Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Това са шофьори
Свий
X
-
От: Това са шофьори
Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнениевсичко е в устройството зад волана.0887284106-Митко
http://www.youtube.com/watch?v=6Fdg05yHhKk&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=wnMy5yek-ks&feature=more_related
Коментар
-
От: Това са шофьори
Тези маневри на заден ход с тези големите ремаркета са възможни само с прецизна техника и машини,каквато е западната съвременна в никакъв случай не могат да се постигнат с джогани ,кразове и тем подобни .Нали знаета за приказката че без инструменти нищо не може да се прави ако ще и к*ра да ти е майстор!
Коментар
-
От: Това са шофьори
Първоначално публикуван от ANARCHY Преглед на мнениеЕ точно със зил с прикачен фургон съм правил подобни маневри и зилчето си се справя отлично, та даже и в калта. Но наистина това е нормална и ежедневна работа за един професионален шофьор.
Коментар
-
От: Това са шофьори
Първоначално публикуван от G_P_S Преглед на мнениеИнтересно е за гледане ,но ако си живял 27 години в кабината на камион си е най-обикновенна работа. Въпрос на гледна точка.0887284106-Митко
http://www.youtube.com/watch?v=6Fdg05yHhKk&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=wnMy5yek-ks&feature=more_related
Коментар
-
От: Това са шофьори
Първоначално публикуван от dino412 Преглед на мнение27г не но от 1991 съм с хенгер и вярвайте болшинството шофьори и с повече стаж могат само да мечтаят за тия маневри. Не казвам че съм супер шофьор но евала на тия колеги.Малко хора го могат това макър и да изглежда лесно от страни само който го е пробвал знае за какво става дума.
.... а иначе като се сетя че болшинството от сегашните любители изпитват страх да карат на задна с лека кола 3,5 - 4 м .....Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
От: Това са шофьори
METIN намери ми голямо ремарке и едно зилче и ще демонстрирам. Вярно зила не е толкова маневрен и ще се наложат повече маневри, но работата ще бъде свършена. И вярно няма да тръгна да обикалям света с него, но да маневрирам може
Наистина строителните фургони не са много дълги но принципа на управление на композицията е същия.
10%можещи тези неща ясно как са си взели свидетелствата за управление, а оснтаналите 90% как са минали изпит? Все пак паркирането на ремарке е задължителна част.
Коментар
-
От: Това са шофьори
На времето като почнах в Сердика София повечето камиони бяха прицепи или соло с ремарке. Началото на демокрацията почвахме да обикаляме почти цяла България пунктовете по селата повечето са строени да влиза най много газка или ЗиЛ а се оказваш на кофти място с Шкода Европа прицеп цистерна 22 000 литра . Трябва да влезеш обикновенно на заден на невъзможно място а зимата е страшно непочистено и неопесъчено като ти пробоксува средния мост и веднага си се засукал на някъде. Или се научаваш по неволя да маневрираш назад или си слязал от камиона още първата седмица аз искарах две години .Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: Това са шофьори
Работих известно време като мотокарист във Фикосота. За товарене/разтоварване идваха основно две марки камиони-Мерцедес и Шкода европа.
Мерцедесите си маневрираха много добре назад, почти нямаше случай да правят втора маневра. Докато шкодите бяха затруднени... А шофьорите и на двете марки не бяха вчерашни, всички бяха стари вълци. И си можеха доста...
На въпроса ми-защо има такава разлика ми обясниха,ч е Мерцедеса е доста по-къса база, и маневрите стават с по-малко въртене на волана, докато европата с дългата база прави маневрата доста по-трудна.
Та така-не е до марка, а до възможности на камиона. Иразбира се-на шофьора. Аз например с едноосно ремарке се наемам да карам назад с километри, но когато се налага да вкарам ремаркето на трактора в двора-настава кошмар. Брата ме знае какво правя, и се покрива някъде, че много псувам и крещя...Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: Това са шофьори
а аре сега ще ти търсим специално ремарке такова да ни демонстрираш възможностите на зила или ифата ,които и соло не могат да се движат та камо ли такова 25 м-во ремарке да ама не ,нещо не зацепва!Ако ще и михаел шумахер да си както се казва тук вече нямаш го ферарито-аре с поздрави да си останете!Първоначално публикуван от ANARCHY Преглед на мнениеMETIN намери ми голямо ремарке и едно зилче и ще демонстрирам. Вярно зила не е толкова маневрен и ще се наложат повече маневри, но работата ще бъде свършена. И вярно няма да тръгна да обикалям света с него, но да маневрирам може
Наистина строителните фургони не са много дълги но принципа на управление на композицията е същия.
10%можещи тези неща ясно как са си взели свидетелствата за управление, а оснтаналите 90% как са минали изпит? Все пак паркирането на ремарке е задължителна част.
Коментар
-
От: Това са шофьори
10% карат добре назад,щото на останалите рядко им се налага.Тираджиите карат по много часове ама главно напред и по магистрали,а от това не се научава много.
Тия едните на клиповете сигурно са си обучени маневристи и паркират десетки ремаркета на ден.
Аз работих няколко години с триосен соло камион(самосвал 6х4) и редовно дърпах самосвално ремарке тип люлка(с две оси в средата и твърд теглич).На ден правехме по 4 до 6-7 курса, с инертни материали(главно нестандартен чакъл) и за всеки курс се налагаше маневриране и при товарене и разтоварване.Почти няма начин нормален човек да не се научи да маневрира много добре,при толкова упражнения.А още повече че и местата за товарене и тези за разтоварване се опознават и се запомнят разни дребни ориентири из тях,което още повече улеснява наглед сложната работа с маневрите назад.На повечето обекти така свиквах,че имах възможността да карам назад по-бързо отколкото можеше да се движи камиона на задна бърза предавка.Лошото при мен беше,че имаше случаи,в които се налагаше често разкачане на ремаркето–до обяд караш с ремарке,а след обяд без него(на изкоп например).Първите няколко маневри назад,редовно си тръгвах да въртя волана както не трябва.Вече сигурно съм поотвикнал,ама мисля,че е като карането на колело–не се забравя цял живот.
Истина е,че връщането на двуосното с чупещ се теглич ремарке е малко по-трудно,ама и при него е въпрос на опит.
Втрещяващо добри "шофьори" са и разните електрокаристи и подобни работници в големи складове(та дори и в магазини от типа на Метро)...ама предимно на техните си електрокари.
Зила има много добра хидравлика на волана.Също е доста удобно положението на водача в него(макар и лишено от хилядите възможности за регулиране в западните камиони).Сравнено с камиони от неговото време(като Шкода Мадара и др) си е направо луксозно.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар