Отделен въпрос имам. Забелязах ,че имам цепнатини на 4те бутала та се налага да ги сменя. Смятам да намеря ползвани бутала, но възниква малко объркване. Ходът на буталото на ом611 и ом646/същият двигател с няколко години разлика - променен обем от 2151 до 2148, други разпръсквачи и турбо/ е съответно 88.4 и 88.3, а диаметърът е 88 и при двата. Тази десета разлика в хода от коляновия вал, биелата или височината на буталото се определя, дали може да се каже?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Нужна помощ за "затапване" на ЕГР ом611 220cdi
Свий
X
-
Първоначално публикуван от phant0maz Преглед на мнениеОтделен въпрос имам. Забелязах ,че имам цепнатини на 4те бутала та се налага да ги сменя. Смятам да намеря ползвани бутала, но възниква малко объркване. Ходът на буталото на ом611 и ом646/същият двигател с няколко години разлика - променен обем от 2151 до 2148, други разпръсквачи и турбо/ е съответно 88.4 и 88.3, а диаметърът е 88 и при двата. Тази десета разлика в хода от коляновия вал, биелата или височината на буталото се определя, дали може да се каже?
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар