмисията че е напукан леко - оригинал
                  биалетки / сменяни преди 50 000 мили,могул имаха и Могул сложих,сега ще са Лемфьордер,нЕма само с това да се занимавам
                  масло в трансмисията / е така на всеки 50 000/
                  Горни носачи -оригинал,леко са се нацепили маншоните около болтовете и не ми харесва,с 250 не мърда,не носи,не яде гуми,и не тропа ма като не ми харесва.......

                  Толкова за 50 000 мили,от тогава не съм го заглеждал и това му е.Е тия дни ако ми изпаднат дискове за предните ще му взема едни,че и те ще правят 100 000 мили и вече им е ред,втори накладки заминаха за 100 000 и на третите ще е с дискове.


                  Какво да гледаш е дълга тема която е писана няколко пъти,ако я намери някой направо карай по нея
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #10
                    От: съвет за покупка на Мерцедес S 98-99г

                    http://www.offroad-bulgaria.com/show...highlight=S500

                    Виж тая тема

                    Имай в предвид,че аз съм на климат който ги има на 5 места в света,няма сняг,никой не ми хвърля сол по улиците,а те самите са повечкото магистрали с ограничение до 120.Едната е качвала бордюр преди около 3 години / изпречка ми се и трябваше да го кача /другите и това не са видели.Такива дупки,макадам,релси,павета.......да си ги нямаме та не очаквай на 80-100 000 километра да минеш с 500 долара за части.

                    Сьщевременно ако имаш човек който да ги пипа тия коли или можеш сам да си играеш с нея,гледана кола на нормални километри 300-400 000 спокойно може да ти извади поне едни 200 000 без особени проблеми.

                    Едната ми е на под 170 000 километра,но другата е на над 350 и си е такава каквато си беше и на 150 000.Сменях гарнитури на главите там,нещо съвсем необичайно за тоя мотор,на около 280 000 километра беше добичето.


                    Запазен тук е 7,средна ръка е около 4 вече,кочина се намира и за 1600 което по дилърски цени са двете и огледала и фаровете с мерника.

                    От мен какво друго да чуеш освен ВЗИМАЙ,няма такова нещо за тия пари,но не ти знам парите колко са.

                    Разход 35 може да направиш малко преди да те преберат за влачене на ТИР,аз задни гуми на големия осмак сменям на една смяна на масло или около 12 000 километра,разход градско около 20 и малко,може и повече ако не ти повръща жената,че моята с това ме плаши и не смея да пробвам.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #11
                      От: съвет за покупка на Мерцедес S 98-99г

                      Благодаря ти за невероятно изчерпателният отговор!!! Дизел не гледам, със сигурност ще бъде бензин - въпросът е дали 320 или напрао 500. От това, което ми написа съдя, че разликата в разхода между двете не е осезаем, при нормално каране дори и сходен, така ли да разирам ? Иначе ще търся от тук кола, нямам нерви да се занимавам да търся кола от чужбина. Предварително ще разпитам и потърся кой майстор в Пловдив си разбира от мерцедеси и по-специално от тези С-класи. Ако пък имаш идея за някой конкретен, сподели. Също ме интересува като всяка нова кола, естествено и тук има нужда от задължително обслужване. Но какво трябва да включва то, освен страничните неща, които ще изкочат. Кое за теб е необходимо на 100 процента да се смени при покупката за да може да бъде добре обслужена колата, говоря освен стандартните масло с всички филтри - масло в скорости ли, накладки с дискове, нещо по двигателя, какото се сетиш. Защото някъде видях, че си писал, че едни 2-4000лв ако бъдат похарчени при първончалната покупка ще бъде оптималния вариант, но не си написал како включва това. И отделно някакъв форум беше пуснал, в който обсъждате само w140, може ли линк да ми дадеш отново за да мога и там в по-късен етап да се включа. За части като стана дума - сещаш ли се за нещо с фрапираща цена, за което трябва хубаво да се оглеждам като купувам колата дали е за смяна ? Също така сервиз или майстор, който да разбира от тези автомати сещаш ли се, извън официалния сервиз говоря, където мога да отида да погледне кутията преди покупката да речем. Спечели ме този автомобил и мисля да се мятам на един.

                      Коментар


                      • #12
                        От: съвет за покупка на Мерцедес S 98-99г

                        Разликата в части и консумативи при 320 и 500 огромна ли е, заслужава ли си по-големия мотор или е нерантабилен спрямо малкия. Защото беше писал,че при 600-ката всичко е по 2, при 500 пак ли така стоят нещата ? Иначе определено като параметри е много по-добре, вярвам и удоволствието от шофирането ще е такова с по-големия мотор. И за да не оставаш с грешно впечатление, че питам за цени на части и прочие. Просто имам много лош опит с аудито, защото си го изплатих в части за малко над година, та даже и доста отгоре. И се оказа, че далеч не съм единстен. Единствения кеф на колата беше куатрото, нито автомат като хората, нито динамика, нито возия. Та съм на тръни вече като се оглеждам за следващ автомобил.

