Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Има ли кой да смени пиньон и корона, и ориентировъчно за колко?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Има ли кой да смени пиньон и корона, и ориентировъчно за колко?

    Става въпрос за Терано 2. Преден диф R180A, заден H233B - като на патрол.

    Текущите са си здрави. Мисля да слагам по-бавни, за да компенсирам отчасти по-големите гуми. Стандартно са 4.375, а искам да сложа 4.625. На по-старата модификация Терано 2 - бензиновата, или турбо дизела без компютър и интеркулер са точно такива, каквито ми трябват, и има добър шанс да ги намеря на добра цена.

    Въпроса ми е дали има кой да свърши тая работа читаво, съответно настройване на петно и т.н., и за какви пари говорим, поне ориентировъчно?

    Наясно съм че цената е въпрос на конкретна уговорка с конкретен човек, но ми се ще да знам поне порядъка.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

  • #2
    До: Има ли кой да смени пиньон и корона, и ориентировъчно за колко?

    Обади се на Фулдата.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #3
      До: Има ли кой да смени пиньон и корона, и ориентировъчно за колко?

      Имай в предвид,че това е много малка разлика,която почти няма да усетиш.Почти...
      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

      Коментар


      • #4
        До: Има ли кой да смени пиньон и корона, и ориентировъчно за колко?

        Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
        Имай в предвид,че това е много малка разлика,която почти няма да усетиш.Почти...
        Е, то има и 4.875. Даже у хАмериката са по-евтини, щото били по-разпространени. Ама, още не съм решил окончателно.

        Иначе, разликата в гумите ми е почти толкова:

        Старите са 29-ки, новите 31-ци, в момента съм с 4.375.

        (4.375*31)/29=4.677 а аз се кумя да сложа 4.625, колкото да компенсира разликата. Вярно че щастието няма да е пълно, щото новите са и по-широки и по-тежки, ама все ще е нещо. 4.875 мисля ще ми дойдат малко множко. Иначе и такива се намират.

        Ама, още се чудя дали изобщо да правя нещо. Събирам оферти в момента, да направя сметката с финикийските знаци.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #5
          До: Има ли кой да смени пиньон и корона, и ориентировъчно за колко?

          Евентуално за да усетиш нещо на практика,трябва да сложиш,там,последния-4,875.То,пак няма да е много,но ще "олекне" малко.Но и не очаквай да тръгне като спортна кола.Малко по-пъргава ще стане.Съветът ми е,ако тръгнеш да правиш подобна интервенция-слагай най-бавния за модела.
          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

          Коментар


          • #6
            До: Има ли кой да смени пиньон и корона, и ориентировъчно за колко?

            Първа бавна и така си е добре,и ще те катери по права стена, а ти май беше и с чипосан мотор. Сложи гумите, потъркаляй ги, пък да ми дадеш подготвените за целта пари, аз пък ще ги изпия геройски в прослава на твоето име
            Това ми се вижда по смислено .......
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • #7
              До: Има ли кой да смени пиньон и корона, и ориентировъчно за колко?

              Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
              Първа бавна и така си е добре,и ще те катери по права стена, а ти май беше и с чипосан мотор. Сложи гумите, потъркаляй ги, пък да ми дадеш подготвените за целта пари, аз пък ще ги изпия геройски в прослава на твоето име
              Това ми се вижда по смислено .......

              Маймун!!! Оправи ми настроението.

              Мене нЕ ми требе за у гората, а за по магистралата със 130. У гората и така си е добре. Питай chinela кво ги правех миналия уикенд.

              А пАри заделени нЕма. Те са си на едно мЕсто. Не ги дела, да си правят малки парички и париченца. Нещо обаче не се получава, щото все вървят към спадане.

              Просто са ме хванали гяволите яко. Ще взема да преспя няколко дена и тогава ще решавам.


              Соти, най-бавния е 5.142. С тия обаче тряя да и слагам поне 33-ки. Иначе няма сми. А за да побера 33-ки, трябва да се хващам за големия флекс. 31-ците влизат на милимунди.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #8
                До: Има ли кой да смени пиньон и корона, и ориентировъчно за колко?

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                ...Соти, най-бавния е 5.142. С тия обаче тряя да и слагам поне 33-ки. Иначе няма сми. А за да побера 33-ки, трябва да се хващам за големия флекс. 31-ците влизат на милимунди.
                Екстра ще е с 31-ците.На магистралата ще усещаш излишък на мощност.Навсякъде ще набира на 5-та.И ще искаш 6-та...
                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                Коментар


                • #9
                  До: Има ли кой да смени пиньон и корона, и ориентировъчно за колко?

                  Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                  Екстра ще е с 31-ците.На магистралата ще усещаш излишък на мощност.Навсякъде ще набира на 5-та.И ще искаш 6-та...
                  Ама верно ако имаше шеста, нямаше да е зле....
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Има ли кой да смени пиньон и корона, и ориентировъчно за колко?

                    По-бавните ще ти дадат повече пъргавина и response в ниските, но на магистралата няма да са особен feature. На високи скорости ще си в едни обороти и вярно ще ти притрябва 6-та.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Има ли кой да смени пиньон и корона, и ориентировъчно за колко?

                      Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                      По-бавните ще ти дадат повече пъргавина и response в ниските, но на магистралата няма да са особен feature. На високи скорости ще си в едни обороти и вярно ще ти притрябва 6-та.
                      Да де, затова си мисля че 4.625 ще ми е по мярка. (ъъъ, или 4.875, щото има вероятност в момента да съм с 4.625, макар и минимална). Уикенда ще вдигам, въртя и броя.

                      Досега с 235/75/15 вървеше почти като лека кола. На 130 беше някъде на 3100 оборота. Това положение си ме устройваше идеално, понеже рядко я карам с повече.

                      Сега по отношение на скорост сирурно ще е по-добре. Киломтража ми вече показва вярно - еднакво с GPS-a. Явно просто трябва да я покарам, и тогава да решавам. То е малко субективно и въпрос на вътрешна настройка.

                      Във всеки скучай, накарахте ме да се позамисля малко повече, вместо да направя нЕкоя поразия и да потроша едни пари.

                      Както Дядо Владо по-горе спомена, чипосана е на 145HP/310Nm. Това също дава свойта дан, и за тегло 1800 килца си е съвсем прилично по мойте критерии. При всички случаи дори в момента върви повече от заводско Террано от по-новия модел, което е същото, но с още по-бързи дифове - 4.11.

                      ПП: Ееех, да беше трилитрова...
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Има ли кой да смени пиньон и корона, и ориентировъчно за колко?

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        ПП: Ееех, да беше трилитрова...
                        Пред къщи отглеждам един около 5.3 литров 12 цилиндров "ягуар", ела да видиш кАкво дрЪво е и ще си оцениш "Тераното"
                        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                        Коментар


                        • #13
                          До: Има ли кой да смени пиньон и корона, и ориентировъчно за колко?

                          след като караш на магистрала със 130км в час защо са ти къси дифове само излишни пари.карай така ако почне да здава багажа съеденитела тогава може би да. не си прекалил много с гумите за сметка на това което имаш под капака но все пак идеално ще е ако компенсираш по големият диаметър на гумите.
                          аз минах от 3.4:1 на 4.3:1 щатните гуми 205.70.15 на 235.75.15
                          на асфалт фатално в гората леко подобрение.разхода скача но това не е само от гуми и къси дифове височината и тежеста също не е за забравяне.
                          поздрави

                          Коментар


                          • #14
                            До: Има ли кой да смени пиньон и корона, и ориентировъчно за колко?

                            Първоначално публикуван от zenit Преглед на мнение
                            след като караш на магистрала със 130км в час защо са ти къси дифове само излишни пари.карай така ако почне да здава багажа съеденитела тогава може би да. не си прекалил много с гумите за сметка на това което имаш под капака но все пак идеално ще е ако компенсираш по големият диаметър на гумите.
                            аз минах от 3.4:1 на 4.3:1 щатните гуми 205.70.15 на 235.75.15
                            на асфалт фатално в гората леко подобрение.разхода скача но това не е само от гуми и къси дифове височината и тежеста също не е за забравяне.
                            поздрави
                            Съединителя не се товари. Там проблем няма да има.

                            Идеята е да си върна малко от загубената пъргавина. Сега и скоростите малко са се поразместили, и трябва да я държа в една идея по-високи обороти. Това обаче ми удължава първа и втора. От трета нагоре - проблема донякъде е пренебрежим, още повече че е чипосана с 20 и нещо кончета нагоре.

                            Ама, още го мисля. И още не съм решил. Иначе, двата дифа, цели, се намират за около 1200-1300лв. Предния е малко гаден за сваляне и регулиране. Задния е песен - вадиш полуоските и измъкваш карантиите накуп. Затова си мисля че е добър вариант да сменя предния нацяло, а на задния само пиньон и корона, понеже мойта е на малко километри и LSD-то си е във форма.

                            Назад ми е в списъка, определено. Сега съм се заел с панхарда, че малко окъся. Приятел ще ми го направи регулируем, та да мога да си центрирам задния мост, че в момента е отишъл със сантиметър и нещо в ляво.

                            А ако намеря някой да докара дифовете от UK например, си е направо евтинийка, ама нямам такъв, а куриера, дори с българска фирма, ще излезе скъпичко.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Има ли кой да смени пиньон и корона, и ориентировъчно за колко?

                              а за раздатката няма ли кит който да скъсява? нормално ги скъсяват
                              малко на дълги у повече на къси.тези зъбчатки не би трябвало да е проблем да се копират.ако раздатката е като на патрул знам че има
                              но цената е висока.относно надежноста късите дифове за мен е по добре и ако се слагат и блокажи с един коршум два заека
                              поздрави

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X