Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Палите ли, палите ли сутрин?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Палите ли, палите ли сутрин?

    Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
    Палим, братчед, палим. Аз съм с BANNER вече 4 години, и предишния ми трактор беше с BANNER, Свирепа гад, честно! Лятото му долях малко от деминерализираната. Няма студ, няма пек, няма дъжд, няма сняг - карам МБ W124 300D, като види, че ключа се задава - сам пали, няма и 1/4 оборот. Никога не ме е предал. Препоръчвам тази марка, доволен съм и предоволен!
    Успокои ме, честно. Взех на баща ми такъв акумулатор, и малко се притеснява - непозната марка. Не, че е направил проблем де, засега държи желязно, но още няма 2 години.

    П.П. Все си мисля, че ако трябва да въртиш 5 минути, за да запалиш, значи има нещо за ремонт
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

    Коментар


    • #32
      От: Палите ли, палите ли сутрин?

      Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
      ако трябва да въртиш 5 минути, за да запалиш, значи има нещо за ремонт
      Така е. Ама понякога е Нефтохима за ремонт.

      Коментар


      • kameno karp
        kameno karp коментира
        Редактиране на коментар
        Да се спрем на бензиностанцията от която зарежда. 😉 В тия години,какви ли не боклуци думкаха в горивата,че се продаваха и можеха да се купят. Сега проблема е във вносната "нафта". Може да се сетиш какво се внася,за да се докарат цени под тези на местния производител.

    • #33
      От: Палите ли, палите ли сутрин?

      Палим. И при това, 22 годишния дизелов двигател на Рено в Чероки-то.
      Оказа се, че се сдобих с акумулатор от фирмения сервиз на леката ни кола:
      AКУМУЛАТОРИ
      PEUGEOT
      42 AH - 99 ЛЕВА
      50 АН - 118 ЛЕВА
      60 АН - 133 ЛЕВА
      75 АН - 162 ЛЕВА
      95 АН - 199 ЛЕВА
      При връщане на стар с подобен капацитет, дават 10% отстъпка. Моят е от най-големите 95 Аh 900 A (едвам се събра в определеното място) и се справя добре с противопоставянето на "прекрасното" дизелово гориво, продавано на тези "народни" цени по бензиностанциите.
      proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
      NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
      Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

      Коментар


      • #34
        От: Палите ли, палите ли сутрин?

        Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
        То хубаво , ама не стана ясно коя марка препоръчваш ?! BANNER или МБ W124 300D ? ...щото тази последната марка си пали и с Толбухински акумулатор , честно !
        Така де, BANNER препоръчвам, а иначе МБ W124 300D то си е жива легенда, за него реклама не е нужна. М/у другото, сега се сещам да кажа, че и бустера ми е BANNER - ожулен, издраскан, падал, ставал, дъжд, кал ........... бичи яко, няма проблем, има-няма вече 5 години, голямо куче излезе, да ми е жив и здрав! Успех!
        Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
        Само DIESEL !!!

        Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

        Коментар


        • #35
          От: Палите ли, палите ли сутрин?

          Аз,жигулито го карах 9-години и четири месеца с Монбат,но ми го откраднахаакомулатора де и сега бракувах колата!
          0осем9осем7шест0осем7едно
          Миро

          Коментар


          • #36
            От: Палите ли, палите ли сутрин?

            Монбатски са ме изоставяли (и то не от старост) на два или три пъти и вече не ща да чуя. Все една и съща причина - откъсната клетка. Механично. Както си караш, гасиш някъде и после опа... бегай 3 километра за акумулатор. И това на различни коли по различно време. Дори и да са си оправили технологиятя - парен каша духа, както се казва. Ще си мъча Вартите и Банерите засега
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • #37
              От: Палите ли, палите ли сутрин?

              Обяснявам ви и не искате да разберете - разликите в качеството между различните партиди са по-големи от разликите в качеството между различните марки. Преведено: ако щеш си купи акумулатор от НАСА, ако имаш късмет - ще палиш, ако нямаш късмет - да си имал.

              Коментар


              • #38
                От: Палите ли, палите ли сутрин?

                Знам, че производството на акумулатори има повече общо с готварското изкуство, отколкото с индустриалната химия (образно казано), но това е моят опит. За ония весели акумулатори, които идват с 6 месеца гаранция от призводител, а тук ги продават с 2 години (!), въобще не споменавам ... просто защото забравих марката
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • #39
                  От: Палите ли, палите ли сутрин?

                  Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                  Монбатски са ме изоставяли (и то не от старост) на два или три пъти и вече не ща да чуя. Все една и съща причина - откъсната клетка. Механично. Както си караш, гасиш някъде и после опа..
                  В ония години, когато Монбат беше още Акумикар и на мен ми го направиха този номер. Само за спорта му направих дупка над прекъснатата връзка (между две клетки) и ги заварих с графитен електрод. Той пък се оправи и кара още няколко години.

                  Коментар


                  • #40
                    Първоначално публикуван от Savov Преглед на мнение
                    От: Палите ли, палите ли сутрин?

                    Днес обиколих магазините. Ще да е криза, защото навсякъде ми предлагаха по още 10% отстъпка от обявените цени. Не успях да намеря наличен Варта силвър с 3 год гаранция, варианта с доставка не ме устройства и в крайна сметка се сдобих с турската сила MUTLU. В сайта им пише, че новите Тойота са оборудвани с MUTLU. Е, и моята Витара така. Очаквайте отзиви.
                    Някакви отзиви за MUTLU-то,че и аз съм се насочил към такъв. Исках да взема TAB,но нещо в Бургас не го намирам.
                    Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                    Коментар


                    • Roninn
                      Roninn коментира
                      Редактиране на коментар
                      Мутлу бяха добре до преди няколко години,сега са пълни с рекламации...ексайд ,топла...дурасел ...или най евтиния от метро....поне като умре,да не те е яд ...големите акумулатори на джипа,бусовете гледам да са скъпи и маркови....за леките коли ,най евтените с отстъпката от евро 07 по 70-80 лв...и не ги мисля повече

                    • Savov
                      Savov коментира
                      Редактиране на коментар
                      Турският акумулатор живя кратко. Темата е от 2010 год, не помня добре, но не ме е изумил с качества. Сега на една колите съм с Варта, уж висок клас, трета зима. Сутрин се замисля леко при палене. Бензинов мотор.

                    • kameno karp
                      kameno karp коментира
                      Редактиране на коментар
                      Той и моя ония ден при един градус,няка по-мудно завъртя,а колата я карам редовно. Все пак няма да го чакам да не мога да запаля и тогава да го сменям. Таб Меджик 66/640 поръчах за 1,6 ХДИ.

                  • #41
                    Ник’ви нерви,палят си като нови даже и много рано сутрин 🤣
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #42
                      Откакто навремето един юнак ме светна на "тайна рецепта за палене на дизели" нямам никакви проблеми.
                      Накратко - ако МПС има кора под двигателя, през зимния сезон тя се демонтира. След паркиране под двигателя се слага едно тенеке, и върху него се реди хартия, подпалки и по-дебели дръвца.
                      Сутрин преди старт са напалва огъня, и след едно кафе време печката пали от четвърт.
                      И от тогава нямам грижи с паленето.
                      Не чета коментари и не отговарям на такива.

                      И коментаторите...

                      Коментар


                      • kbot
                        kbot коментира
                        Редактиране на коментар
                        В московията, масово се практикува на далечния север. Само кафето не знам дали е включено, че там не расте

                      • Alexr
                        Alexr коментира
                        Редактиране на коментар
                        Мога да ти кажа, че това е приложимо при много малък брой автомобили. Моя има отдолу толкова много пластмасови детайли, че открит огън не бих препоръчал никъде под колата. Също трява да няма никакви течове на нищо. Щото то всичко дето може да тече от колата е запалимо.

                      • disko04
                        disko04 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Той се кодоши, за не-разбралите.

                    • #43
                      Акумулатор Рено хаи-лайф на 9 години и 3 месеца. Дизелчето още пали, но докога ли ...
                      Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

                      Коментар


                      • #44
                        Лошото е,че качеството от преди 10 години ще е само спомен. И турските явно не са товато което са били. Та по-пресни отзиви ще отразяват картината по-реално.
                        Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                        Коментар


                        • #45
                          Първоначално публикуван от kameno karp Преглед на мнение
                          Лошото е,че качеството от преди 10 години ще е само спомен. И турските явно не са товато което са били. Та по-пресни отзиви ще отразяват картината по-реално.
                          На днешно време нищо не е сигурно. Големите марки поръчват къде ли не за производство, че и по-малките. Носят се слухове за Варта или Бош беше, произведен в Искра. Монбат правеха някакви други. Абе миш-маш. Купи с най-дълга гаранция и колкото изкара. Аз съм доволен от ZXZ, продават ги в Евро 07, сигурно и другаде. Добра цена, приятел кара такъв 5-6 години, продаде колата. Аз карах паджерото две и го продадох. На колата съм с Бош, старт стоп система, не я изключвам. На три години и половина е, оригиналната Варта изкара пет. На работа заредихме всичко с Банер, на 6-7 години са вече, един умря на мотокар Балканкар след 7 години. Имаме бус, взехме го от другата ни база с един Монбат, още кара с него след 5 години при нас.
                          Ford Maverick II 2.3 XLT
                          Ford Mondeo MK5

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X