Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Цензура в портала!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Цензура в портала!

    Откривам тази тема специално след повдигнатите от "davc" и "братчеда" обвинения в информационно затъмнение на всички теми които не касаят автомобилите УАЗ както и "забраната" за критики по тази машина. Естествено темата е и за цензурата въобще...
    VPetrov.photography

  • #2
    Аз имам 2 УАЗ-а, а до сега никога не съм писал за тях. Всички теми са били за различни неща от УАЗ, а не се чувствам ощетен.

    Явно има хора с по-горещи сърца, които и от една написана дума гледат цял спор да направят. Виж, като започнат с обидите и обвиненията работата започва да понамирисва. Хората явно забравят, че освен цензура има и автоцензура, която не би трябвало да позволява обидите да взимат връх.
    Предлагам всички такива теми да се изнесат в едина рубрика, където всеки да може да пише каквото си иска. Пък който е писал там да не се обижда после.

    Коментар


    • #3
      аз не искам никого да обвинявам.но съм съгласен с davc за тази линия която се прокрадва.не мога да дам техническо мнение за руския автомобил но въпреки това ме съвмнява че някога бих си взел.за да не каже някой че не съм обективен такова ми е мнението и за субару.разбирам всички негови достойнства но един автомобил или марка трябва да те грабне.може би форумът се разраства доста и хората в него стават все по-разнообразни,а оттам и със различни разбирания относно понятието джип(високопроходим автомобил).
      ще стават все повече тези за които това е просто колата с която ходят на работа или до вилата.не може да ги отречем и присмеем.вчера някой написа че форумът е технически.освен технически (може би такъв е бил замисълът ) той става и много разностранен(приветствам)
      В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

      Коментар


      • #4
        Това, което следва не касае цензурата в портала, силно вярвам, че няма такава, а по-скоро моето виждане за определено противопоставяне, което трупа история от известно време..

        Към Стефан :
        Първоначално публикуван от Стефан
        ...Нали това е същността на проблема. Всички и всичко срещу УАЗа...
        Определено не мисля така, кои са тези всички? Проблема (според мен) е друг - хората се противят на твоето отношение към Уаз-а, спрямо останалите марки.

        Не съм прочел някой да говори глупости за УАЗ-а в смислени дискусии, като тези :

        Подготовка на УАЗ за дълги експедиции +снимки +коментари
        4х4 машина за свръхтежки условия на база УАЗ +снимки
        ... и много други, да не изреждам, всичките са тук.

        Първоначално публикуван от Стефан
        ...Никога не съм чувал някой уазовод да отрича ценните свойства на друг модел...
        Стефане, прощавай но ти явно не си. Освен за Уаз-а, добри думи от тем тук съм чел за ТЛК70 и отчасти за "Геленда". Когато говорим за джипове (камьони и други са друго). И доколкото виждам всичко това не е от личен опит ами от прочетено из руските конференции. Аналогично за Ленд Ровър, където половината ти критики от 2 години насам са на принципа една жена на опашката ми каза. А ти така и не си врътвал ключа на един Дифендър например. Да не говорим за Патрол, Самурай, Вранглер, и останалите малко или много истински, които всичките си имат големи "+" и "-". Нямам против челния опит на руснаците, безспорно е ценен за всички, но се уча предимно от личния. Най-малкото щото тука не са блата по 200км., не е минус 50С през зимата, няма коловози от по 60см. и т.н. А си имаме прекрасните планини (с интересни наклони), рекички и всичките със свои специфики.. Където освен и лекия (и пригоден за тежка кал и сурови условия) УАЗ се движи и друго. И всичко това на едни никакви кв.км.

        Първоначално публикуван от Стефан
        ...И никога не съм чувал някой друг да признае даже очевидните свойства на УАЗа...
        Просто не е вярно! Поговори си с Влади (Goldy), който караше Вранглер до оня ден, с Buldog-a (Емо), който кара и Витара, с Борко (с Дифендъра), с Хънтър-а (със Самурайчето), с Фулдата (искрен фен на Тойота) и с мен (с Дифендър в сърцето завинаги). С удоволствие ще те черпя една бира и ще ти споделя впечатления от разходка до Ком с една редукторна УАЗ-ка. Не крия удивлението си от машината и съм готов да си говоря за това със всеки, но не и да му го натрапвам.

        Това е личното ми мнение, не на модератор в този порталл
        Както и това е окончателният ми и последен пост в този портал, които касае каквото и да е противопоставяне на модели, агрегати и други на база чул, чел, но не докоснал, помирисал и видял.

        И Стефане, знаеш, че това е с подчертано уважение към теб.

        Коментар


        • #5
          Към казаното от Яро искам да добавя че всеки следва да е наясно че "линията на портала" се определя от ръководството и модераторите чрез разделяне, изтриване, заключване и преместване на теми и мнения. Портала не бива да се отъждествява с мненията на един или друг негов участник независимо от това колко е активен по определен въпрос или въпроси.

          И към тези чиито машини са "несправедливо" пренебрегнати отправям призива да седнат и да напишат нещо за тях (машините си) както и да аргументират позицията си с информация и технически аргументи...
          VPetrov.photography

          Коментар


          • #6
            Аз съм от "Цензорите", та няма да давам изявления. Но искам подтикнат от това изказване
            Първоначално публикуван от братчеда
            ...не мога да дам техническо мнение за руския автомобил но въпреки това ме съвмнява че някога бих си взел...
            да разводня темата с един спомен от младините. Младият Сашко (моя милост) също никак недолюбваше Съветските (тогава) возила. Та се бях зарекъл НИКОГА МОСКВИЧ и си карах байка, ама нещеш ли една колежка обяви неиният Москвич 2140Д (дефорсиран) цвят "банан" за продан, при това за сума която можех да си позволя и аз разкъсван от сериозни терзания размених "финикииските"си знаци за "мечтата на колхозника", проблемите не закъсняха - бяха го зареждали главно с вода - интересни експерименти и резервуара беше яко изгнил, смяна с по-малко изгнил, доставка на нов от Съюза и О Чудо 70,000 км. без сериозни проблеми и потдръжка, но с чуТовна издръжливост (Никога, Никога не ме е изоставял на пътя). Веднъж почна да гасне на празен ход и след 3 дни каране се изнервих и отворих капака (много ме мързи) и какво да видя, карбуратора се отвил и на ЕДНА Шпилка БЕЗ ГАЙКА подскача насам - натам и кога може пръска бензин в колектора, НО Колата си върви (е харчеше малко повечко...
            Продадох "звяра" и закупих Ситроен - кварталният майстор като ме видя ми каза "...Дълго време ще ме храниш ти с тоя Ситроен...", не му повярвах, а трябваше . Похарчи ми 3-5 ПЪТИ цената си в ремонти докато не се предадох и не го ПОДАРИХ...

            Та от тогава колите не ги деля толкова по марки и страни колкото на НОВИ и стари и на смислено технически направени и на такива който НЕ СА
            Та ако мога си купувам Нови, "разумни" коли и се концентрирам върху карането

            Коментар


            • #7
              Re: Цензура в портала!

              Първоначално публикуван от Венцислав Петров
              Откривам тази тема специално след повдигнатите от "davc" и "братчеда" обвинения в информационно затъмнение на всички теми които не касаят автомобилите УАЗ както и "забраната" за критики по тази машина. Естествено темата е и за цензурата въобще...

