Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автоматичните хъбове ?????

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    С вретенно масло. ВД-40. Кво да е леко масло. То е само колкото черупката със шлиците да се плъзне по другите шлици. Ако ги намажиш с грес, или влезе мръсотия става тоя номер с клатенето напред-назад, докато помръдне и се намести.

    Коментар


    • #17
      Аз ги наплясках есента вече с грес... Исках да ги подготвя за зимата, не че е имало проблеми. Но греста е една такава като гъсто диференциално масло и на същото мирише, с една дума много рядка за грес.

      Коментар


      • #18
        Тя стяга от студа, и това може да ти прави проблеми. Като се стопли моста ще влиза лесно ако не е толкоз много греста.

        Коментар


        • #19
          и аз съм за автоматичните хъбове - мързелива работа. даже за диването си купих!!! един чифт автоматични от ибей, ама още не съм ги сложил. а най ме кефят постоянно зацепените - чероки, шеви, дайхатсу и др. чиста работа - нема хъбове, нема нищо
          Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
          http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
          http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

          Коментар


          • #20
            мноу убау аватарче,си барнал ,Митко
            B+

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от vokel
              мноу убау аватарче,си барнал ,Митко
              Красавец
              LZ1RED

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от митко
                и аз съм за автоматичните хъбове - мързелива работа. даже за диването си купих!!! един чифт автоматични от ибей, ама още не съм ги сложил. а най ме кефят постоянно зацепените - чероки, шеви, дайхатсу и др. чиста работа - нема хъбове, нема нищо
                кат те кефат постоянно зацепените, за какво си купуваш автоматични
                остави си ръчните - постоянно зацепени /голям кеф няма що /

                ако си замислиш, сигурно ще се окаже, че ги включваш/изкл. най-много веднъж седмично... логиката е проста - ако караш по здрав път - изключени, ако има нужда или дори съмнение за нужда - оставяш ги постоянно зацепени...

                а автоматичните имат един ГОЛЯМ недостатък - всеки път при вкл./изк. на Н4 трябва да спираш... с ръчните спираш само веднъж - да ги врътнеш и след това може да си "щракаш" Н2/Н4 колкото щеш
                но от друга страна, на офф е добре да се кара на бавни - следователно и така и така трябва да спреш

                и последно /с риск да стана досаден/ - при теглене/маневри с тежко ремарке /например моторница/ по асфалт ръчните хъбове имат едно голямо предимство - може да включиш на L4 и да не се притесняваш от маневриране... /на Н2 излишно се товари съединителя; на парт-тайм предния мост не трябва да работи на асфалта, а при автоматичните с L4 щеш-нещеш се включва и предния мост /
                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от Паджеровод
                  ... Когато са здрави хъбовете си се включват без никакви такива пинизи! Независимо дали потегляш напред или назад!...:
                  Ами де да знам , моите се включват след като се развърти и колелото поне половин оборот ! На други МПС-та които съм виждал е същото , ама твойто МПС може да е нещо спец.
                  PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                  КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                  0899187766

