Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Никон Д 7000

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Никон Д 7000

    Някой може ли да ми каже кое копче да натисна на този апарат, за да не ми прави по 5 снимки на веднъж? До като си вдигна пръста от спусъка и вече нацвъкал 4-5 снимки. Няма ли някъде копче да го превключа с едно натискане да прави само една снимка?
    И още нещо. Когато съм с големият обектив 18-300 над 200 много трудно фокусира. Просто отказва да фокусира и ако изключа автофокуса на самият апарат с копчето тогава дава картинка на варио 300 на обектива, но пък снимката е размазана. Той самият обектив мисля, че също има автофокус, но не сработва, когато на апарата автофокусът е изключен. Тук съм абсолютно сигурен, че проблемът не е в обектива, а в апарата.
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

  • #2
    Nikon Autofocus Not Working? Try These 7 Troubleshooting Steps


    По-долу ти трябва опция "S"


    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:n7000.jpg Прегледи:0 Размер:149.5 КБ ID:7018539

    Коментар


    • #3
      Е то сега е на S. Значи да го сложа на CL Така ли? Иначе снимам на Р или на Ауто. На старият ми апарат Д 3200 имах позиция "пейзаж" и най-често снимах на нея, но тук няма такова нещо.
      И много благодаря за линка. Сега ще го проуча.
      Последно редактирано от ВладиЧ; 16-12-25, 18:02.
      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
      Златомир Попов - Forry

      Коментар


      • ezhko
        ezhko коментира
        Редактиране на коментар
        "S" долу, а не горе. Горе означава "приоритет на скоростта", а долу - "единичен кадър". Ако долу е на "S" наистина, апаратът е за ремонт.
        "CL" означава "непрекъснато, бавно", "CH" - "непрекъснато, бързо", "Q" - "единично, тихо", следва "таймер", после "дистанционно" и накрая "с предварително вдигнато огледало" (за да минимизира вибрациите и размазването, например при снимане с телеобектив)
        Последно редактирано от ezhko; 16-12-25, 18:39.

    • #4
      Е ами S долу, а горе на "ауто" снима та се къса, до като не вдигна пръста си от спусъка. А на CL долу пак снима много пъти...
      Сега пак го пробвах. На S снима само по веднъж. Направих няколко снимки, но не щрака непрекъснато... Мамка му и апарат... Утре пак ще го пробвам и ако не ми хареса ще сложа тоя голямият обектив на другият апарат Никон Д 3200. Там няма проблеми.
      Последно редактирано от ВладиЧ; 16-12-25, 19:14.
      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
      Златомир Попов - Forry

      Коментар


    • #5
      От лява са два ринга, единия е за режимите /приоритет на бленда, скорост и т,н/, долния е за режимите на действие на затвора, както Ежко е обяснил. Има книга-ръководство, прочети я. Има я и на хартия, и като PDF, както ти е удобно. То не става като индианеца дето казва "телефон-кажи, индианец иска яде..."

      Четох във Фотофорума каква олелия стана относно твоя казус. Намери читава камера, понаучи я . Най-малкото, можеш да ползваш за в бъдеще и немоторизирани обективи / -D/, защото тялото има мотор. Но сега давай с наличните. щото имат стабилизация...
      0899 шест5313нула
      За всекиго по нещо

      Коментар


      • ezhko
        ezhko коментира
        Редактиране на коментар
        Стабилизацията, при голям зуум, може да създаде повече проблеми, отколкото решава. Вкл. с автофокуса при широка бленда. Въпрос на грамотна употреба. Но много дълго за обясняване във форум.

      • sonda
        sonda коментира
        Редактиране на коментар
        Аз знам кое как е, Ежко, още от Киев 4ам с Юпитер 8м и корекс-дозата На Владич обективите не са баш с "широка" бленда, особено в дългия край..Няма да го обърка стабилизацията, а като е на "auto ISO", и ще си бичи на висока скорост.

      • ezhko
        ezhko коментира
        Редактиране на коментар
        Писах за Владича.

    • #6
      Тука ако намаа единица нема ли да направи само 1 кадър колкото и да наваля по бутона?!?


