Обява

Свий
Няма добавени обяви.

zaz vs. trabant

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: zaz vs. trabant

    Зазовия двигател е от лодка.
    Корабните са двутактови, ама са големи колкото цеха за правене на трабанти. Освен че нямат сила без обороти, от които пък се буксува, двутактовите не понасят да им завираш ауспуха под водата.

    Коментар


    • #17
      От: zaz vs. trabant

      ЗАЗ съм имал и карал преди много време. За 4.5 не помня ама 1.5 л.помня че гореше....ама на час и то на печката - парно защото тя беше на бензин.

      Коментар


      • #18
        От: zaz vs. trabant

        Личен опит и с двете и по много, даже единият видп и до момента стои в гаража за музеен експонат. Като офф възможности са несравними в полза на жоги. Задно разположен двигател и задвижване-добро сцепление. Предно окачване на торсион + лека предница-добре поема и катери неравности. 968А при отворени долни жалузи не загрява, който наистина е карал такъв знае защо.
        Трабко има едно предимство за офф и то е че е лек та с малко помощ го вадиш отвсякъде и толкова. Това цялото от личен опит а не от ЕЖК.

        А да, и стига с тези легенди за лодки и самолети, двг-то на жожо си е от автомобил и то от известен с емблема на пропелер в два цвята. Разликите са малко и основно в качеството на производство.
        Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
        Селска фурна аспух нема. Пак същият.
        В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

        Коментар


        • #19
          От: zaz vs. trabant

          Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
          Зазовия двигател е от лодка.
          двутактовите не понасят да им завираш ауспуха под водата.
          Ела да ти покажа, двутактов, дето ауспуха му си е под водата, както и на хилядите му събратя
          Айде, моят е гаден, империалистически Джонсън и е правен от дрогирани с кока кола, но даже при правоверните Вихр и Ветерок е така
          Зазът и Шкодата са по-проходими от Трабант и дори имат отопление.
          Това, че е двутактов не значи непременно високооборотен. Повечето двутактови лодкови мотори са спънати на около 4500.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #20
            От: zaz vs. trabant

            Служебният трабань беше по-проходим от личния зазь ;-)
            А иначе - ЗаЗ ъТ е доста по-голям клиренс, двигателят е по-мощен спрямо килограмите.
            Ако не ти изкочи някой преден амортисьор от капака и с торба пясък в багажника минава през недопустими места... ако не ти падне двигателя...
            П.С. Веднъж едно куче се блъсна в траби, мина под него, отръска се и замина. На "колата" и се счупи перката и кадастрона...
            П.П.С. Темата е култова.
            Най-елементарното правило за употреба на пълния член е да го слагаш отзад на извършителя на действието!

            Коментар


            • #21
              От: zaz vs. trabant

              Ела да ти покажа танк, който има нарочен кумин, щото иначе мотора спира в брода.

              Коментар


              • #22
                От: zaz vs. trabant

                Всяка лодка е с ауспух във водата.
                Ако двигателят на танка е съветски нищо чудно да спира Те и лодковите им мотори са пустинно изпълнение - не палят, като видят вода. Кажи и на двутактовите ендуристи, че гаснат под вода, че те са си простички и минават през ряката, стига водата да не стига до въздушния филтър
                Наздраве
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #23
                  От: zaz vs. trabant

                  Не съм убеден че се ремонтира по-лесно заза. Не знам откъде ще му търсиш части на тоя заз.Те и за трабант ги няма много но пак се намира по нещо и то все още на символични цени, примерно двигател за 60лв.Признавам че съм пристрастен-на Трабант съм се научил да карам и гледам да не оставам без него.Макар и да не го карам си пазя един в пълна бойна готовност , с изрядни документи ,готов за път.Действително за кал би трябвало заза да излиза повече ,но с трабанта никъде не съм оставал.Не без значение е ,че трабанта е по-лек/лесно се бута/.Трабанта не загрява ако е изправен, не съм запознат със заза как е.
                  Но за офроуд по настоящем не е оправдано нито едното от двете.Имай предвид ,че никой майсто няма да иска да ти ги доближи на по-малко от пет крачки , камоли да погледне под капака.Тия коли вече са ретроавтомобили.

                  Коментар


                  • #24
                    От: zaz vs. trabant

                    Не са ретроавтомобили а стари боклуци.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #25
                      От: zaz vs. trabant

                      Траби се кърпи лесно - с кадастрон и лепило от книжарницата, но пък жожо дори и след челен удар само даваш задна и пак газ...
                      Сега сериозно - тествали сме и двете, траби не издържаше много с по агресивни гуми, а щом ще е за офф разходки все пак се предполагат рошави гуми. А зазката има уникално парно - Та по добре ЗАЗ
                      I'm not Lost, I'm Discovering !

                      088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                      Коментар


                      • #26
                        От: zaz vs. trabant

                        Траби гние зловещо. Просто видимата част не гние. Така докато не се откърши някой носач или магарето на двигателя
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #27
                          От: zaz vs. trabant

                          Като цяло се съмнявам, че лесно ще се намери добър екземпляр и от едното и от другото. Но щом е за по горите предполагам се търси нещо евтино което да счупиш за няколко седмици и да върнеш на вторични, от тази гледна точка пак ЗАЗ е по добре, повече желязо има все пак
                          Може би питащия трябва да спомене и за бюджет както и за начин и срок на експлоатация на автомобила. Защото за 100лв е все тая кое от двете ще вземеш, стига да можеш после да си избиеш парите от вторичните.
                          I'm not Lost, I'm Discovering !

                          088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                          Коментар


                          • #28
                            От: zaz vs. trabant

                            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                            Траби гние зловещо. Просто видимата част не гние. Така докато не се откърши някой носач или магарето на двигателя
                            То всичкото хавтомобил е така. На джоги чак като те изпревари някое търкале разбираш че гайките са минали през джантата. Аз имам едни 30-50м. на таван с трабух по хасфалт и смело мога да твърдя че желязото му е железно После цяло лято на Градина си джитках трабух кабрио
                            Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                            Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                            В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                            Коментар


                            • #29
                              От: zaz vs. trabant

                              Няма зазове по улиците вече.Измряха.С трабанти е пълно.Това също е показателно.

                              Коментар


                              • #30
                                От: zaz vs. trabant

                                Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                                Освен че нямат сила без обороти, от които пък се буксува, двутактовите не понасят да им завираш ауспуха под водата.
                                Поне едно е сигурно - не си карал Трабант. Не си и чел за него.

                                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                                Това, че е двутактов не значи непременно високооборотен. Повечето двутактови лодкови мотори са спънати на около 4500.
                                На Трабант максималната мощност се достига на 4100об/мин, а 4500 са му почти непосилни.

                                Първоначално публикуван от gadeff Преглед на мнение
                                Веднъж едно куче се блъсна в траби, мина под него, отръска се и замина. На "колата" и се счупи перката и кадастрона..
                                А па едно прасе, при същите обстоятелства, даже не се и отръска. Виж, на Трабанта карбураторът се беше отчупил от картера. За съжаление, с част от картера.

                                Първоначално публикуван от Fraxinus Преглед на мнение
                                Няма зазове по улиците вече.Измряха.С трабанти е пълно.
                                Чак пълно не е. Но ЗАЗ не съм виждал от години.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X