                  Коментар


                  • #24
                    ЧИРОВ НЕ СИ ВКЛЮЧВАЙ ХЪБОВЕТЕ В ДВИЖЕНИЕ ДА НЕ МЕ ТЪРСИШ ПОСЛЕ.АВТОМАТИЧНИТЕ И РЪЧНИТЕ ХЪБОВЕ СЕ ПОЧИСТВАТ И СМАЗВАТ РЕДОВНО НО В НИКАКЪВ СЛУЧАИ СМНОГО ГРЕС.ПО ИНСТРУКЦИЯ СЕ СМАЗВАТ САМО С МАСЛО НО МОЖЕ И С МНОГО МАЛКО ГРЕС.ОСОБЕНО ЗИМАТА КОГАТО СА С ГРЕС АВТОМАТИЧНИТЕ ОБИКНОВЕНО ПРИ ТРЪГВАНЕ КОГАТО ГРЕСТА Е СТУДЕНА УВЛИЧАТ ПОЛУОСКИТЕ И ХЪБОВЕТЕ СЕ ОПИТВАТ ДА ЗАЦЕПВАТ И ТАКА СЕ ЧУПЯТ.ЧУВА СЕ ЕДНО ЧАТКАНЕ.КАТО ПОЗАГРЕЯТ СПИРАЧКИТЕ СЕ ОПРАВЯТ АКО НЕ СА СЕ ИЗКЪРТИЛИ ДО ТОГАВА.ДРУГОТО СПЕЦЕФИЧНО Е ЧЕ КОГАТО СИ ЗАКЪСАЛ И ЗАПОЧНЕШ ДА ЛАШКАШ НАПРЕД НАЗАД ТЕ ВКЛЮЧВАТ НАПРЕД ПОСЛЕ ИЗСКЛЮЧВАТ И ВКЛЮЧВАТ НАЗАД И ОБРАТНО.ЗАТОВА МАСОВО ГИ ЧУПЯТ ЗАЩОТО НЕ ЗНАЯТ КАК РАБОТЯТ.ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПРИ ИЗСКЛЮЧВАНЕ СЕ ДАВА НА ЗАД АКО СИ КАРАЛ НАПРЕД И ОБРАТНО.ВЪТРЕ В ХЪБА ИМА ПРУЖИНА КОЯТО НАТИСКА МУФАТА С ОПРЕДЕЛЕНО УСИЛИЕ.КОГАТО НАТОВАРВАНЕТО СТАНЕ МНОГО ГОЛЯМО МУФАТА ПРЕОДОЛЯВА НАТИСКА НА ПРУЖИНАТА И МУФАТА МОЖЕ ДА ИЗПЛЮЕ ДА ПРЕВЪРТИ НЯКОЛКО ЗЪБА И ПАК ЗАЦЕПВА.ТАКА ПАЗИ ТРАНСМИСИЯТА.НО НЕ РАЗСЧИТАЙТЕ НА ТОВА.НАЙ ДОБРЕ Е ДА СИ СЛОЖИТЕ РЪЧНИ.ПРЕИМУЩЕСТВАТА ИМ КОЛЕГИТЕ СА ГИ ОПИСАЛИ ДОБРЕ.ОТ ФАБРИЧНИТЕ НАЙ ЗДРАВИ СА AISIN А И МОЖЕ ДА СИ КУПИТЕ MILE MARKER AVM ИМА И ДРУГИ МАРКИ.НЯКОЙ ПЪТ СЕ ЧУВА ТРАКАНЕ В ХЪБА ПРОВЕРЕТЕ СИ КАРЕТАТА ИМА ВЕРОЯТНОСТ ТАМ ДА Е ПРОБЛЕМА.В ОРИГИНАЛНИЯ ХЪБ НА СТАРОТО ПАДЖЕРО ИМА ЕДИН ПЛЪЗГАЩ ЛАГЕР С ЧОП КОЙТО СЕ ЧУПИ ИЛИ ЛАГЕРА СЕ ИЗКРИВЯВЯ ЛЕКО И ОСТАВАШ БЕЗ ДВОЙНО.ПРИ ПАТРУЛА GR МОДЕЛИТЕ ЧЕСТО СЕ ЧУПИ ПЛАСТИНАТА В ХЪБА КОЯТО ДЪРЖИ МУФАТА.НО ТАМ ПОНЕ ХЪБА ЗАЦЕПВА И ОСТАВА ТАКА.АКО ЧУВАТЕ ЧАТКАНЕ В ЕДИНИЯ ХЪБ МОЖЕ ДРУГИЯ ДА СЕ Е СЧУПИЛ И ЗАЦЕПИЛ А ТОЗИ ДА СЕ ОПИТВА ДА ЗАЦЕПВА ДОРИ И ДА СТЕ НА ЗАДНО ПРЕДАВАНЕ.ИНАЧЕ ХЪБА Е ДОБРЕ ИЗМИСЛЕН С ВЪЗМОЖНОСТ И ЗА РЪЧНО ЗАБЛОКИРАНЕ.ПРИ КАРАНЕ ДЪЛГО ВРЕМЕ НА ДВОЙНО ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ГО ЗАКОПЧЕЙТЕ РЪЧНО.
                    GOD GAVE THE METAL

                    Коментар


                    • #25
                      да и аз щях да спомена тая особеност на Патрола - автоматичен хъб, но има и ръчно заключване...
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • #26
                        тедо, ако не съм бил достатъчно ясен - под постоянно зацепени имам в предвид липсата на хъбове въобще - случаите, когато полуоските са си постоянно зацепени към главината. моите на тръка, а и на черокито са така, позволява включване в движение до 80-90 км/ч.. ако ръчните хъбове са ти постоянно заключени, дори при изключено двойно пак въртиш дифа и кардана, което няма смисъл, и не е същото. а автоматични хъбове си взех ей така, за идеята, а и с тях избягваш слизането в калта или снега с клещи в ръка. но всичко това ти го знаеш
                        Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                        http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                        http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                        Коментар


