Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автоматичните хъбове ?????

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Чуров,да не чуе дявола,но и на моето терано се оказват доста яки тези хъбове.Как ли не съм ги лашкал напред-назад и все си работят.То си е до време,но пък докато са здрави аз други не искам

    Коментар


    • #32
      точно това им е хубаво на ръчните че като ги зацепиш си караш спокоино на задно и като искаш си включваш предния мост в движение.А като си караш лятото по асвалт си ги отцепваш.Както ЗНАЕТЕ всички джиповете без междинен деференциал не трябва да се карат на двойно по много твърди повърхности например асвалт заради различната ъглова скорост на гумите.Затова ако ти се наложи да ползваш бавни например за теглене по асвалт с автоматични хъбове е опасно.А С ръчните просто не ги закопчаваш.Има обаче един друг момент.А ко караш на задно много дълго време със закопчани хъбове се разбиват шлиците на предния кардан когато кардана е от 2 части защото движението идва обратно и кардана почва да вибрира.А и защото много хора не ги смазват редовно. ЧУРОВ! КОГА СМЕ НА БАРБЕКЮ!
      GOD GAVE THE METAL

      Коментар


      • #33
        Обратно. Предният кардан си отива от провисването ако много дълго не е включван. Пък и кардана не може да не е от две части. По-важно е противопрашната защита да е здрава. Ако се препълни с грес става даже по-лошо отколкото ако я няма. Кардана става твърд, вече не обира движенията по дължината си, и чупи квото успее.

        Коментар


        • #34
          СТЕФАНЕ!ПОГЛЕДНИ КАДАНА НА ПАДЖЕРО ИЛИ ВРАНГЛЕР.ШЛИЦИТЕ ИМ ВЛИЗАТ В РАЗДАТКАТА.ТЕ НЕ СЕ СМАЗВАТ.А ДРУГИТЕ АКО НЕ СА КЛЕЯСАЛИ ГРЕСТА КОЯТО Е В ПОВЕЧЕ ИЗЛИЗА ПРЕЗ ОТВОР ДО КАРЕТО ИЛИ ПРЕЗ ШЛИЦИТЕ.КАРДАНА СЕ ГРЕСИРА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО.ЗА ПРАХО ПРЕДПАЗВАЩИЯ ПРЪСТЕН ИЛИ СЕМЕРИНГ СИ ПРАВ.ИМАЙ В ПРЕДВИД ЧЕ ВОДАТА ИЗМИВА МНОГО БЪРЗО ГРЕСТА.ПОВЕЧЕТО ГРЕС СЕ ИЗХВЪРЛЯ И ОТ ЦЕНТРОБЕЖНАТА СИЛА. ОПИТА МИ Е ОСНОВНО ОТ НИСАН ТОЙОТА МИТСУБИШИ И ВРАНГЛЕР
          GOD GAVE THE METAL

          Коментар


          • #35
            Не съм виждал с шлици направо в раздатката. Там кво има, кух вторичен вал ли?
            Ммм ... Нож с две остриета. Това слабо място ли им е, или не?

            Коментар


            • #36
              КАРДАНА ОТ КЪМ ДЕФЕРЕНЦИАРА Е ФЛАНЕЦ КАРЕ ВАЛ КАРЕ ОС С ВЪТРЕШНИ ШЛИЦИ.В КУТИЯТА ИМА ВАЛ С ВЪНШНИ ШЛИЦИ. ТОЙ НЕ СЕ ПОДАВА НА ВЪН А ОСТА НА КАРДАНА ВЛИЗА В КУТИЯТА.В КРАЯ ИМА СЕМЕРИНГ.НЕЗНАМ ДАЛИ Е ПО ДОБРЕ.РЕШЕНИЕ НА ПРОИЗВОДИТЕЛА.САМО ЗНАМ ЧЕ КАТО ИЗВАДИШ КАРДАНА И ИЗСТИЧА МАСЛОТО.А И СЕМЕРИНГА СЕ ИЗНОСВА МНОГО БЪРЗО НО ПЪК СЕ СМЕНЯ ЛЕСНО.ТАКА СА И ОТПРЕД И ОТЗАД.
              GOD GAVE THE METAL

              Коментар


              • #37
                А, така е по-спокойно
                Верно е само решение на производителя. Щом на външния край има двоен кардан, значи не се пести и КПД. Но при удар пораженията в РК ще са повече. Ама пък е по-компактно.

