Хахаха,ами няма да му е тва сефтето,на рафта има още много труд и творчество..Като вземе да се надува и му го посочвам,а па той повдига раменете само .
Ице,няма ве брат,лекичка е,твоята би трябвало да е на същите килограми,честно казано мотора е най тежък в цялата лебедка,но сега го махам и слагам Twin Motors...,ще натежее малко,трябва да си помагам и с другата ръка.
Днеска я пуснахме да побачка,звънка си...
То без това този мотор не става ... нали върти само в една посока ?
Ице,няма ве брат,лекичка е,твоята би трябвало да е на същите килограми,честно казано мотора е най тежък в цялата лебедка,но сега го махам и слагам Twin Motors...,ще натежее малко,трябва да си помагам и с другата ръка.
Днеска я пуснахме да побачка,звънка си...
От: Уорн Белвю или съживяване на една легендарна лебедка
Мерси брат,знам почти всичко за серията,пак си е Белвю,ама последното от тази серия,знам че се води Warn 8200,тва e последната брънка между Белвю и Уорн,следващата вече е 8274.Има и Warn 5271,6000,8000,8200,8274+..,конструктора и основатела на всичко това е Белвю,след 1974 Уорн купува компанията и прави 8274 само с марката Уорн...
На пръв поглед при разглобяване прави впечатление прецизността с която е изработен всеки детайл,уникална изработка,плътна конструкция,толкова опростена и същевременно надеждна,когато трябваше да я вдигна за пръв път се приготвих за дископатия,обаче теглото ме учуди,въпреки че беше със плоча и с 15 метра стоманено въже,беше доста по лека от всички други които съм мъкнел.Аве щастлив съм че се докосвам до нещо толкова истинско,последно така се чуствах като си намерих механичната с Кома...сега имам най дъртите лебедки,слагани на Баба Йота..
п.п. Свързах се с потребителя пуснал това видео в you tube преди няколко дена MrPetarK26,той ми отговори че всеки мотор от съвременните лебедки може да се нагоди,но с мотор над 5 коня дава много добри резултати,като бързина и мощ.
От: Уорн Белвю или съживяване на една легендарна лебедка
Тази лебедка я гледах преди време имах идея да я купя но недостига на средства и кофти състоянието ме спря.Понасъбрах малко инфо за нея дано съм ти полезен.Това не е нито Warn 8274 нито Белвю което пък е прародителя на тази техника това е WARN 8200 и оригинално трябва да има спирачка подобна на тази на 8274 тази конкретно и липсват две палчета които играя тази роля ето как трябва да изглежда от към спирачката:
От: Уорн Белвю или съживяване на една легендарна лебедка
Заложил съм към възстановяването освен лагери и втулки,нов по мощен мотор и управление,спирачката при този модел е ръчна не е автомат,трябва да се мисли нещо.Но това е само една малка част,ще има зор по вграждането,щото ще накъсявам цялото купе,вратите задните ще се режат,и ще търся правилното разположение за плочата на лебедката.
Остави коментар: