Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Катапултиране

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Катапултиране

    Колко тежи една седалка със и без катапулта?Размера и какъв е?А после виж колко ще събереш и дали цената на билета ще е САМО 10%.Това ако самолета си го плащаш на цената на другия и седалката струва колко нормалното корито.Седни в боен самолет и после загледай кое да е седалка на кой да е пасажер,разликата е като трикрако столче и дивана в хола.

    Само това сметни,Заеби другото.

    То всичко може ма повечето неща не си струват.Бугати Вейрон примерно ма колко са тия с милионите?
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #17
      От: Катапултиране

      Първоначално публикуван от krassitch Преглед на мнение
      След въвеждането на "AIRBAG" преди около 25 години са спасени хиляди хора и може би след 20-30 години ще измислят нещо и за самолетите...
      AIRBAG-ът на всеки 22спасени, убива един. Статистика.
      Всичко готино на този свят е или незаконно,или неморално или вредно за здравето.
      -----------------------------------------------
      Питието определя съзнанието....
      -----------------------------------------------
      0887770735

      Коментар


      • #18
        От: Катапултиране

        Първоначално публикуван от trajal Преглед на мнение
        AIRBAG-ът на всеки 22спасени, убива един. Статистика.
        И ?

        Коментар


        • #19
          От: Катапултиране

          Първоначално публикуван от Kozzzec Преглед на мнение
          И ?
          Ми, нищо не ни дава 100% сигурност.
          А самолети, направени по изискванията на колегата, ще увеличат цената на билетите не 10%, а 10 пъти...
          Всичко готино на този свят е или незаконно,или неморално или вредно за здравето.
          -----------------------------------------------
          Питието определя съзнанието....
          -----------------------------------------------
          0887770735

          Коментар


          • #20
            От: Катапултиране

            Първоначално публикуван от krassitch Преглед на мнение
            Преди някой да измисли парашута за малките самолети,поне 100 човека са му казали,че това е невъзможно и говори глупости,много е скъпо и въобще няма да стане....
            Нямах предвид да са увързани като пашкули 10 часа,а при нужда да се реагира някак в рамките на 1-2 минути. Ако се намери авиопревозвач да въведе нещо подобно,но билета ще е с 10% по-скъп ...
            Не мисля, че това ще се промени, ако ще говориш за катапултиране на пътниците, защото това ще бъде просто един по-сложен начин да ликвидираш голяма част от тях. Няма как да реализираш катапултиране на индивидуални седалки или групи от такива.

            Някакъв вариант евентуално може да бъде някаква система, подобна на тази за малките самолети. Ама първо трябва някой да измисли парашутна система, способна да осигури достатъчно меко приземяване на нещо, което тежи от няколко десетки до 200-300 тона; да й намери къде да я натъпче, като при това самолетът остане с достатъчно място и мощност да превозва и полезен товар/пътници.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #21
              От: Катапултиране

              Предполагам,че катапултирането при бойните самолети е толкова екстремно,защото са обстрелвани и могат да се взривят много бързо,части от секундата са решаващи и трябва "да напусне по най-бързия начин",за да има по-голям шанс да оцелее...Естествено пълна гаранция няма,но всеки 1 % дори увеличение на възможността някой да оцелее,си струва.А и 1 да загине от 23 е по-добре,отколкото всички да заминат във "вечните ловни полета".А не се съмнявам,че ако измислят нещо и 100 оцелеят,а 20 загинат,нама да кажат "браво",а ще ги спукат със съдебни дела...

              Коментар


              • #22
                От: Катапултиране

                Първоначално публикуван от krassitch Преглед на мнение
                Предполагам,че катапултирането при бойните самолети е толкова екстремно,защото са обстрелвани и могат да се взривят много бързо,части от секундата са решаващи и трябва "да напусне по най-бързия начин",за да има по-голям шанс да оцелее...
                Катапултирането няма начин да не е екстремно поради самата си същност. Под задника ти се старират 1-2 ракети, които те изстрелват нагоре. И при всички положения трябва да напуснеш по най-бързия начин. Не, защото някой те обстрелва, а за да имаш по-голям шанс да не те ликвидира самолетът, който напускаш. При това претоварванията са от порядъка над 10-12G. Колко пътници биха преживяли нещо такова?

                Освен това, май не си гледал внимателно второто клипче. Защото на него добре се вижда, че катапултирането от самолета е само първата част на упражнението. След това седалката се отделя и пада, а пилотът, ако е оцелял при катапултирането, тепърва трябва да се приземи безопасно с парашута. Дори ако пренебрегнем обстоятелството, че скоковете с парашут също се водят за екстремно занимание, което не е точно за съвършено неподготвени хора, няма как да избягаме от дребната подробност, че парашутът е на гърба на пилота, който е надлежно опасан със съответни колани.

                Ти си знаеш как точно си представяш цивилни пътници с парашути на гърба, завързани с колани в катапултни кресла ...
                Последно редактирано от Чавдар (V93); 22-05-13, 06:15.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #23
                  От: Катапултиране

                  Направо си представям китайче до пиян швед,кльощава сръбкиня и бабе Мексиканско нахакано с люти чушки.Да си ги представим виснали на коланите - това къде и в кой сезон?Щото само шведа ще има шанс да не замръзне,другите са на пингвини за нула време.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #24
                    От: Катапултиране

                    Жена ми наднича през рамото,когато пишех завчера:-Ти пък какво разбираш от катапултиране?Аз отговарям:-Как да не разбирам...Вучилище имахме кръжок по авиомоделизъм...

                    Коментар


                    • #25
                      От: Катапултиране

                      В гражданската и не само авиация борбата е за всеки грам тегло . По ниското тегло означава по малък разход на гориво или повече карго в багажното . Това са милиони печалби . Няма авиокомпания или производител склонни да жертват тия приходи в името на сигурността на пътниците . По евтино е да платиш на каквото те осъдят след една катастрофа от колкото да променяш толкова радикално концепцията на гражданската авиация . Тоя бизнес е един от най алчните и много много не им пука за човешкия живот . Поне докато статистически това е един от най безопасните начини за транспорт .
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар


                      • #26
                        От: Катапултиране

                        На 100% подкрепям горното мнение...Статистически е така,но на база изминати километри,а не на брой пътувания.А и докато шофира човек има илюзия,че контролира положението,а в самолета е като жертвено животно...

                        Коментар


                        • #27
                          От: Катапултиране

                          Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                          В гражданската и не само авиация борбата е за всеки грам тегло . По ниското тегло означава по малък разход на гориво или повече карго в багажното . Това са милиони печалби . Няма авиокомпания или производител склонни да жертват тия приходи в името на сигурността на пътниците . По евтино е да платиш на каквото те осъдят след една катастрофа от колкото да променяш толкова радикално концепцията на гражданската авиация . Тоя бизнес е един от най алчните и много много не им пука за човешкия живот . Поне докато статистически това е един от най безопасните начини за транспорт .
                          Че има борба за тегло - има. Ама чак хич да не им пука за човешкия живот ... Все пак, ако има повече авиокатастрофи и повече загинали (а там често няма шест, пет) това е лошо за бизнеса.

                          По същата логика могат да се обвинят автопроизводителите, че не им пука за човешкия живот, щото не пускат серийните автомобили с клетка, спортни седалки с 6-точкови колани и противопожарна система.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Катапултиране

                            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                            Че има борба за тегло - има. Ама чак хич да не им пука за човешкия живот ... Все пак, ако има повече авиокатастрофи и повече загинали (а там често няма шест, пет) това е лошо за бизнеса.

                            По същата логика могат да се обвинят автопроизводителите, че не им пука за човешкия живот, щото не пускат серийните автомобили с клетка, спортни седалки с 6-точкови колани и противопожарна система.
                            Ако пренесем нещата по аналогия можем да сравняваме спортните автомобили с частните самолети . Там за каквото платиш това ти слагат катапулни седалки ; парашути ; джакузи и тнт. Пътническите самолети са си автобуса от градския транспорт . Докато господ и статистиката е благосклонна към производителите и превозвачите така ще е . Днес един се пльосна до пистата във Варна и при слизането по аварийните пътеки има две жени със счупени крайници . Само по себе си това е стандартна аварийна процедура и пак има ранени .
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X