Здравейте, знам че темата не е за тук,но се замислих коя от двете машини би била по-добра за офроуд-здравина,ПРОХОДИМОСТ....



Ако темата не е за тук нека бъде изтрита
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
zaz vs. trabant
Свий
X
-
От: zaz vs. trabant
Ето ти тема за Трабант:
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=158614
Със ЗАЗ има руски клипчета в ти тръба.
Подскажи, с какво ще ти помогне намирането на отговора на твоето колебание.
Коментар
-
От: zaz vs. trabant
Карал съм и двете.
Трабантът е много проходим, когато е празен.
На ЗАЗ това не влияе особено.
Не знам кой от двата двигателя е по-нискооборотен, но не съм убеден, че е ЗАЗ.
Като са изправни, Трабант е по-здрав.
И двете ръждясват зловещо и им се отпаря окачването от купето.
Коментар
-
От: zaz vs. trabant
Трабанта е 5300об/мин. !!!
Карал съм и двете машини и мисля че Заз няма място за сръвнение с Трабант по проходимост.Трабанта е много повече от Заз!Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
"Mud Angels" Stara Zagora
Коментар
-
От: zaz vs. trabant
Карал съм траби комби, ако съм само аз и няма никакъв багаж, толкова е пъргав, през такива черни пътища съм минавал, че съм го признал в това отношение, спомням си преди време, на един доста стръмен и чакълест път, ми превъртаха гумите на едно място и накарах двама мои приятели да седнат на предните калници и издрапах нагоре, ех какви приключения съм имал с него, невероятна машина.
Не съм карал ЗАЗ, само съм се возил и нямам наблюдение.
Коментар
-
От: zaz vs. trabant
Дедото е ловец и е на 80 години.Има Трабантче вече с трети мотор щото кракът му е оловен и не знае че има и задна....
С трабанчето с вериги откъде минава и къде се завира ----като отида да го прибирам с трактора и го вадя със зор....
Та той е имал запорожец стар модел Иван Грозни купен от магазина и с него пак е ходил на лов...
Та той вика жожо пълен с ловци и кучета от къде излиза никоя лека кола не може....и му вервам...като знам как кара душмански....човечецаК мирной жизни не пригоден.
Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157
Коментар
-
От: zaz vs. trabant
Нищо естествено няма тука. Те и повечето кораби са двутактови.Първоначално публикуван от avzdrav Преглед на мнениеЗАЗ е по-нискооборотен, естествено. Траби е двутактов.
Коментар
-
От: zaz vs. trabant
Траби ряпа да яде. Зазката, стига да има поне някакви останки от окачването, вози 1000 пъти по добре от източногерманското недоразумение. на кал и снаг е определено по-добра. На камънак Трабанта е по-добър. Заза завива по-зле на скорост, поне докато няма 1 торба пясък в багажника
Ресурса и на двете е отчайващ, ремонта - безсмислен. Освен ако не се възстановяват за ретро, но тук случая не е такъв. Заза се ремонтира малко по-лесно и е малко по-здраво направен. Тие дето твърдят обратното, са или пристрастни, или никога не са се заигравали и с двете машинки.
Ако все пак се спреш на Траби, като видиш някъде ръководството "Аз ремонтирам Трабант", взимаш го и го хвърляш някъде мнооооооооооооооого надалече, примерно в печката. Толкова много простотия на едно място трудно се намира дори по записките на конгресите на БКП от едно време
О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
-
От: zaz vs. trabant
ЗАЗ = Завод Автомобильный Зверей
Доколкото съм чувал истории двигателя на ЖОЖО бил от самолет (половината де)
Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
Opel Campo 3,1 TD '99
Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"
Коментар
-
От: zaz vs. trabant
Стеф, за това вече мога да споря с теб защото за 3 години душманско каране(58000км.) на Траби мога да ти кажа че само свещи съм сменял.Тези митове дето ги говорят че лятото загравял да дойдат да ми го кажат на мен.Карам съм го на пълна газ около 100км. Август месец на връщане от морето към 14:00 и не съм имал ядове.Заз съм карал малко ама беше на вуйчо ми и да ти кажа не можа да го накара да работи както трябва докато беше при него.Каза че го е купил от магазина на времето(аз не съм бил заплануван ощеПървоначално публикуван от tef4o Преглед на мнениеТраби ряпа да яде. Зазката, стига да има поне някакви останки от окачването, вози 1000 пъти по добре от източногерманското недоразумение. на кал и снаг е определено по-добра. На камънак Трабанта е по-добър. Заза завива по-зле на скорост, поне докато няма 1 торба пясък в багажника
Ресурса и на двете е отчайващ, ремонта - безсмислен. Освен ако не се възстановяват за ретро, но тук случая не е такъв. Заза се ремонтира малко по-лесно и е малко по-здраво направен. Тие дето твърдят обратното, са или пристрастни, или никога не са се заигравали и с двете машинки.
Ако все пак се спреш на Траби, като видиш някъде ръководството "Аз ремонтирам Трабант", взимаш го и го хвърляш някъде мнооооооооооооооого надалече, примерно в печката. Толкова много простотия на едно място трудно се намира дори по записките на конгресите на БКП от едно време
)ама никога не е работил както трябва пък ако някой е в състояние да ми покаже заз да върви с 120/км. час и да му гори извънградско с 90км/ч. 4,5л. бензин искам да го видя с очите си.
Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
"Mud Angels" Stara Zagora
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар