До: 100% блокажи срещу LSD срещу Traction Control
От личен опит искам да споделя, тракшън контрол + блокаж на централния диф е доста сполучлива комбинация.
Има нужда обаче човек да си поиграе някъде и да се научи как да го ползва.
Ако говориме за ТЛК 120 е необходимо дозиране на газта като се има предвид, че ТК не стработва при ниски обороти.
Факта, че се ограничава буксуването дава извесни предимства пред блокажите за някой терени и настилки. Освен това действа мигновенно което спасява в не редки ситуаций, като каране напряко по наклонен скат с кални участъци или изровен от едната стана път.
Та за ранообразно каране като разходките в горите, които съфорумниците си правят събота и неделя, аз залагам на Тракшън. Ако го има естествено стандартно в оборудването, ако не блокажа е задължителен!
Тракшъна всъщност е кратковременно предаване на въртящ момент на колелото с по-голямо сцепление чрез стискането на спирачките на колелото което буксува.
Ефекта е като от няколко колеги които поклащат, опитен шофер с ръчна, и подпъхнати дървета в дупките под колелата. И всичко това едновременно.
Не трябва да се забравя и факта че с блокажи не можеш да караш преди и след препятствието.
Ако колегата Хуко може да се организира и да се срещнем някъде да си направим същата проба като от клипа ще е много интересно.
Например горе на изкачвалката на Бистрица или в Дружба 2 има един кален баир с бабуни. Само да не се подготви терен тип троши джип, щото аз моя го ползвам и през седмицата.
От личен опит искам да споделя, тракшън контрол + блокаж на централния диф е доста сполучлива комбинация.
Има нужда обаче човек да си поиграе някъде и да се научи как да го ползва.
Ако говориме за ТЛК 120 е необходимо дозиране на газта като се има предвид, че ТК не стработва при ниски обороти.
Факта, че се ограничава буксуването дава извесни предимства пред блокажите за някой терени и настилки. Освен това действа мигновенно което спасява в не редки ситуаций, като каране напряко по наклонен скат с кални участъци или изровен от едната стана път.
Та за ранообразно каране като разходките в горите, които съфорумниците си правят събота и неделя, аз залагам на Тракшън. Ако го има естествено стандартно в оборудването, ако не блокажа е задължителен!
Тракшъна всъщност е кратковременно предаване на въртящ момент на колелото с по-голямо сцепление чрез стискането на спирачките на колелото което буксува.
Ефекта е като от няколко колеги които поклащат, опитен шофер с ръчна, и подпъхнати дървета в дупките под колелата. И всичко това едновременно.
Не трябва да се забравя и факта че с блокажи не можеш да караш преди и след препятствието.
Ако колегата Хуко може да се организира и да се срещнем някъде да си направим същата проба като от клипа ще е много интересно.
Например горе на изкачвалката на Бистрица или в Дружба 2 има един кален баир с бабуни. Само да не се подготви терен тип троши джип, щото аз моя го ползвам и през седмицата.
, та ако сте свободни и днес става
.Живея до паметника Левски и Дружба ми е подходящо щото няма задръстване до там. Не мисля, че терена трябва да е кален с 42 градуса наклон за да се пробва системата.
. Да кажем подобни ситуации, като от клипа или малко кал. LSD при Витара ми направи впечатление, че почти не помага /Витара без се държи подобно/.
. Има разминавания относно "спирачката" на мотора. Тоест, ограничава ли оборотите на мотора посредством намаляване притока на гориво, или не?
Коментар