                        • #27
                          Това с хъбовете е почти глезня при един истински джип, който се кара по предназначението му - офф-роад!!! На самурая бях с постоянно зацепен преден мост и никога несъм испитвал необходимост от хъбове и такива мизерии! Никога несъм испадал в случаи да немога да си вкарам двойното поради замръзнала смазка и т.н! Никога кардана не е спиран да върти и да корозират карета и ...!
                          А тва дет разправят, че вдига разхода с незнам си колко литра са пълни глупости! При моя мотор 1,0 да е повдигал разхода с най-много 50-100г., което си е едно голямо нищо, а за ваще над 2,0 мотори просто няма да го осети! И какво печелим в крайна сметка като имаме разблокиране на полуоските - ядове с хъбове...Сега на тойотата съм с хъбове - ръчни и ако някъде, някога ми направят проблем просто ги махам и слагам постоянно зацепени капачки и край!
                          4ао
                          Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от GERO
                            ЧИРОВ НЕ СИ ВКЛЮЧВАЙ ХЪБОВЕТЕ В ДВИЖЕНИЕ ДА НЕ МЕ ТЪРСИШ ПОСЛЕ.АВТОМАТИЧНИТЕ И РЪЧНИТЕ ХЪБОВЕ СЕ ПОЧИСТВАТ И СМАЗВАТ РЕДОВНО НО В НИКАКЪВ СЛУЧАИ СМНОГО ГРЕС.ПО ИНСТРУКЦИЯ СЕ СМАЗВАТ САМО С МАСЛО НО МОЖЕ И С МНОГО МАЛКО ГРЕС.ОСОБЕНО ЗИМАТА КОГАТО СА С ГРЕС АВТОМАТИЧНИТЕ ОБИКНОВЕНО ПРИ ТРЪГВАНЕ КОГАТО ГРЕСТА Е СТУДЕНА УВЛИЧАТ ПОЛУОСКИТЕ И ХЪБОВЕТЕ СЕ ОПИТВАТ ДА ЗАЦЕПВАТ И ТАКА СЕ ЧУПЯТ.ЧУВА СЕ ЕДНО ЧАТКАНЕ.КАТО ПОЗАГРЕЯТ СПИРАЧКИТЕ СЕ ОПРАВЯТ АКО НЕ СА СЕ ИЗКЪРТИЛИ ДО ТОГАВА.ДРУГОТО СПЕЦЕФИЧНО Е ЧЕ КОГАТО СИ ЗАКЪСАЛ И ЗАПОЧНЕШ ДА ЛАШКАШ НАПРЕД НАЗАД ТЕ ВКЛЮЧВАТ НАПРЕД ПОСЛЕ ИЗСКЛЮЧВАТ И ВКЛЮЧВАТ НАЗАД И ОБРАТНО.ЗАТОВА МАСОВО ГИ ЧУПЯТ ЗАЩОТО НЕ ЗНАЯТ КАК РАБОТЯТ.ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПРИ ИЗСКЛЮЧВАНЕ СЕ ДАВА НА ЗАД АКО СИ КАРАЛ НАПРЕД И ОБРАТНО.ВЪТРЕ В ХЪБА ИМА ПРУЖИНА КОЯТО НАТИСКА МУФАТА С ОПРЕДЕЛЕНО УСИЛИЕ.КОГАТО НАТОВАРВАНЕТО СТАНЕ МНОГО ГОЛЯМО МУФАТА ПРЕОДОЛЯВА НАТИСКА НА ПРУЖИНАТА И МУФАТА МОЖЕ ДА ИЗПЛЮЕ ДА ПРЕВЪРТИ НЯКОЛКО ЗЪБА И ПАК ЗАЦЕПВА.ТАКА ПАЗИ ТРАНСМИСИЯТА.НО НЕ РАЗСЧИТАЙТЕ НА ТОВА.НАЙ ДОБРЕ Е ДА СИ СЛОЖИТЕ РЪЧНИ.ПРЕИМУЩЕСТВАТА ИМ КОЛЕГИТЕ СА ГИ ОПИСАЛИ ДОБРЕ.ОТ ФАБРИЧНИТЕ НАЙ ЗДРАВИ СА AISIN А И МОЖЕ ДА СИ КУПИТЕ MILE MARKER AVM ИМА И ДРУГИ МАРКИ.НЯКОЙ ПЪТ СЕ ЧУВА ТРАКАНЕ В ХЪБА ПРОВЕРЕТЕ СИ КАРЕТАТА ИМА ВЕРОЯТНОСТ ТАМ ДА Е ПРОБЛЕМА.В ОРИГИНАЛНИЯ ХЪБ НА СТАРОТО ПАДЖЕРО ИМА ЕДИН ПЛЪЗГАЩ ЛАГЕР С ЧОП КОЙТО СЕ ЧУПИ ИЛИ ЛАГЕРА СЕ ИЗКРИВЯВЯ ЛЕКО И ОСТАВАШ БЕЗ ДВОЙНО.ПРИ ПАТРУЛА GR МОДЕЛИТЕ ЧЕСТО СЕ ЧУПИ ПЛАСТИНАТА В ХЪБА КОЯТО ДЪРЖИ МУФАТА.НО ТАМ ПОНЕ ХЪБА ЗАЦЕПВА И ОСТАВА ТАКА.АКО ЧУВАТЕ ЧАТКАНЕ В ЕДИНИЯ ХЪБ МОЖЕ ДРУГИЯ ДА СЕ Е СЧУПИЛ И ЗАЦЕПИЛ А ТОЗИ ДА СЕ ОПИТВА ДА ЗАЦЕПВА ДОРИ И ДА СТЕ НА ЗАДНО ПРЕДАВАНЕ.ИНАЧЕ ХЪБА Е ДОБРЕ ИЗМИСЛЕН С ВЪЗМОЖНОСТ И ЗА РЪЧНО ЗАБЛОКИРАНЕ.ПРИ КАРАНЕ ДЪЛГО ВРЕМЕ НА ДВОЙНО ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ГО ЗАКОПЧЕЙТЕ РЪЧНО.
                            Добре де всичко много хубаво ама аз не разбрах едно нещо, ако си сложа ръчни хъбове и си карам само за заден мост може ли да се заключат хъбовете и после само от лоста да си зацепвам предния мост и като реша просто го изключвам пък хъбовете си остават включени? Има ли такава възможност?
                            no signature no problems

