От: Бар "НАЗДРАВЕ"-2!
Що пък дълга? На лапетата обикновено им харесват късите, и да са кабриолет. Ама каквото му е на сърце.
При 1,6 моторите слабото място е в блоковете-използва се блока за 1300 като е разстърган за да влязат по-големите ризи за 1600. Оттам матр'яла отслабва, и най-чето срещания дефект е пукване на блока. Не, че е често срещан де, но е най-честия от дефектите. Та като избирате-гледай за пукнато по блока. Иначе и 8 клапановия, и 16 клапановия са си добри мотори при нормална експлоатация. Като цяло са здрави машинки, нито скороснтна мито раздатъчна кутия дават дефекти. По мостовете всичко е добре направено. Е, предния диференциал е малко кекав за сериозен офроуд, както и предното окачване, но при лек такъв-няма грижи.
Само Жоро да не я докопа и да посее заразата в нея, че не можете се отърва от повреди...
Относно моята-опелския двигател ще дава напъна, въпросът е дали другото по трансмисията ще издържи на създадения напън...
Наздраве на пиещите.
Първоначално публикуван от peichev68
Преглед на мнение
При 1,6 моторите слабото място е в блоковете-използва се блока за 1300 като е разстърган за да влязат по-големите ризи за 1600. Оттам матр'яла отслабва, и най-чето срещания дефект е пукване на блока. Не, че е често срещан де, но е най-честия от дефектите. Та като избирате-гледай за пукнато по блока. Иначе и 8 клапановия, и 16 клапановия са си добри мотори при нормална експлоатация. Като цяло са здрави машинки, нито скороснтна мито раздатъчна кутия дават дефекти. По мостовете всичко е добре направено. Е, предния диференциал е малко кекав за сериозен офроуд, както и предното окачване, но при лек такъв-няма грижи.
Само Жоро да не я докопа и да посее заразата в нея, че не можете се отърва от повреди...
Относно моята-опелския двигател ще дава напъна, въпросът е дали другото по трансмисията ще издържи на създадения напън...
Наздраве на пиещите.
Коментар