Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

    Миро, те да не гледат какво пише на скоростомерите им бе?

    В такъв случай моята Астра дига 220 Вярно далеч съм, ама кво пък...

    Относно 300 км/ч-има си един елитен клуб в света на производителите на автомобили-"Клуб 300". В него членуват коли които доказано са вдигнали скорост 300 или повече километра в час.
    Колите не са никак много...

    Иначе няма спор, че с разни доработки тази скорост е постижима и за цивилна кола.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

      Първоначално публикуван от artefekt Преглед на мнение
      Пичове, разбирам Нова Година, фойерверки..., ама нАмалете малко.
      То не беше 260, 280, 300км/ч..., че чак и редовно поддържали.
      Много ми е интересно къде точно се е случвало всичко това.
      От друга страна като си помисля, в една друга тема, един колега 260 ги вдигаше по инерция...де да знам.
      260км/ч съвсем спокойно си се поддържат на нашите магистрали (колко е разумно е друг въпрос)

      п.с
      За много години за всички
      Лудак

      Коментар


      • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

        Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
        Хайде и аз да пална фитила,
        на брат ми Гранд Черока V8-ка с ГИ с най-огромните дюзи които намерихме и със софтуера за управление на ГИ компа с компютър на седалката и ръчни настройки правеше много по-добри постижения от на бензин. Единственото беше че е с К&N филтър. Усещането за ускорение не беше кой знае какво но предвид близо 4" лифт и лошия звук плашеше всеки по светофарите. Особено на място с натисната спирачка как заплашително изреваваше и се клаеше зверски.

        Иначе за протокола: карах близо 4 години Ауди 80 competition ( който иска да търси какво e било ) и с него най-редовно вдигах и подръжах 260 км/ч ( с кой акъл съм го правил не знам )
        Може,колега и да си вдигал 260км ,редовно,особенно,ако някой като мен преди това не ти е бъзикал километража,Едно време,когато вкарвах ме коли,съм забелязал,че като и бутне ме километража ,назад с едни 100-150 000 км,започва да показва по-висока скорост с 20-30км.

        Коментар


        • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

          Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
          ... като и бутне ме километража ,назад с едни 100-150 000 км,з....
          Браво! Възхитен съм! Не бяхте ли полицай? Толкова за морала на "наш'та полиция"...

          Иначе служебната ми кола вдига 240 по ГПС....
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
            Браво! Възхитен съм! Не бяхте ли полицай? Толкова за морала на "наш'та полиция"...

            Иначе служебната ми кола вдига 240 по ГПС....
            Прав сте колега,полицай съм и това беше преди 15г,а освен това не е престъпление да продаваш коли.Друг е въпроса че много малко хора които се занимаваха с тази дейност ,ще ти го кажат това.А когато говори ме за морал,мога ,да кажа че когато дилемата е дали моите,деца ,да има какво да ядат или вашите,просто дилема няма.Весели празници,не исках да се заяждам но колегата започна така.Все пак не съм се родил полицай и винаги съм знаел че цял живот няма да съм.

            Коментар


            • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

              Да превъртиш назад километража си е част от игратаАко има очи купувача ше разбере по други признациАко не;Кьорав карти не играеСите сакаме леб да ядеме


              Дигайте си вие 300 с леките коли аз па съм дигал 120 с ГАЗ 53 като я пуснах по инерция след тунела на Витиня към БотевградС какъв акъл съм го направил това сега се чудя

              И един още по откачен случай от по Тошово време;С държавния камион Шкода Мадара натоварен със седем тона електромотори след Ихтиманския тунел я пуснах по инерция да видя колко ше вдигнеДигна 120 и скъса жилото на километража................
              К мирной жизни не пригоден.
              Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
              ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

              Коментар


              • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнение


                Дигайте си вие 300 с леките коли аз па съм дигал 120 с ГАЗ 53 като я пуснах по инерция след тунела на Витиня към БотевградС какъв акъл съм го направил това сега се чудя

                И един още по откачен случай от по Тошово време;С държавния камион Шкода Мадара натоварен със седем тона електромотори след Ихтиманския тунел я пуснах по инерция да видя колко ше вдигнеДигна 120 и скъса жилото на километража................
                Хехе, 120 с газка бордова и аз съм вдигал. А 15 тона пресована цвеклова резенка на бордовак зил 130 Г товарил ли си?

