Тъй като (без да искам) затрих оригиналната тема на Злати тук вмъквам неговият коментар:
Отидохме, свършихма някаква работа, за съжаление не цялата замислена деиност успяхме да извършим, но боядисахме, сменихме подпората на покрива, сложихме табелки и Плакати и дори се прибрахме (само с една гума минус) - Прекрасно преживяване - страхотни места - гледки от който ти спира дъха, а и времето беше МНОГО Благосконно към нас, заваля чак на хижа Мечит на връщане
Ето малко снимки (във вторият пост има и филм):
Това е просека дълга около 100-150 метра направена за да извадят една обърнала се и ВЪРГАЛЯЛА се Тойота 120 (виж темата http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=13108)
в дясно връх Мусала
Както обещах, малко по подробно за вчерашното мероприятие. То беше част от програмата за Екологично сертифициране, организирана от нашия клуб с финансовата помощ на фирма Мото Пфое, официален вносител на автомобилите Ленд Ровър за България. Благодарения на отзивчивостта и помощта на г-н Чапкънски и г-н Серезлийски от парк Рила успяхме до организираме транспортирането на необходимия материал и работна сила до района на заслон Кобилино бранище на 2145 метра надморска височина. Маршрута ни минаваше по стария Кайзеров път по билото на Мечитите, който ни предостави силни емоции под формата на изключително тежко за шофиране трасе, шеметни гледки и бездънни пропасти встрани от трасето. Колоната ни наброяваше само 6 автомобила, ограничени до този брой с цел да не разрушаваме допълнително и без това крехката почвена покривка във високите части на Рила. След повече от час и половина страхотно шофиране достигнахме заслона и след оглед се заехме с ремонта. Успяхме с хай лифт да повдигнем и изправим покрива, да укрепим изгнилата носеща греда, да уплътним всички пукнатини в стените с пяна, да боядисаме заслона, да почистим раона и да поставим указателни табели. За съжалени не ни остана време да поставим новата покривна ламарина, новия прозорец и оградата около заслона, но важното е че успяхме да транспортираме 30 кв.м. ламарина до горе и ако никой не я открадне, при първа възможност ще довършим започнатото. Всички необходими материали бяха закупени с парите, предоставени от Мото Пфое.
Надяваме се по този начин да сме помогнали, макар и малко, на служителите на парк Рила в нелеката им задача по опазването на красивата рилска природа и на многобройните туристи,посещаващи този красив кът във високата планина.
Програмата за Екологично сертифициране ще продължи тази година и с мероприятия в парковете Пирин и Централен Балкан.
По-късно днес ще публикуваме и подробен снимков материал.
Надяваме се по този начин да сме помогнали, макар и малко, на служителите на парк Рила в нелеката им задача по опазването на красивата рилска природа и на многобройните туристи,посещаващи този красив кът във високата планина.
Програмата за Екологично сертифициране ще продължи тази година и с мероприятия в парковете Пирин и Централен Балкан.
По-късно днес ще публикуваме и подробен снимков материал.
Отидохме, свършихма някаква работа, за съжаление не цялата замислена деиност успяхме да извършим, но боядисахме, сменихме подпората на покрива, сложихме табелки и Плакати и дори се прибрахме (само с една гума минус) - Прекрасно преживяване - страхотни места - гледки от който ти спира дъха, а и времето беше МНОГО Благосконно към нас, заваля чак на хижа Мечит на връщане
Ето малко снимки (във вторият пост има и филм):
Това е просека дълга около 100-150 метра направена за да извадят една обърнала се и ВЪРГАЛЯЛА се Тойота 120 (виж темата http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=13108)
в дясно връх Мусала
Коментар