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от GERO
                              ...ПО ИНСТРУКЦИЯ СЕ СМАЗВАТ САМО С МАСЛО НО МОЖЕ И С МНОГО МАЛКО ГРЕС....ОСОБЕНО ЗИМАТА КОГАТО СА С ГРЕС АВТОМАТИЧНИТЕ ОБИКНОВЕНО ПРИ ТРЪГВАНЕ КОГАТО ГРЕСТА Е СТУДЕНА УВЛИЧАТ ПОЛУОСКИТЕ И ХЪБОВЕТЕ СЕ ОПИТВАТ ДА ЗАЦЕПВАТ И ТАКА СЕ ЧУПЯТ.ЧУВА СЕ ЕДНО ЧАТКАНЕ.КАТО ПОЗАГРЕЯТ СПИРАЧКИТЕ СЕ ОПРАВЯТ АКО НЕ СА СЕ ИЗКЪРТИЛИ ДО ТОГАВА.ДРУГОТО СПЕЦЕФИЧНО Е ЧЕ КОГАТО СИ ЗАКЪСАЛ И ЗАПОЧНЕШ ДА ЛАШКАШ НАПРЕД НАЗАД ТЕ ВКЛЮЧВАТ НАПРЕД ПОСЛЕ ИЗСКЛЮЧВАТ И ВКЛЮЧВАТ НАЗАД И ОБРАТНО....
                              Геро , точно това се опитвах да обясня на колегата Паджеровод ! за греста абсолютно не съм съгласен ! След като производителя го забранява защо да се побългарява !Ако чакаш от спирачките да ти се стопли греста в хъбовете , работата е сериозна !
                              Относно лашкането съм го изпитал не веднъж на гърба си и точно това обяснявах на колегата - винаги има свободен ход !
                              Мен не ме гледай , аз отдавна искам да сложа ръчни , ама автоматичните пущини не щат да се чупят - няма да ги сменям зорна ,я!
                              Можем да продължим темата с теб край огъня !
                              PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                              КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                              0899187766

                              Коментар


                              • #30
                                Точно това е идеята на тия муфи. Те връзват колелата към полуоските, и толкова. Предният мост се включва - изключва от раздатъчната кутия с лост, копче, автоматично - както е измислено. Такава схема се казва парт-тайм. Ако държиш таралежите постоянно включени и колелата вързани към полуоските, тогава се въртят и те и кардана до РК, но не си фул тайм, моста си остава воден, докато не бъде включен от РК като водещ.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X