Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Има ли кой да смени пиньон и корона, и ориентировъчно за колко?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Има ли кой да смени пиньон и корона, и ориентировъчно за колко?

    Първоначално публикуван от zenit Преглед на мнение
    а за раздатката няма ли кит който да скъсява? нормално ги скъсяват
    малко на дълги у повече на къси.тези зъбчатки не би трябвало да е проблем да се копират.ако раздатката е като на патрул знам че има
    но цената е висока.относно надежноста късите дифове за мен е по добре и ако се слагат и блокажи с един коршум два заека
    поздрави
    Има китове за терано 1. Раздатка R10, по спомен. На терано 2 раздатката е R10A,и не знам дали стават.

    Но са само за бавните, при това разликата е значителна x2 оригинално а х3 и осемдесет и нещо си с кита.

    Ама струва повече от двата дифа, или 2 чистак нови корони и пиньони. Доста повече при това. А и на мен бавните са ми ОК. На първа бавна, на празен ход, катери навсякъде, където съм я пробвал.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      До: Има ли кой да смени пиньон и корона, и ориентировъчно за колко?

      ако смениш пиньонa у короната ще иска и лагерите с деформиращите втулки това значи че дифовете стават почти като нови.в България проверил ли си нови от бензинка каква е цената?
      по авто моргите нямали бензинови те и тук са кът но не е като да няма.
      поздрави

      Коментар


      • #18
        До: Има ли кой да смени пиньон и корона, и ориентировъчно за колко?

        Преден и заден - около 1200-1300лв. Само карантиите, тоест вътрешната част, комплект.

        На задния се сменят втулки само на пиньона. Другото е с резба - от ония големи гайки с дупките за законтряне, които прибутват лагерите наляво-надясно. Това за да се докара петното. Друго не се пипа. Задния е точно като на PATROL. Разлика няма никаква, освен в шлиците на полуоските. Пиньон и корона са взаимозаменяеми с PATROL-ските.

        Предния е по-сложен, щото до колкото видях в ръководството е изцяло на пластини/втулки. Няма ги въпросните дупчести врътки, и е по-голяма играчката, а пък и преден диф на парт тайм рядко е износен, така че смятам да го сменя целия, барабар с пиньона и короната.

        Ама, нали ти казвам - не съм решил окончателно. Джипката върви прилично и така. Но иначе ще е по-добре.

        Идеалния вариант е да си ги докарам от UK щото са в пъти по-евтини, но няма как да стане. Още повече че трудно бих купил такова нещо, без предварително да се убедя в изправността му и в предавателното му число.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          До: Има ли кой да смени пиньон и корона, и ориентировъчно за колко?

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

          На задния се сменят втулки само на пиньона. Другото е с резба - от ония големи гайки с дупките за законтряне, които прибутват лагерите наляво-надясно. Това за да се докара петното. Друго не се пипа.
          Не си прав. Има една регулировъчна шайба между пиньона и големия лагер! Тя е по-важната... Именно с нея се регулира петното, а гайките на короната са за хлабината между зъбите...
          Последно редактирано от Митко/fulda/; 26-05-09, 07:22.

          Коментар


          • #20
            До: Има ли кой да смени пиньон и корона, и ориентировъчно за колко?

            Първоначално публикуван от Митко/fulda/ Преглед на мнение
            Не си прав. Има една регулировъчна шайба между пиньона и големия лагер! Тя е по-важната... Именно с нея се регулира петното, а гайките на короната са за хлабината между зъбите...
            Е, със сигурност си по-наясно от мен.

            Сега погледнах, и си прав, разбира се. Ето:



            Единицата е за хлабината на лагерите, а двойката - за местене на пиньона напред/назад. Поне аз така си го обяснявам.

            Ама така или иначе ако реша, няма аз да го правя. Аз най-много да си сменя нацяло предния. За това си трябва опитен човек.
            Прикачени файлове
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              До: Има ли кой да смени пиньон и корона, и ориентировъчно за колко?

              Спарки, пали джипа и отивай при Фулдата, като решиш окончатлно. там при него ще стане най-добре работата.
              LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
              www.ADV-Bulgaria.com

              Коментар


              • #22
                До: Има ли кой да смени пиньон и корона, и ориентировъчно за колко?

                Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
                Спарки, пали джипа и отивай при Фулдата, като решиш окончатлно. там при него ще стане най-добре работата.
                Сигурно така ще стане.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  До: Има ли кой да смени пиньон и корона, и ориентировъчно за колко?

                  Внимавай ако купуваш употребявани,да не попаднеш на износен,че ще ти скъса нервите от вой.Ако не се свалят от кола в движение трябва да гледаш много внимателно за появата на питинг по зъбите.И при малки съмнения - бягай.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Има ли кой да смени пиньон и корона, и ориентировъчно за колко?

                    Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
                    Внимавай ако купуваш употребявани,да не попаднеш на износен,че ще ти скъса нервите от вой.Ако не се свалят от кола в движение трябва да гледаш много внимателно за появата на питинг по зъбите.И при малки съмнения - бягай.
                    Без да отворя, няма да купувам. Виждал съм износен и читав. Поне с гледането ще се оправя.

                    То в америка има и нови пиньони и корони, и за двата дифа, ама са няколко варианта, главно на пиньона, и като не съм сигурен кой точно е, ще взема да се набутам, та затова засега тоя вариант е отпаднал. Иначе, предавателни числа да искаш - 4.11, 4.375, 4.625, 4.875, 5 и нещо, кеф ти за R180A - предния, кеф ти за H233B - задния.

                    Обаче има 3 варианта с еднакво предавателно число за предния, и 5 или 6 за задния. Твърде е рисковано да ги купувам, понеже може да не уцеля нужния ми.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Има ли кой да смени пиньон и корона, и ориентировъчно за колко?

                      Относно смяната на предавателни числа мога да споделя следното:
                      1. Колата е ТЛК 73 с мотор 2,4i (22R-E)
                      2. Стари - 4,56; Нови 4,88 heavy duty
                      3. Сравнението е с гуми 32" МТ ( макс. стандартни за модела 31")
                      4. На шосе, само на задно: Преди - макс. скорост на пета 120 км/ч ... След - 130/135 км/ч. Положителна разлика в поведението на колата
                      5. Извън пътя. Бавните станаха по бавни Поне аз трудно мога да определя разликата в мощността.
                      6. Сега съм със Силвърстоун МТ 117 екстрийм 33". Колата се държи отлично, не съм изпитал недостиг на мощност. Имам около 1500 км с тях само офроуд (изключвам карането по шосе) и състезанието в Лазарово. За сега нямам и нищо строшено свързано с малко по големите гуми.

                      Извод: Ако човек има някои лев за харчене, мисля че се заслужава
                      Не мога да кажа колко точно излиза, понеже аз слагах още АРБ касета и др.
                      Последно редактирано от rocky; 27-05-09, 19:21. Причина: допълнение
                      BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

                      Коментар


                      • #26
                        До: Има ли кой да смени пиньон и корона, и ориентировъчно за колко?

                        Първоначално публикуван от rocky Преглед на мнение
                        Относно смяната на предавателни числа мога да споделя следното:
                        1. Колата е ТЛК 73 с мотор 2,4i (22R-E)
                        2. Стари - 4,56; Нови 4,88 heavy duty
                        3. Сравнението е с гуми 32" МТ ( макс. стандартни за модела 31")
                        4. На шосе, само на задно: Преди - макс. скорост на пета 120 км/ч ... След - 130/135 км/ч. Положителна разлика в поведението на колата
                        5. Извън пътя. Бавните станаха по бавни Поне аз трудно мога да определя разликата в мощността.
                        6. Сега съм със Силвърстоун МТ 117 екстрийм 33". Колата се държи отлично, не съм изпитал недостиг на мощност. Имам около 1500 км с тях само офроуд (изключвам карането по шосе) и състезанието в Лазарово. За сега нямам и нищо строшено свързано с малко по големите гуми.

                        Извод: Ако човек има някои лев за харчене, мисля че се заслужава
                        Не мога да кажа колко точно излиза, понеже аз слагах още АРБ касета и др.
                        Мда, а при мен дори са с 2 номера нагоре гумите. От 235/75/15, което 29-ка, на 31/10.5/15, При това от зимни на МТ-та (е, INTERCO Trxus, но са си МТ-та, макар да стават и за друго). Много зависи от цената на частите. За труда не съм питал още, Абе, намеря ли цял преден, и карантиите на задния, или корона и пиньон за задния, на цена до към 1000 лева, се мятам.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Има ли кой да смени пиньон и корона, и ориентировъчно за колко?

                          Моите са Precision gear, щатски, но само те ми излязоха над 1000 лева без труда
                          BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

                          Коментар


                          • #28
                            До: Има ли кой да смени пиньон и корона, и ориентировъчно за колко?

                            Първоначално публикуван от rocky Преглед на мнение
                            Моите са Precision gear, щатски, но само те ми излязоха над 1000 лева без труда
                            Не правят нищо за NISSAN, за съжаление.

                            Обаче, намерих дифове от старото терано 2, с 4.625 предавателно число. За целия преден, + вътрешностите на задния ми искат 1000лв. Май ще се мятам. Утре или в понеделник ще ходя да ги гледам. Имало няколко, та ще мога да си избера които ми харесат. Па и в София, на всичкото отгоре.

                            Иначе, в тоя сайт: https://www.4x4parts.com/catalog/pro...roducts_id=163

                            Има всякакви пиньон и корона за предния и за задния, обаче са по няколко варианта, както казах по-горе, и не е сигурно кой е точно, та си е рисковано занимание да се купуват. За съжаление Terrano 2-ката не е продавано и познато в САЩ, а не знам дали дифовете са му еднакви по отношение на пиньон и корона с щатските возила със същите дифове. Питах търговеца, и освен по години, няма по какво друго да ги сравни. съответно няма как да е сигурен че да избере са точно тия, дето ми трябват.

                            Пък и с целите ще мога да пробвам, без допълнителни разходи. Ще сложа новите (мисля че ще мога да се справя сам, щото няма смяна на нищо, нито настройки), ще покарам, и ако ми хареса, просто ще ги оставя тях.
                            Последно редактирано от sparkybg; 29-05-09, 15:07.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              До: Има ли кой да смени пиньон и корона, и ориентировъчно за колко?

                              Сравни само дали задния ще влезе в твоето "прасе"
                              успех!
                              чакаме отзиви
                              BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

                              Коментар


                              • #30
                                До: Има ли кой да смени пиньон и корона, и ориентировъчно за колко?

                                Първоначално публикуван от rocky Преглед на мнение
                                Сравни само дали задния ще влезе в твоето "прасе"
                                успех!
                                чакаме отзиви
                                Ще влезе. То освен 2 зъба на короната, друга разлика няма. Шлиците на полуоските са си еднакви. Само на съвсем новите теранота са различни, ама там и барабаните на спирачките са по-големи.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X