Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Това са шофьори

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Това са шофьори

    Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
    ...сега парите за реклама в този бранш са пари на вятъра(дано не съм прав).
    ...прав си за съжаление, но пък идват избори...

    Коментар


    • #77
      От: Това са шофьори

      Разбирачи или не, мисля че не е това начина.Междо другото колега ти какъв товарен автомобил караш? По начина който говориш стигам до извода че си един голям пешеходец.
      Родопите..... Широка лъка.....Солища

      Коментар


      • #78
        От: Това са шофьори

        Първоначално публикуван от METIN Преглед на мнение
        Ее повече в тая тема няма смисъл да пиша ,когато намериш такова ремарке закачи го на тоя джуган от снимките ти или на мадарата и дай да те снимат аре да не са маневри на заден но поне на преден ход ако успееш нещо ще те поздравя лично и всички други големи разбирачи от форума!
        С такова ремарке с 4-5 оси на Мадара-та ще и трябва реверс та да има освем 10 предни и 10 задни скорости да върви с газ.
        0887284106-Митко
        http://www.youtube.com/watch?v=6Fdg05yHhKk&NR=1
        http://www.youtube.com/watch?v=wnMy5yek-ks&feature=more_related

        Коментар


        • #79
          От: Това са шофьори

          Гледам , че дискусията продължава да е гореща В което няма нищо лошо де.
          Като човек , израснал в камионджийско и ТИР-аджийско семейство и с няколко годишен опит в този транспорт , мога да споделя следното :
          1. Ако смисъла на темата е да отдадем заслуженото на шофьорите от първите клипове - да . Евала!
          В този случай най-точното описание се съдържа в следния абзац на сесо :

          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
          .....
          Специано за маневрите по такива асвалтови площадки няма много голямо значение нито мощност,нито години на производство,нито марка или пък страна на производство на влекача.Единствено са от значение параметрите на камиона и ремаркето,като междуосие,ъгъл на завиване и достатъчно добър усилвател на волана(те всички са добри–по-скоро изправен).Значение има и видимостта и удобството на огледалата–това може да е в полза на новите камиони,иначе друго едва ли....
          ...........
          2. Ако обаче става въпрос за добри шофьори - професионалисти изобщо , то горното не е достатъчно . Защото наред с таланта , усвояването на умения и трудолюбие - безкрайно важно е и с каква техника работи човек .
          Едно е да маневрираш на плаца между пилони с празно ремарке ( тук бих добавил и клипа на Цецо за световния рекорд за каране на задна скорост ) , а съвсем различно е , когато теглиш 25 тона товар , релацията ти е 6 000 км и минаваш от пустиня с 50 градуса на сянка , продължаваш през планински пътища с едно платно , надморска височина 2500м и снеговалеж , и същевременно пресичаш 20 граници , маневри (подобни на клиповете ) се случва да се извърват не на плаца , а често по разбити тесни пътища , между сгради - при което на огледалото се вижда единствено началото на улицата , със все товара в рални условия и т.н.
          В такива случай в критерийте се включва и дължината на ремаркето и марката на автомобила , и техническите параметри , и техническата изправност .
          Уважавам народите на бившия СССР , но в този аспект - да управляваш съветска автомобилна техника ( от гледна точка на здравето и работоспособността на шофьора) си е убийствено ! Ето защо спокойно мога да призная шофьорите от Совтрансавто за герои .
          ... и още едно уточнения : шапка свалям на шофьорите от СО-МАТ от "онези години" не защото нашия транспорт беше най-голям в цяла Европа , а защото в общия случай се подбираха едни от най-добрите шофьори , които осъществяваха превоз на товари между Европа и Азия при условия за които останалите просто вдигаха ръце .
          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