                        Коментар


                        • #13
                          От: съвет за покупка на Мерцедес S 98-99г

                          12 НЕ или поне АЗ не сьм толкова смел,М120 мотора е реално 2 мотора М104 шестака сьбрани в един.Това заводско работи на 96 градусов термостат за разлика от осмаците които са на 87 градуса.Те са и по-кьси като мотори и не греят толкова,нямат проблеми с охлаждането и от там с гарнитури на главите както е при шестака или 12.Шестака не е лош мотор,смяна на водна помпа може да ти скьса нервите,че се разкача всичко от зад радиатора,но това аз го правя на паркинга за 2 часа с подрьчни инструменти.
                          Пипаш под колекторите на 5-6 цилиндьр или тия под стьклото,ако там е сухо и няма мазно от масло или антифриз то шанса да е трьгнала гарнитура на главата е почти никаква,естествено си виж и да не е смесила антифриза с маслото.АЗ сьм карал смесено антифриз с малко масло в него,едно 2.5 години извади бой преди да се наложи смяна на глава,други особенни проблеми шестака няма,а е лек и при спокойно каране си дава около 20% по-ниськ разход от осмаците,че ако си нежен и 30% може да стигне,настьпиш ли го харчи и над 30/100,но задни гуми на 2 месеца и при смяна на масло в скоростите аз поне намерих малко парчета от дисковете в кутията.Това е голям бой обаче,спирачки на 2 месеца,дискове на 3.

                          Осмаците дават почти еднакьв разход / имам ги и двата вьн от години та малко идея имам /.Колата натоварена е 2.3-2.5 тона и основните разходи са за гуми,че си иска такива с товароносимост и не носи какви да е,като го свия как аз си знам 5 пьти и сьм за баланс,на петия месец са zа хвьрляне,криви та криви.

                          Цени в България не знам или поне не всичките,тук ги знам как ме барнеш.Гледаш да му работи климатика,че радиатора е заврян на майка си под таблото,по спецификации на мерцедес е около 22 часа смяната и се сваля цялото табло / псуване яко /.

                          Не знам кое е по-рентабилно,имаме един стар шестак / моя / на 21 години,една 420ка и всичко друго е 500,така или иначе го плащаш като мерцедес ми поне да е такьв и да има душа,на магистралата единия вади с около 10% разлика от другия в горивото,всичко им е еднакво та гони рошавата гарга.Е ако ти изпадне добра гледана 420ка няма нищо лошо в нея,но ако трябва да избирам между 400 и 500 сьм с двете рьце за 500.


                          На коли след 97ма се прави диагностика на скоростите,излизат си долу горе колко %%%% има живот в тях.Може да включва перфектно,но пти критично стойности 15 да речем тя да е на 13,а друга да е на 8 или едната пее последен валс,а втората да има едни 5 години мачкане в нея.
                          Хвани Вени от форума,има мноооого добьр човек който е член на форума сьщо,той на скоростите е ЦАР,а и колата като цяло могат да я огледат.

                          Аз какво сменям без много да гледам
                          МАСЛО В ТРАНСМИСИЯТА НА ВСЕКИ 50 000 БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ МИЛИ ИЛИ КИЛОМЕТРИ
                          Задни тампони на носачите - дьлго е рамото на самия носач и колата е тежка,как и да спираш ги мачка
                          Напречен ам или тоя успокоителния,35 кинта е тук,ключ 13 ли беше,14 ли.......
                          Биалетки
                          предни накладки
                          предни амове еле ако са малко омазнени,Билщайн и саспиват,по 105 кинта бройката последно ги гледах,кинтите долари тук
                          Флекс дискове - малко да са нацепени и хвьрляй или прави предно салто или си избива тунела под купето
                          Снадката за парното зад 8ми цилиндьр,пласмасова е и сцепи ли си завира канчето,4 скоби и 22 кинта
                          Капачка на разширителния сьд,ако и той тече от пишката за маркуча и него го изхвьрли
                          термостат еле на шестака,имат по 79 градусови даже,не му пречистуден,парно има за двама

                          Ремьци,масла,спирачна,филтри / и тоя за климатика / няма да ти ги пиша,това и ЗАЗ да е пак ги сменям.