              С риска да стана нахален ми се иска да попитам всички.Яро,Венци,davc и братчеда дали виждат смисъла от караниците и споровете.
              Защото аз като човек който влиза често и тук там пише по някое мнение мисля че от спорове няма смисъл.Само нерви и нищо полезно.Боксува се на една тема.Ясно за всеки има фаворити.Дали ще е Мерцедес Г-класа,дали ще е Уаз,дали Тойота няма значение.Важното е да има разбирателство.А не "аз се кефя на .... другите да си ..... майката"
              На мен лично ми писна от мнения за моя джип какъв е а твоя какъв е.Много ясно че не всички хора могат да карат Г-класа примерно.Но пък за сметка на това пък са по техническо грамотни от други.
              Заговорихте кой от каде е чел и какво говори.
              Много ясно че ще го говори.То с четене и опит се научава.А защо да не го предаде и на незнаещите.Пък дали ще им потрябва това си е техен проблем.За мен лично това е проблема на много хора.Нещо което не ги интересува или го подминават или са против него.
              Венцислав Петров в Условията за публикуване на тема до колкото помня беше написал.
              Че тя трябва да е с ясно зададена Тема.С ясен текст и без глупости от рода "Мойто е по яко от вашите а сега изяште са!"

              И за край да помоля нещата да си продължат по нормален и цивилизован начин.Защо трябва да се караме и ядосваме!
              Айде със здраве.
              https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

              Коментар


              • #8
                Вижте какво,дайте да си стиснем ръцете и да си пожелаем, по малко заключени теми поради разгорещени страсти от рода "наше лошо няма......",със следващия материал:


                Все пак всичко започна от G и от УАЗ
                B+

                Коментар


                • #9
                  страсти

                  Напълно съм съгласен с Vokel. Тези спорове не водят до нищо. Не съм забелязъл някой да си е променил мнението.
                  Тъй като гората е голяма, предлагам да се обединим около тезата " с каквото и превозно средство да е, но да е извън пътя "

                  Успешен ден на всички.
                  Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
                  NULLA TENACI INVIA EST VIA

                  Коментар


                  • #10
                    Миналата седмица ми звънна човека,който купи Уазката ми и ме попита може ли да се движи само на преден мост,защото с задния "нещо е станало".Обясних му,че първо се навиват муфите,с ключа,който се намира в предната дясна врата и след това с лоста.След това се видяхме и разбрах,че ходили да теглят някакъв джип,после си правили разходки и се учудиха как са се движили само на заден мост/без да знаят/,т.е. включвали предния мост само от лоста,без да навият муфите .Както някои знаят карам G и УАЗ.По горе беше казано,че G-то е немски УАЗ.Според мен нямат нищо общо.Където съм минавал с УАЗката само на заден мост с G-то не може/проблема му е в тежестта/.Обаче возията е съвсем друга /в УАЗката се вържех с коланите,защото иначе /и блокажите са си предимство.G-то ми беше с дизел 2,4/слаб/.Сложих 2,8 бензин ,но усещам,че за да върви иска обороти-макс.въртящ момент е при над 4000 об.,докато УАЗката"отлепяше" от нулата.

                    Коментар


                    • #11
                      приятел тва че ти не можеш да караш г класа или твойта е толкова зле че не можеш да се възползваш от всичките екстри не значи че УАЗ ще мине, внимавайте какво говорите все пак

                      Коментар


                      • #12
                        Първо не съм ти приятел и второ сигурно малко повече съм карал от тебе.

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от Пламен Исаев
                          По горе беше казано,че G-то е немски УАЗ.
                          Няма такова нещо казано.Но има хора дето са си го помислили.Все пак всеки има право на мнение.
                          B+

                          Коментар


                          • #14
                            не ми обеснявай къф си ми че слабо ме интересува, и да караш 10 пъти повече пак нема се научиш

                            Коментар


                            • #15
                              Тая тема също започна яко да избива на простотия. Понякога като чета такива просташки изцепки направо съжалявам, че този толкова хубав форум започва да се превръща в поредния чат за дребни душици! Моля, модераторите да вземат необходимите мерки за да не допускат такива изблици тук. Въпреки че е доста крайно предлагам да се въведат предупреждения следвани от бан!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X