      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:D7000_Burst.png
Прегледи:134
Размер:164.1 КБ
ID:7018583

      Дъртата ми Д70-ка имаше директно изведен бутон за режима на снимане - единичен кадър, серия или кадър със закъснение.
      И се настройваше с натискането му и въртене на един от ринговете,
      Просто баш като за мене


      Враг усраине

      Коментар


      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Мисля, че това би трябвало да свърши работа.
        Доколкото успях да видя няма директен бутон с който да се задава режим така, както е било при D70.
        Явно при задържане на шутъра е вменена функция за серия от снимки бай дизайн.

        Най малко Владича да земе и да проба - според картинчЕто би требвало да са 4-5 цъка!
        Ку бе прави очакваното за връщане - още толко, па за без паре

      • ezhko
        ezhko коментира
        Редактиране на коментар
        Този сетинг не важи при поставено единично заснемане от ринга.

    • #7
      Тоя обектив е зверски!!! От Средна гора горе долу, около Пазарджик (от Боримечково) снимах Рила и пистите на Маркуджиците над Боровец все едно съм на отсрещният баир срещу тях. Така се виждат. А Белмекен снимах пак от там все едно съм на стената на язовира. Но много трудно фокусира на такива далечни обекти. Един път фокусира без проблеми, а 3-4 пъти не ще да фокусира и да снима без да барам никакви копчета по апарата. Не може да хване точка на фокус ли... Не мога да разбера. Това го прави обаче над 200. До към 150 - 200 няма никакви проблеми с фокуса на този обектив. Но проблема със сигурност не е в обектива, защото имаше драскотина отпред и го дадохме в Никон в сервиза, за да го оправят. Смениха му предната леща и казаха, че ще го проверят да не е разместен нещо и дали всичките там сервомотори работят, както трябва. Така че обектива е напълно в ред. Проблема е в апарата. Рових там из менютата, зяпах като циганче на панаир, но не знам, кое точно да барна... ИСО-то е на ауто, отгоре снимам или на "ауто", или на Р. Долната врътка съм сложил на S за единичен кадър при натискане на спусъка. Сега ще извадя и пак ще върна батерията да рестратира, и днес пак ще го пробвам този Д 7000 с обектива 18-300. Дано всичко е в ред, защото вади великолепни снимки. Ако не стане ще му сложа другият обектив 18-105, а пък този големият обектив ще сложа на по-старият ми апарат Никон Д 3200.
      Е тука малко снимки от вчера от фейса. дано да можете да ги отворите.
      https://www.facebook.com/permalink.p...eric&ref=notif
      Последно редактирано от ВладиЧ; 17-12-25, 09:28.
      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
      Златомир Попов - Forry

      Коментар


      • ezhko
        ezhko коментира
        Редактиране на коментар
        1. Ползваш ли статив?
        2. Ползваш ли стабилизация?
        3. Обективът с включен "AF/M" ли е?
        4. Автофокусът по колко точки е зададен?

    • #8
      Не ползвам статив. Нося статив с мен, но рядко го ползвам, защото си е разправия. Обикновенно спирам мотора, слизам, вадя апарата и снимам. Стабилизация мисля, че има самият обектив, който си е включен на AF/M. Автофокусът е включен май само на една точка, защото си има копче за точка и за L, и е включен на точката. Само едно малко квадратче в центъра, когато снимам. То такъв е съвета и в тези напътствия, който ми пратихте за Никон. На точката да е фиксиран този превключвател, а не на L.
      Самият обектив е точно AF-S NIKKOR 18-300mm1:3,5 - 5,6 G ED VR Nikon DX.
      Другият ми обектив е с абсолютно същите означения и букви, но е 18-105. С него никакви приблеми никога не съм имал, но с другият апарат Д 3200.

      Има някакъв проблем със самият апарат Д 7000. Сложен на S не снима еднократно, а щрака непрекъснато. После направих няколко снимки на зуум 300. Един път фокусира, а няколко пъти не, без да превключвам нищо. Сложих големият обектив на Д 3200. Там снима без грешка и без замисляне.
      Явно ще се дава за ремонт този апарат Д 7000.
      Последно редактирано от ВладиЧ; 17-12-25, 10:40.
      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
      Златомир Попов - Forry

      Коментар


      • ezhko
        ezhko коментира
        Редактиране на коментар
        Как се държи с други обективи?