                          Всичко да и работи от кьм електрика,такива Парното духаше ма сега какво му стана............е регулатор,не е болка за умиране,60 кинта е регулатора и бачка на постоянен плюс,клатиш минуса ма той ако 60 кинта не е дал какво остава за 300 за смяна на масло в скоростите / другия номер - те са вечни ДГД,няма нищо вечно /.
                          Не се стряскай от цени като 900 долара за фар,750 долара за огледало,110 долара за дясна чистачка / става от Актрос май,25 кинта /850 долара за заден ам,650 кинта решетка..............фара е 6 десятки,огледалото са 3 винта,чистачката и се сменя перото за 7 кинта,а за 500 кинта пряко сили сменям цялото задно окачване с нормално и разлика няма да намериш вьв возенето и пьлен и празен,решетки на Ибей колко искаш по 100 кинта.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #14
                            От: съвет за покупка на Мерцедес S 98-99г

                            mercedes-bulgaria.com

                            Тук има малко информация,не влизам често да не кажа вьобще,но има какво да се намери и като ремонти и като информация.

                            Гледай го да е гледан,няма евтин Мерцедес и няма евтинки ремонти еле ако е само карана.Вземи го сьс сьрце и ще те гледа така както го гледаш ти него.

                            НЕ ГО ДАВАЙ НА ЖЕНА ТИ,оная вечер се бьзиках с един който иска да вземе нов Мини Купьр на жена си,мойта не го заменя,за 2 Купьра не го заменя,на третата оферта за 3 Купьра само ме погледна на мензис и аз спрях с офертите,баф тоя Купьр,14 бона са тук или 3 Ски пари.


                            За 500 и 600 разликите - 500 си е нормален голям осмак,един комп,един дросел и един маф сензор.На 600 всичко му е по 2,а само цените по 4.Смятай ги - 2 МАФа по 600 кинта бройката,2 дросела по 2000 макар,че сьм виждал и дильрски сметки по 3000 бройката / за толкова купувам шестак,не мотор,а КОЛА с шестак в нея /,2 компа..............и място за пипане никакво,за нормални елементарни смени трябва мотор да вдигаш.Пробвай само свеши или дросели или термостат да му смениш и ще видиш,това на осмака или на шестака става с едната рька,с другата си дьржа бирата.Или пьк ангренажна верига,напасни 12 цилиндьра по 4 клапана на верига 2.5 метра дьлга
                            МАФ на шестака 230 кинта,на осмака 450 кинта,на 12ка тройно на шестака,че са и 2.Грее маматаситрака,няма място вьв фурната и греят и кабели и маркучи и гарнитури и всичко.

                            280 - НЕ,слаб мотор за това купе пьк и рьчка,с черга вьтре баси
                            600 НЕ,проблемен пьк и ако е натискан вьобще НЕЕЕЕЕЕ
                            350 ДИЗЕЛ НЕ,сцепена глава на 6ти цилиндьр,набива антифриз и НЕ

                            320 - за градско се е утепал,за магистрала до 140 е кукла
                            Осмак кой да е еле ако е 500,имат и 600 осмак ма там ГОЛЯМ КЬСМЕТ да уцелиш такова
                            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 07-11-14, 08:57.
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • #15
                              От: съвет за покупка на Мерцедес S 98-99г

                              Отново изчерпателен, златен си. Ся и бира ако пиеш, да бягам към ДХЛ за експресна пратка : ) Дотук установих,че със сигурност ще търся 500-ка осмака, няма да си играя с малкия мотор, при положение, че като обслужване е идентично, а разхода минимален в полза на шестака. Не си заслужава да губиш кефа от осмака за литър-два отгоре разход. Части от ибей да се пазаруат добра идея ли е, мога от немския да си ги поръчам, имам приятел с реистрация там и редовно който пазарува, ще идват доста бързо даже, от там насам с ДПД са сеткавично. Ясно е, че от представителстото няма да пазаря никога, там е по-лошо и от това да остана без бъбрек. Мятам се на осмак - в каквото и състояние да е, понеже не вярвам на фактури кой какво и къде е сменял, по това което написа ми става ясно, че е оптимален вариант да профилактирам скоростите с масло,филтър и каквото е необходимо за да ми е мирна главата, задни тампони, ам какво ще рече - амортисьор ли ?, предни накладки с дискове, предни амортисьори, тази снадка се сменя с метална или просто се хаща със скоби ?, и термостат казваш да взимам нов, който е на по-ниски градуси, така ли ? Отделно какво значи флекс дискове ? Как да разбера дали е смесила антифриз с маслото ? Двигателя е със верига, нали, защото казваш ремък да се сменя или този осмак е с ремък и ролки ? Не съм вещ, затова задавам въпроси.
                              Инасче относно скоростите, прочетох в една тема за сервиза на човека от форума, даже и телефона му записах, задължително ще мина през него преди покупка и след това за профилактиката. А сервиз в Пловдив за дигател,ходова част и като цяло някой, който да разбира от тези С-ки можеш ли да ме посъветваш от първа ръка. Никога не съм имал мерцедес и съответно нямам идея къде какво и защо. А и не знам дали колата ме е озлобила или майсторите, но не съм попадал на читав досега, който да си разбира от работата, специално за тази кочина Ауди говоря. но е възможно просто и колата е прекалено дефектна, да не е в тях проблема.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X