Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стъпка (разширяване на моста)?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    хех супер Само требе да намерищ дълъг струг за да може да центровате моста при заварката, а и с парчета от този дет ще режеш можеш да си го усилиш външно при заварките както е при мене! Ще прата снимки кат се прибера да видиш!
    4ао
    Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

    Коментар


    • #17
      ок ще видим кво ще стане, нема къде да иде

      Коментар


      • #18
        стой, недей .... не съсипвай машинката.

        мостове се удължават по следния начин.

        първо се изваждат ръкавите /мноооого трудна работа/ без да сцепиш чугуненото прасе

        второ намират се нови тръби, безшевни, дебелостенни, от специална стомана НЕ СЕ НАСТАВЯТ, ЗАВАРЯВАТ, ОГЪВАТ, ИЗПРАВЯТ И ТН.

        после на специална маса + преса се набиват на прасето

        после с един специален уред се прави т. нар. електронит, който държи тръбата да не излезне от прасето /то е от чугун а тръбата стомана, не се заваряват/

        после, бор щанга

        после накрайниците отдвата края на моста се свалят от старите тръби и или се правят нови или старите се набиват и/или заваряват на новите тръби

        после се отива в завода за полуоски и се поръчват такива като старите но по - дълги

        после си намираш някой да настрои дифа и да го комплектова със спирачките, шенкелите, поставките за ресьорите, амортисьорите, стабилизиращата щанга и там каквото друго има

        на кратко това е начина, ако имаш кой да го направи действай и после кажи кой е защото аз имам работа за него
        drive alive

        Коментар


        • #19
          Стоманените мостове не са много хубави - мачкат се и се кривят. Чугунените са по-правилни, те са твърди.
          Електронитовете се разкарват просто с бормашина, и тогава ръкавите излизат лесно. А виж за всичкото останало и аз се чудех къде. Щото големи преси и стругове май много не останаха.

          Коментар


          • #20
            имам един далечен познат, който има механо работилница в раднево, там прави ремонти на тежко металургично оборудване, има колкото голям струг искаш, има и преси и други работи, има и единт ремонтно механичен завод в кремиковци до който имам достъп. има каде и има с какво, няма кой .... това е проблема.

            чугунени ммостове има беларуса, газката, зила, на леки автомобили май не ги слагат

            електронита е 2 см ако го продупчиш няма ли да отслабне конструкцията, на ръкав са по 3
            drive alive

            Коментар


            • #21
              И УАЗовите са си чугунени. Колко пъти съм висял на тях на остри камъни ... Да са живи и здрави!
              Мда, няма кой((( Няма работници, няма майстори, никой няма(((
              Ами, нищо им няма. Става дума за свалянето на ръкавите. Той да стигне до там, ще говорим с който го е правил вече, кво толкова.

              Коментар


              • #22
                те тия със стоманените ръкави ги правят за олекотяване и са доста здрави, аз съм слагал рванглера на тях неведнъж, но все пак ..... чугуна е ....

                по картинките дето съм гледал електронита не го махат, а нагряват тръбата колкото трябва и посредством някаква установка /скоба/ или каквото е там го издърпват и после шлайфат отвора на прасето до нужния диаметър. като набият тръбите удрят нитовете на друго място. такива картинки съм виждал, ама дали е така

                майстори няма, всички са пияни и ако има нкой трезвен то е така защото е останал без пари.... не се захващай с това, доколкото знам в родината никой не го е правил успешно
                drive alive

                Коментар


                • #23
                  значи аз ще съм първия, какво има толкова. полуоска на saxo vts сме удължавали с заваряване щото беше много ниско и излизаше, едни мостове ли нема да заварим. теа дни само да остане време почвам и ще снимам

                  Коментар


                  • #24
                    абе глупости... не е чак толкова трудно и невъзможно! Нямам снимки в момента, но нещата са далеч по различни! Първо неса безшевни тръби това дет излиза от ръкавите на неговия доколкото знам, поне на мойте неса, но и от снимките дето съм виждал мисла, че и неговите неса!
                    Второ неса чугунени прасетата или там как ги наричате и те са стоманени и са заварени с шеф към ракавите! При уаза е съвсем различно там въобще принципа на ръкавите не е такъв... Тук въобще ръкавите са от съвършено тънки "тръби" който са профилирани със дадена форма (неправилна)! Такъв мост при лек удар от камък отива по дяволите и започва да чупки лагери, било то при нива или самурай, или тойота все същото е. Важното в цялата игра е да оцели съосие между двата лагера, а когато двте половини са хванати в струг във лагерното гнездо и на фланеца държащ полуоската няма как да мрадне ...
                    Ама той няма защо да реже или да разваля моста на заварките при прасето.. той го праска някъде по протежението на ръкава прави удължаващ фланец от безшевна тръба влизащ вътре поне 10 см в едната и в другата част - заварва и готово...
                    За полуоските най - добре е нови прътове по дълги там има каде и това да направи...
                    Няма да е като заводско, но се пак не е правено в завод и с много пари! Че то с пари секи знае... ако има пари направо няма да се занимава ми да иде да си купи нов джип... няма нищо невъзможно...
                    Рама от мерцедес я насадих на toyota hilux, че един мост ще ми казвате, че е невъзможно за испълнение... В България и по-точно във Враца съм виждал от един лист аломиниева ламарина как с чук и два-три тъпи секача се прави аломиниев картер на мерцедес 124! Пробиват се дупките на бормашина слага се и спи града... От немотия ще започнем и деца да правим без полов контакт...
                    4ао
                    Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                    Коментар


                    • #25
                      незнам каде си гледал такива мостове, но на всички американски коли мостовете ако са ДАНА са с чугунено прасе, ако са форд са целите от профилирана стомана /ръкавите не са набити/.

                      ако имаш снимка, качи я тук да се образоваме.

                      големия проблем с по - дългите ръкави е здравината на тръбите, като се удължават трябва и да станат по - здрави иначе се кривят, същото е и с полуоските. принципно да се сглоби нещо, което изглежда като мост не е сложно, но да се направи нещо истинско не е толкова просто колкото ти го описваш
                      drive alive

                      Коментар


                      • #26
                        здравината на мостовете се променя само от гледна точка на механични удари! Истинското натоварване го понася моста във краищата си да неправа сега статистическак задача, че ще е смешно! Той там няма да е променил нищо, а ако е променил то ще е да приближи ресорите към гумите чрез преместване на конзолите което още повече ще намали натоварването по протежението на моста! Като си ида на Враца ще дам снимки, но всеки е виждал мост на лада... Ако си вдигал ръкав оголен от всичко е се едно вдигаш парче картон... Той е съвършено лек и тънък! Един удар с чука и се огъва безвъзвратно... Но в положение на колата е много здрав поради тръбната си форма! За жалост при механични удъри ...
                        Имам ръкави в нас от какво ли не ... предни, задни, криви, прави, оголени при това и ще ги снимам като се прибера за да те убеда, че тръбата за която говориш заводски е със шеф (заварка) от край до край, а и захващането към прасето е посредством заварки!
                        Знам механизма при уас, при мерцедес и при още много много със набити тръби и чугунено прасе, но тука разликата е огромна! Поне ако типа на моста е такъв какъвто си мисла ама той каишин ще дойде и ще даде снимка и ще видим!
                        4ао
                        Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                        Коментар


                        • #27
                          на мен ми изглежда нормално.даи една по-голяма снимка.е освен ако не е от друга тема.

                          Коментар


                          • #28
                            ти говориш за друг вид мостове, тези на твойта тойота, на ладата и на разни други коли са изцяло стоманени. американските коли и примерно Г класата и стария патрол са с набити ръкави
                            drive alive

                            Коментар


                            • #29
                              Бе аз също си мисля за набити чугунени ръкави ... Дини е прав и за геометрията и за натоварванията и че стоманените са майка плаче.
                              А между другото, чарковете на великата Дана ги правят в чугунолеярната в Плевен, сигурно си струва да се види ква е хавата.

                              Коментар


                              • #30
                                Стефане .......още малко инфо за ДАНА-та ..... Плевен ли каза ???

                                Няма ли някой от Плевен във Форума ??????
                                Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                                Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X