      • sonda
        sonda коментира
        Редактиране на коментар
        Някои бройки от д7000 наистина имат проблем с фокуса, и то точно в максималния край на дълго варио. Пробвай да прибереш малко дължината, не е от обектива..Сложи 18-105 да видиш, че няма да имаш бъгове.

    • #9
      Има някакъв проблем с фокусирането на максимален зуум и с двата обектива Никона Д 7000. На 18-105 на 105 малко се замисля и някои снимки са леко размазани, а някои са идеални. На другият обектив на 18-300 на 300 зуум по-скоро не иска да фокусира. Когато фокусира вади добра снимка, но в повечето случаи не фокусира на максимума на обектива. Има някакъв проблем там.
      И като се вземе в предвид, че непрекъснато щрака и на S, и на CL, и на CH... Проблемите му стават два.
      Жалко, защото вади много хубави снимки тоя апарат, когато фокусира и снима.
      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
      Златомир Попов - Forry

      Коментар


      • ezhko
        ezhko коментира
        Редактиране на коментар
        Матрицата му чиста ли е?

      • sonda
        sonda коментира
        Редактиране на коментар
        Какво фокусираш с 18-105? Ако е мъгла, ще се мотае и ще прекарва дължината от край до край. Излез навън, застани срещу един контрастен обект, сложи фокусната точка в средата и снимай. Този обектив е много бърз по принцип.

        За снимането в серия, пак се увери, че поставяш "S" точно срещу чертичката/белег за ТОЗИ ринг, а не за горния. Ако имаше някакъв хардуерен проблем, Димо щеще да ти каже..
        Последно редактирано от sonda; 17-12-25, 11:46.

    • #10
      Е за матрицата не знам. Димо каза, че са му го пратили от Щатите този апарат с този обектив, но той не го е ползвал. Още преди близо две години ми каза, че ще ми подари апарат Никон, защото той снима с Фуджи, но аз, до като се натутам да ида го взема... Но обектива имаше 2 см драскотина отпред на стъклото, та го дадохме за ремонт, а за апарата трябваше зарядно за батерията. Е сега преди седмица стана обектива, взех зарядно и започнах да го ползвам с този апарат. Снимките му са много добри, но тези проблеми с фокуса са изнервящи. Също и това, че щрака непрекъснато. И да. Обектива 18-300 е много бърз. Също и самият апарат светкавично фокусира, когато го прави де....
      Ще карам с "малкият" Д 3200, но с този обектив 18-300 и ще видим, какво ще кажат от сервиза на Никон. Апарати и обективи, като шума... Имам още един обектив 35 мм, който не е варио, за Никон, който пък никога не съм ползвал. Така го купих в комплект с малкият апарат и другият обектив 18-105 и даже още някаква чаша, която мяза на обектив на Никон...
      Последно редактирано от ВладиЧ; 19-12-25, 18:46.
      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
      Златомир Попов - Forry

      Коментар


      • ezhko
        ezhko коментира
        Редактиране на коментар
        На фирмен сервиз, да почистят, профилактират и калибрират тялото. И да видят, защо ринга не работи на единична. Междувременно, сложи ринга на "Q" и виж дали пак снима на серии.

    • #11
      Ще го дадем в сервиза на Никон в София. Те са специализиран сервиз само за Никон.
      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
      Златомир Попов - Forry

      Коментар


      • ezhko
        ezhko коментира
        Редактиране на коментар
        Добра идея. Въпросът е колко ще струва и дали ще си струва. Плюс, говори се, че даже след калибровка някои тела d7000 имат проблеми с автофокуса.

      • ВладиЧ
        ВладиЧ коментира
        Редактиране на коментар
        Ще попитаме и тогава ще решим.

    • #12
      От години даже сапунерки отебах да разнасям та какво остава за огледално-рефлексени, буркани...
      Да ми плащат ще откажа какво остава да заснемам с такъв чеп къде съм бил!
      А и на кой му дреме къде съм бил още по-малко с какво съм снимал ?!?