          Коментар


          • #80
            От: Това са шофьори

            Първоначално публикуван от METIN Преглед на мнение
            Ее повече в тая тема няма смисъл да пиша ,когато намериш такова ремарке закачи го на тоя джуган от снимките ти или на мадарата и дай да те снимат аре да не са маневри на заден но поне на преден ход ако успееш нещо ще те поздравя лично и всички други големи разбирачи от форума!
            А.. колега не така,явно задната я ползваш доста често.
            Автора на темата е готов да сложи парите на масата и да докаже това което твърди,не мислиш ли ,че трябва да излезеш по мъжки от това положение,а не да търсиш смисъла от писане в тази тема.
            пс.или само си чешаш пръстчетата за да не ти залепват?
            Последно редактирано от the_trident; 19-01-11, 14:13.
            ПАВКО
            0888802068

            Коментар


            • #81
              От: Това са шофьори

              Помогни му първо да си стегне каручките за да изкарва някоя кирия, ейй че големи мераклии за комар са се навъдили в България на последък май друго не се прави!
              Първоначално публикуван от the_trident Преглед на мнение
              А.. колега не така,явно задната я ползваш доста често.
              Автора на темата е готов да сложи парите на масата и да докаже това което твърди,не мислиш ли ,че трябва да излезеш по мъжки от това положение,а не да търсиш смисъла от писане в тази тема.
              пс.или само си чешаш пръстчетата за да не ти залепват?

              Коментар


              • #82
                От: Това са шофьори

                Първоначално публикуван от METIN Преглед на мнение
                Помогни му първо да си стегне каручките за да изкарва някоя кирия, ейй че големи мераклии за комар са се навъдили в България на последък май друго не се прави!
                Предложиха ви честно да си премерите пи.......Ако не ви стиска ще ви разберем, останалото са празни приказки.
                О, ефимерност! О, най-безсилно и позорно време в живота на моя народ — времето от разсъмване до отварянето на магазините за спиртни напитки! Колко излишни бели косми е вплело то във всички нас, в бездомните и страдащи шатени!

                Коментар


                • #83
                  От: Това са шофьори

                  Ти четеш ли за какво става дума че да си меря въобще незнам си кое,аз лично не съм се захвалил че мога точно като тях да направя с рекордите и постиженията им тези упражнения от видеата -още в началото съм казал че това е невъзможно с джоган,краз и прочие с тези ремаркета а той и някои други не че не ,кат са толкова отворени нека пробват а и още нещо после и човека си признава че щели да му потрябват еди колко си реверса там а и аджеба само това ли.Аз знам че има толкова много любители на джогана в българия даже повече и от родината им но работата не стои само да го натовариш с 5куб. трупи соло и да се хвалиш виждаш ли какви коловози оставя в калта че другите не могат . Който е мераклия нека да го спонсорира да се закупи ремаркета и да се покаже на света колко пъти да пиша вече!
                  Първоначално публикуван от droba Преглед на мнение
                  Предложиха ви честно да си премерите пи.......Ако не ви стиска ще ви разберем, останалото са празни приказки.

                  Коментар


                  • #84
                    От: Това са шофьори

                    Пък аз си мисля че колегата Метин само си чеше пръстите и си вдига рейтинга ,пък и с тоя тон .......... не знам .Може би някой от модераторите знае по добре.

                    Коментар


                    • #85
                      От: Това са шофьори

                      Едно нещо съм научил, че на света няма невъзможни неща, има трудно постижими неща(невъзможно е само едно, да се върнеш там от където си излязал)

                      Коментар


                      • #86
                        От: Това са шофьори

                        Що си мисля че ако хвърля 10тина чувалчета пясък отзад в уазката и с нея на първа бавна ще дръпна голяяяямото ремърке...
                        Правил съм експеримент, на равно съм закачал и съм дърпал 23 тона камион(признавам камиона беше от лъскавите и по мощните ). Нека по запознатите кажат колко може да тежи голяяямото и страшно ремърке на колегата МЕТИН