                Коментар


                • #38
                  Първоначално публикуван от GERO
                  КАРДАНА ОТ КЪМ ДЕФЕРЕНЦИАРА Е ФЛАНЕЦ КАРЕ ВАЛ КАРЕ ОС С ВЪТРЕШНИ ШЛИЦИ.В КУТИЯТА ИМА ВАЛ С ВЪНШНИ ШЛИЦИ. ТОЙ НЕ СЕ ПОДАВА НА ВЪН А ОСТА НА КАРДАНА ВЛИЗА В КУТИЯТА.В КРАЯ ИМА СЕМЕРИНГ.НЕЗНАМ ДАЛИ Е ПО ДОБРЕ.РЕШЕНИЕ НА ПРОИЗВОДИТЕЛА.САМО ЗНАМ ЧЕ КАТО ИЗВАДИШ КАРДАНА И ИЗСТИЧА МАСЛОТО.А И СЕМЕРИНГА СЕ ИЗНОСВА МНОГО БЪРЗО НО ПЪК СЕ СМЕНЯ ЛЕСНО.ТАКА СА И ОТПРЕД И ОТЗАД.
                  При гадната фронтера е така, предната част на кардана ми е вкаран направо в РК и като го извадиш маслото изтича
                  no signature no problems

                  Коментар


                  • #39
                    А, то винаги може да се излее преди това през пробката, това не ми се струва голям проблем. По-лошото е че при удар по-лесно трябва да разбие нещо в РК, а ако не дай боже изпусне предният край, от РК няма да остане нищо ...

                    Коментар


                    • #40
                      значи според мене по-добре е плаващата част на кардана да е във скоростите/съответно в раздатката понеже там постоянно шлиците "плуват" в масло и по лесно се извършва движението! Семеринга се съсипва тогава, когато има вибрации и в такъв случай непротича само той...! От разбит кардан следват: разбита раздатка, разбит диференциял! Моя джип когато го купих два пъти бяха сменяли лагери на раздатка и пак беше с дефект там! Когато погледнах отдолу задния мост беше с одвита гайка... а кардана там където трябва да се движи и да променя дължината си беше "смазан" с грес, която го беше циментирала и как съм го избил само аз си знам... След отстраняването на дефектите 4 години съм карал с тежка експлоатация и никъкви проблеми!
                      Та за смазването там съм абсолютно съгласен със Стефан за греста! Тя е супер вредна особено когато е българска и като знам, че ние българите казваме ооо тва е отвънка... вода...дай да сложим нещп по-евтино та дори и стара съм виждал да блъскат ... и става ад! Там даже не е със семеринг при повечето ми е със киче... Вече се продават много типове грес! Затова ако се потбере правилната и се сложи в нормални количества не да се натъпче до излизане отвсякъде и да подпира тогава когато кардана тръгне да се свива!
                      Според мен добър избор е молибденова на добра фирма! Има не само свойства да несе "спича" и да става на туткал, ами и "убира" ударите които вредят на шлиците!
                      4ао
                      Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                      Коментар


                      • #41
                        Аз слагах графитна, ама се свърши и не съм виждал повече. Беше няква американска в синя картонена кутия - консерва. Хубава беше.
                        Тя сега всичката е правилна, водоустойчива. Всъщност, опасна е само калиевата, тя прави беля с водата, обаче никога не съм и чувал да се продава. Май е нещо рядко от химическите апарати, забравил съм.

                        Коментар


                        • #42
                          Не знам дали отчитате, че има джипове с неподвижен преден диференциал, хванат твърдо към рамата. Там няма такова като плуващ и увиснал кардан защото диференциала е "неподвижен" спрямо раздатката. Естествено има шлици, защото раздатката е на тампони и има малко мърдане. Затова сложих кавичките. Там пък има карета и шлици на полуоските, които също не бива да стоят много време без движение. Точно тези шлици излизат при хъба и ако не се смаже с грес там то центробежните сили ще оставят този възел на сухо

                          Коментар


                          • #43
                            Че кой още прави Де Дион? Аз знаех само за Алфите.

                            Коментар


                            • #44
                              аз говорех за кардани не за полуоски! При полуоските мардането е в карето под гумения маншом .... И там препълнен маншон с грес се къса веднага!
                              4ао
                              Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                              Коментар


                              • #45
                                Не съм сигурен какво имаш точно предвид, но тази система е и при моето Паджеро

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X