Двигателят е най-малкия - 72 к.с., чист дизел.
Слухът е такъв:
Четири колекторни тръби, всичките се свързват в една, оттам гърне, две и изгорелите газове излизат. В случая "I" и "III" тръба се отделят от останалите, "II" и "IV" по същият начин, т.е. два ауспуха, всеки от едната страна на джипа. По този начин се двигателя се разтоварвал и повишавал леко мощноста си.
Вярно ли?
Заслужава ли си?
П.П. Като за начинаещ, по друг начин не мога да го обесня.
Слухът е такъв:
Четири колекторни тръби, всичките се свързват в една, оттам гърне, две и изгорелите газове излизат. В случая "I" и "III" тръба се отделят от останалите, "II" и "IV" по същият начин, т.е. два ауспуха, всеки от едната страна на джипа. По този начин се двигателя се разтоварвал и повишавал леко мощноста си.
Вярно ли?
Заслужава ли си?
П.П. Като за начинаещ, по друг начин не мога да го обесня.
Коментар