До: МОДЕРАТОРИТЕ ТРИЯТ ПОСТОВЕ, ЗАЩО ЛИ?
Пич, успокой малко топката. Гледай по позитивно на хората и те ще се отнасят адекватно спрямо теб.
Аз съм любител автомонтьор ( по неволя ), но също така си вадя хлябя с двете си ръце, и думите ти ме касаят пряко. Аз също мога да ти отговоря по подобен начин и хич няма да ти хареса, но няма да го направя.
Станах монтьор по неволя защото карам 18г. джип, във фирмените сервизи не ми обръщат много внимание ( не виждат потенционал
), останалите сервизи нямат оборудване, или пък не им се занимава, защото това си е почти камьон, не са ми вързани ръцете, имам приятели които ми помагат, и криво, ляво се оправям.
Според мен проблемите с автомобилите произлизат от няколко фактора.
Първо се внасят автомобили с изтекъл ресурс ( над 200000 км.), които съответно изискват постоянен ремонт и подръжка, а някои си мислят че трябва да са като нови, и да не се трошат. Сервизите са затрупани с работа, чака се с с дни и седмици, оттам и качеството не винаги е най доброто. Съответно тези някои си купуват тези коли на "сметка", и после си мислят че и ремонтите трябва да са им на "сметка". Да ама не, защото ти искаш да водиш европейски стандарт, ама и монтьора деца гледа, и той хляб трябва да яде.
Затова избираш, ако искаш да си баровец, си плащаш като поп ( за нова или стара кола няма значение), или запретваш ръкави и се оправяш сам, да видиш лесно ли е.
За частите с извесни уговорки си прав, ама труда е в пъти по скъп, още повече пък в Англия, някой който е правил ремонт ще ти каже.
Първоначално публикуван от svetlio111
Преглед на мнение
Аз съм любител автомонтьор ( по неволя ), но също така си вадя хлябя с двете си ръце, и думите ти ме касаят пряко. Аз също мога да ти отговоря по подобен начин и хич няма да ти хареса, но няма да го направя.
Станах монтьор по неволя защото карам 18г. джип, във фирмените сервизи не ми обръщат много внимание ( не виждат потенционал

Според мен проблемите с автомобилите произлизат от няколко фактора.
Първо се внасят автомобили с изтекъл ресурс ( над 200000 км.), които съответно изискват постоянен ремонт и подръжка, а някои си мислят че трябва да са като нови, и да не се трошат. Сервизите са затрупани с работа, чака се с с дни и седмици, оттам и качеството не винаги е най доброто. Съответно тези някои си купуват тези коли на "сметка", и после си мислят че и ремонтите трябва да са им на "сметка". Да ама не, защото ти искаш да водиш европейски стандарт, ама и монтьора деца гледа, и той хляб трябва да яде.
Затова избираш, ако искаш да си баровец, си плащаш като поп ( за нова или стара кола няма значение), или запретваш ръкави и се оправяш сам, да видиш лесно ли е.
За частите с извесни уговорки си прав, ама труда е в пъти по скъп, още повече пък в Англия, някой който е правил ремонт ще ти каже.
Коментар