Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нужна помощ за "затапване" на ЕГР ом611 220cdi

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Отделен въпрос имам. Забелязах ,че имам цепнатини на 4те бутала та се налага да ги сменя. Смятам да намеря ползвани бутала, но възниква малко объркване. Ходът на буталото на ом611 и ом646/същият двигател с няколко години разлика - променен обем от 2151 до 2148, други разпръсквачи и турбо/ е съответно 88.4 и 88.3, а диаметърът е 88 и при двата. Тази десета разлика в хода от коляновия вал, биелата или височината на буталото се определя, дали може да се каже?

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от phant0maz Преглед на мнение
      Отделен въпрос имам. Забелязах ,че имам цепнатини на 4те бутала та се налага да ги сменя. Смятам да намеря ползвани бутала, но възниква малко объркване. Ходът на буталото на ом611 и ом646/същият двигател с няколко години разлика - променен обем от 2151 до 2148, други разпръсквачи и турбо/ е съответно 88.4 и 88.3, а диаметърът е 88 и при двата. Тази десета разлика в хода от коляновия вал, биелата или височината на буталото се определя, дали може да се каже?
      Сам си отговарям, би трябвало да е коляновият вал.

      Коментар


      • disko04
        disko04 коментира
        Редактиране на коментар
        Най-вероятно. Аз преди 4 години смених само едно бутало защото беше задрало в 4-ти цилиндър и като ми го пратиха само казаха че е от спринтер без да питам повече. Стана без проблем. Едни нови сегменти и си ти.

    • #18
      А имам следната дилема, дали да взема буталата с биелите ,защото са работили заедно, или няма значение? Ако няма значение, дали все пак има значение с чий палец ще монтирам буталото? Палците би трябвало да са със зегерки, а не набити.

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X