Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автоматичните хъбове ?????

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    ми нещо несе разбрахме, но няма значение... Щом нямаш проблеми значи експлоатираш правилно! Като ти се явят ще обсъдим! Иначе полуосктите при независимото окачване - шлиците дето влизат в скоростите са твърдо неподвижни и даже полуоската е ограничена със зегерка! Когато откачиш главината полуоската непада без натиск!
    Така е и при всички леки коли с предно и със независимо задно!
    4ао
    Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

    Коментар


    • #47
      Първоначално публикуван от митко
      тедо, ако не съм бил достатъчно ясен - под постоянно зацепени имам в предвид липсата на хъбове въобще - случаите, когато полуоските са си постоянно зацепени към главината. моите на тръка, а и на черокито са така, позволява включване в движение до 80-90 км/ч.
      Митко, на тръка могат ли да се направят да се изключват предните полуоски? Защо в User Manual пише да се избягва 4х4? Защо по дяволите предните главини ги продават винаги с датчиците за ABS? И последно защо толкова често се прецакват тези главини?

      Коментар


      • #48
        Що се прецакват трябва да се гледа. И по схемата на трансмисията. Или на окачването.
        Винаги всичко с датчиците - уж за сигурност. Демек - сам не можеш да ги монтираш по принцип.
        Сега. Полуоските винаги са си зацепени в дифа, там нямаш избор. Можеш да отцепваш колелата от полуоските. 4х4 не е хубаво на път с който гумите имат добро сцепление, заради разни ефекти като паразитната мощност и циркулацията на паразитна мощност. Мисли си за свободен диференциал. Водещо винаги е само едното колело. Другото само се търкаля, то е водено. От съображения за реакция на опората, когато то изминава различен от водещото път (различни теоретични радиуси, завой, нееднакви за двете неравности на пътя), воденото вкарва обратно в контура на трансмисията някаква мощност, чиито моменти са обратни на идващите от двигателя. Това се казва паразитна мощност. Разликите преден - заден мост са още по-големи. Всички колела изминават съществено различен път. Когато в раздатъчната кутия няма диференциал или той е заключен, и предният мост също е водещ, се генерират допълнителни паразитни мощности, защото двата моста се мъчат да изминат различен път. Рамата ги удържа естествено, но в контура на трансмисията вече обикалят освен движещите моменти и всички обратни - от пътя към двигателя, и между двата моста. Това са допълнителни натоварвания, които намаляват КПДто на колата и съкращават живота и. Един от начините да се ограничи влиянието им е отключването на предните колела.
        Схемата фултайм непременно предполага диференциал в РК.

        Коментар


        • #49
          Първоначално публикуван от disem
          Митко, на тръка могат ли да се направят да се изключват предните полуоски? Защо в User Manual пише да се избягва 4х4? Защо по дяволите предните главини ги продават винаги с датчиците за ABS? И последно защо толкова често се прецакват тези главини?
          1. aми те се изключват. под акумулатора имаш вакуумен механизъм, от него жило до предния диф. като включиш на 4Н, вакуума изтегля жилото, то премества муфата и ти зацепва дясната полуоска към диференциала - вкл. се и целия преден мост. дотогава се върти само лявата полуоска със съответното и сателитче. 2. в моя менюъл пише да се избягва 4х4 на сух път - мисля че е ясно защо - приплъзване, превъртане, различни ъглови скорости - стефан го е обяснил. 3. питай GM . 4. колко често - аз досега не съм сменял. не мисля че е по често от на друг автомобил. ако имаш път към мене, обади се да ти дам няколко за резерва.
          Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
          http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
          http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

          Коментар


          • #50
            [quote="митко"]
            Първоначално публикуван от disem
            4. колко често - аз досега не съм сменял. не мисля че е по често от на друг автомобил. ако имаш път към мене, обади се да ти дам няколко за резерва.
            Ми за 120000 км вече са сменяни за трети път! За сега нямам нужда щото си купих 2бр от е-бей, но ще си оставя вратичка да ми пратиш едно колетче ако има нужда по-нататък /срещу съответното заплащане, разбира се!/

            Коментар


            • #51
              Аз имах такава витара някога, в упътването пише да се избягва вкл. в движение особено над 80км и ако все пак се прави задължително с прав волан

              Иначе не знам да трябва да се отварят
              drive alive

              Коментар


              • #52
                абе някои пове ли да пусне някаква схемичка за тези автоматични хъбове,дали нешто неможе да се подобри надежносста?
                OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                Коментар


                • #53
                  Четох някъде, че при включване на предния мост тръбва да се чува леко щракване от хъбовете като зацепват и съответно като се отблокират на задна също да има такъв шум .Отскоро имам Витара и реших да проверя как са хъбовете. Когато свалих капачката на главината видях ,че автомати няма на капачката има шлици които зацепват твърдо с шлиците на полуоската.ВЪПРОСА МИ Е
                  -Ще се прецака ли нещо от постоянно въртящия се преден мост и кардан.
                  -Продават ли се такива капачки без шлици от вътрешната страна, за да мога поне лятото да го спирам /ако има някакво значение за разхода.

                  Коментар


                  • #54
                    Ако изключваш моста от лоста нищо няма да се повреди.
                    http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                    Коментар


                    • #55
                      Имам една съвсем лека вибрация която се усеща постоянно.Видях много малък луфт на едно от каретата на предния кардан и сега като моста не се изкл. възможно ли е да е от това.

                      Коментар


                      • #56
                        Да баш от това е. Сменявай го.
                        http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                        Коментар


                        • #57
                          имам бърз въпрос (ще простите ако прозвучи тъпо)
                          карам тойта рънър - постоянно съм зацепил хъбовете и ако се наложи включвам 4х4 иначе си карам на задно - проблем ли или не?

                          Коментар


                          • #58
                            Първоначално публикуван от Yordan Kolev
                            Ако изключваш моста от лоста нищо няма да се повреди.
                            да освен че изхабява ресусра на предни диф. няма смисъл да го въртиш напразно без да го ползваш те иначе нямаше да произведат хъбовете ами щяха да хо направят да се зацепва направо от лоста ! аз не бих карал така.
                            no signature no problems

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X