                Коментар


                • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                  Първоначално публикуван от Тихомир Преглед на мнение
                  Хехе, 120 с газка бордова и аз съм вдигал. А 15 тона пресована цвеклова резенка на бордовак зил 130 Г товарил ли си?
                  Дигал си Тихо щото е била бензиновааз с Перкинсатакива скорости само по инерция

                  А Зила не се ли разжаби аз на гъсенцето максимум осем тонаи успех да се дотътрим до Боровец от Самоков нагоре само първаПоздрави
                  К мирной жизни не пригоден.
                  Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
                  ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

                  Коментар


                  • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                    Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                    Може,колега и да си вдигал 260км ,редовно,особенно,ако някой като мен преди това не ти е бъзикал километража,Едно време,когато вкарвах ме коли,съм забелязал,че като и бутне ме километража ,назад с едни 100-150 000 км,започва да показва по-висока скорост с 20-30км.
                    не е пипан, колата беше изключително запазена и я купих лично аз от първия собственик в Германия. Чисто и просто е спортна кола около 1100 кг. с 260 коня под капака. с 260 км/ч беше с 6600 оборота като имаше мегдан до 7000. Никого не убеждавам в нищо. Според някой е измислица според други постижимо истината я знам само аз и хората които са карали с толкова

                    п.с. по GPS скороста беше 252 км/ч. даже имам снимка от гармина някъде....

                    п.с. 300 км/ч не могат да се постигнат току така, возил съм се в 712 коня ферари което ги постигаше но там е друга бира, както се каза по-горе над 260-70 е немислимо с автомобил под 350 конски сили и необходимата аеродинамика и килограми.
                    no signature no problems

                    Коментар


                    • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                      Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнение
                      Дигал си Тихо щото е била бензиновааз с Перкинсатакива скорости само по инерция

                      А Зила не се ли разжаби аз на гъсенцето максимум осем тонаи успех да се дотътрим до Боровец от Самоков нагоре само първаПоздрави
                      Верно, бенДзинка беше, а дизелака повече от 90 не вдигаше и то с турбото, ама пък ги вървеше пълна/празна навсякъде! Зила докара резенките на 1-ва/2-ра до оборите хем пътя беше само по равно и по последното баирче надолу пръсна скоростите, и скъса заден ляв ресьор. Но ги докара. Не ме питай как ги стоваряхме, фадромистът като ги товари, ги натиска с кофата надолу за да събере повече и резенката каквато е мокра се беше пресовала като камък.

                      Коментар


                      • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                        Първоначално публикуван от Тихомир Преглед на мнение
                        Верно, бенДзинка беше, а дизелака повече от 90 не вдигаше и то с турбото, ама пък ги вървеше пълна/празна навсякъде! Зила докара резенките на 1-ва/2-ра до оборите хем пътя беше само по равно и по последното баирче надолу пръсна скоростите, и скъса заден ляв ресьор. Но ги докара. Не ме питай как ги стоваряхме, фадромистът като ги товари, ги натиска с кофата надолу за да събере повече и резенката каквато е мокра се беше пресовала като камък.
                        Ше ги пръсне яот тройно претоварванедо това води икономията
                        К мирной жизни не пригоден.
                        Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
                        ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

                        Коментар


                        • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                          Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнение
                          ...Дигайте си вие 300 с леките коли аз па съм дигал 120 с ГАЗ 53 като я пуснах по инерция след тунела на Витиня към БотевградС какъв акъл съм го направил това сега се чудя...
                          Първоначално публикуван от Тихомир Преглед на мнение
                          Хехе, 120 с газка бордова и аз съм вдигал. А 15 тона пресована цвеклова резенка на бордовак зил 130 Г товарил ли си?
                          Е те т'ва вече е екстрем. С некви ве-осмици, субара и прочие всеки може...
                          Не чета коментари и не отговарям на такива.

                          И коментаторите...

                          Коментар


                          • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                            Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                            Е те т'ва вече е екстрем. С некви ве-осмици, субара и прочие всеки може...
                            Те тези и двете са си осмици, хем с бая литри (в случая ГАЗ-ката е преформована де).
                            Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                            Коментар


                            • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                              Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                              Те тези и двете са си осмици, хем с бая литри (в случая ГАЗ-ката е преформована де).
                              Така е, и те са ве осмици, но съм убеден че усещането при 120 е като във ве 16 със 300+ км/ч.
                              Не чета коментари и не отговарям на такива.

                              И коментаторите...

                              Коментар


                              • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                                Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                                Така е, и те са ве осмици, но съм убеден че усещането при 120 е като във ве 16 със 300+ км/ч.
                                По-скоро усещането е като сближаване с Бог-а! Оставяш се в ръцете му и държиш геврека "по-принцип"..!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X