Здравейте, колеги. Интересни са ми редукторните мостове теоретически. Казано е, че облекчават полуоските и трансмисията.
Кажете ако предположим, че предавателното число на диференциалите е 3, а на редукторите е 2 излиза, че крайното предавателно число ще е 6. По-разтоварена ли ще е системата при гореспоменатия пример ако я сравним с друго превозно средство с обикновени мостове и диференциали с ПЧ 6?
Според мен не би трябвало да има разлика, тъй като моментът, който се предава върху "асфалта" ще е същият. Но какво ше кажат знаещите?
Кажете ако предположим, че предавателното число на диференциалите е 3, а на редукторите е 2 излиза, че крайното предавателно число ще е 6. По-разтоварена ли ще е системата при гореспоменатия пример ако я сравним с друго превозно средство с обикновени мостове и диференциали с ПЧ 6?
Според мен не би трябвало да има разлика, тъй като моментът, който се предава върху "асфалта" ще е същият. Но какво ше кажат знаещите?
Коментар