                        Коментар


                        • #87
                          От: Това са шофьори

                          Ами смятай–максимално тегло на композицията 60 тона.При същите норми за натоварване на ос, като и в цяла Европа–влекач с три оси до 26т.Мисля, че ремаркето повече от 34т не може да тежи според закона(доколкото знам).Не е малко, но на равен твърд път, може да се дърпа за проба и с далеч по-слаби камиони от на клиповете.А не е далече времето,когато с Шкода Мадара, се дърпаха по две самосвални ремаркета с общо тегло около 25т.(едно 16т+ едно 8т) И то ежедневно и по нормални пътища с различни наклони.Из София редовно караха инертни материали по определени маршрути(бяха на Инжстрой,доколкото знам, мой познат също е карал такава).Ако сложим и малко претоварване чат пат,то Мадарите с 12 литровия си мотор без турбо и има-няма 200 коня, са теглили такива товари.Също и триосните ремаркета, беха някъде там(Dino спомена, че баш неговата е ползвана и в двата варианта).
                          Да не говорим за разните табанджийски соц.дръгели като КрАЗ, Татра и др, с по-големшки и яки мотори....КрАЗ-а освен, че завива и маневрира малко "дървено" има и бавни предавки и само 250коня от 15 литровия си мотор, което му стига да боксува и на сух асвалт с пълен товар с блокиран диференциал, независимо дали е завързан да тегли ремарке,камион,влак,мост или стена.Не случайно ги ползват за дърпане на извънгабаритни товари и то доста по-тежки от това наглед голямо ремарке.
                          За теглителна сила всички камиони са преоразмерени доволно с подходящи предавки(с малки изключения).
                          Няма какво да се сравняват малките бензинови соц. камиони с големите западни–те просто са в различни класове.
                          Вярно е, че за работа соц. техниката е по-кофти от западната, ама за няколко маневри не е като да не и стига силата(та даже и да не е правена за такива товари и да е от друг клас).

                          А за реверса, Dino имаше предвид,че ще му е по-лесно с дългото ремарке,та ще може да го връща много по-бързо и затова му трябват повече предавки и за назад(ама малко хора го разбраха правилно).А не е казал,че на задна Шкодата ще и е по-трудно да бутне ремаркето отколкото на първа предавка.
                          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                          Коментар


                          • #88
                            От: Това са шофьори

                            А па сега ремаркето му малко. Ако закача големо сигурно товара ще му е малко ако го натоварая сигурно осово натоварване ще требва и да мериме.А на края сигурно и Шкодата да удължавам че м/у осовото и не е 4-5м а само 3.6м.Казвай колега докато не са ми отрезали тока та да може да режем и лепим че с ножовка и кале трудно се прай камион макър че соц камионите маи бяха от дъвка и локум а?
                            0887284106-Митко
                            http://www.youtube.com/watch?v=6Fdg05yHhKk&NR=1
                            http://www.youtube.com/watch?v=wnMy5yek-ks&feature=more_related

                            Коментар


                            • #89
                              От: Това са шофьори

                              Извинения не пиеме

                              Още след въпроса ти като ме цитира в един от първите си постове разбрах че няма смисъл да споря с теб. Имам две ремаркета които закачени едно след друго са с "нужната" ти дължина. Шкодата не е палена от две години но мился че само акумулаторите тряба да и сложа. Ако си навит смятаме разходите на колегата от Монтана до Хасково , събираме сиирджиите и правим експеримента, който загуби плаща "кетъринга"
                              Не видях никой да твърди че соц. техниката от онези времена е по-добра от съвременната обаче да твърдиш че е невъзможно да се направи маневрата с нея е меко казано смешно.

                              п.п. В момента желязото е 0.58 ст. така че нямаш много време

                              п.п1 Уточнявам полуремаркето за лафета на влекача другото закачено отзад / няма да караме по магистралата само маневри /
                              Последно редактирано от Jivko; 20-01-11, 10:58.
                              088455338две
                              "Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
                              Джамбазов 2010г..

                              Коментар


                              • #90
                                От: Това са шофьори

                                Първоначално публикуван от Jivko Преглед на мнение

                                ..... Имам две ремаркета които закачени едно след друго са с "нужната" ти дължина. .

                                .....
                                Извинявам се , че пак се намесвам щото нещо изпуснах нишката на спора . С риск да налея още масло в огъня да попитам : За кой точно експеримент става дума , щото аз на камион с две ремаркета му викам автовлак . В приложените по-горе клипове автовлак не видях . А държа да отбележа , че управлението на две ремаркета с обща дължина колкото едно изобщо не е една и съща бира ... та уточнете първо параметрите !
                                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X