      Владич, камерите по телефоните вече правят много повече отколкото ти е нужно
      Враг усраине

      Коментар


      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Наистина гледам, че за толкова в преебалниците има предложения за фулфрейм тела, че дори с буркан се намират.
        Което показва разни неща едно от които е, че хората явно са взели да стават прагматични .
        Но далеч не всички - Владича явно тепърва набира скорост щом и трипод вече разнася в багажа

      • ezhko
        ezhko коментира
        Редактиране на коментар
        Просто някои хора минават на безогледални. А иначе, младежта продава наследствения лендкрузър и си взема Тесла. От прагматизъм.

      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Че първото не е ли точно това?!?
        Второто не знам какво е.
        Идва ли е баш такова!

    • #13
      В Кьолн преди седмица в магазин за втора употреба видях едни от най-скъпите фотоапарати в света. Японски "Мамия". Това чудо струва колкото нова малка лека кола...Висях поне 40 минути там и ми течеха лигите... То всичко имаше там в тоя магазин. И Пентакси и Лейка, Никони, Сонита, Фуджита, и каквото се сетиш... А пък обективите също бяха в огромно количество, за всякакви модели фотоапарати, някои от тях на изключително атрактивна цена, защото бяха втора ръка. Но не бях отишъл там да купувам фото техника. Магазинът е залепен от страни на Катедралата в центъра на Кьолн.
      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
      Златомир Попов - Forry

      Коментар


      • CarTest™
        CarTest™ коментира
        Редактиране на коментар
        А, де ... и аз бях там миналата седмица, ама само зяпах докато ме заболя вратЪ да гледам нагоре и ... после бегах да гледам моторетки тук: https://www.google.com/maps/place/Mo...MjA2OUgBUAM%3D
        И се върнах с една за жената. Подарък за Коледа

    • #14
      Не знаех за моторите. Но ние бяхме семейно там с внуците и те едва ли щяха да се интересуват от мотори. Обикаляхме коледните базари. Бяхме в хотел Мондиал зад катедралата. https://www.google.com/maps/place/Mo...oASAFQAw%3D%3D
      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
      Златомир Попов - Forry

      Коментар


      • CarTest™
        CarTest™ коментира
        Редактиране на коментар
        Това дето ти пуснах по-горе е най-големия магазин/ сервиз и каквото там се сетиш в региона.
        А коледните базари ми писнАха! Нема една нормална бира от къде да си вземеш ... само ГлюВайн ...
        Другото беше че цените на зарзавати и плодове, ДА на коледните базари беше .... едва ли не наполовина от тук.
        Пример най-фрапиращ: Кестени, чувалче 5 кг. 10 евро ...... 4 лв. КИЛОТО!
        Снимки имам колко искаш ...

    • #15
      И аз качвах много снимки, но във фейса, а не тука. Иначе аз подгрято вино не пия. Но бира имаше всякаква. А за мръвките, пък да не говорим... Но най-ми хареса, че като отидеш на кенефа в Хауптбанхоф (централна гара) там, за да те пусне автоматът в тоалетната плащаш 1,5 евро. Ако пуснеш по-едра пара ти връща. После ти дава талонче и те пуска да си вършиш работата. Но с това талонче, ако купиш нещо там от сергиите, магазините, или лавките и им покажеш това талонче веднага ти приспадат 1,5 евро от цената. Това е направено за стимулиране на търговията там. Хитро!!! Същото е и с чашите. Стъклени, или керамични, за вино, за ракия, или за бира. Никой не те закача да си пиеш, където искаш. Но, когато върнеш чашата, или ти приспадат от парите, ако пак купиш нещо, или направо ти дават по 2 евро за чаша.
      Успяхме да посетим 5-6 базара, разгледахме музеят на шоколада, качихме се на Виенското колело и се разходихме с круизно корабче по Рейн. Подробно разгледахме и Катедралата разбира се. Посетихме и няколко ресторанта. Класически германски, виетнамски и последната вечер корейски ресторант... Готино беше...Корейската бира не отстъпва по качества на германската. Виж ракията (суджи) им е слабичка, но така е прието там по техните ширини. Но манджите им са разкошни.
      Последно редактирано от ВладиЧ; Вчера, 20:28.
      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
      Златомир Попов - Forry

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

      Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

      Зареждам...
      X