Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нужна помощ за "затапване" на ЕГР ом611 220cdi

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нужна помощ за "затапване" на ЕГР ом611 220cdi

    Здравейте, който е наясно ще помогне ли за премахването на егр-а. От изпускателния колектор се отделя тръба, която влиза в канал на главата, преминава през нея и се свързва с всмукателния колектор. Бидейки част от колектора се движи в съседство с тръба с охлаждаща течност,която също илиза или влиза в главата. Може би някакъв примитивен начин за охлаждане на газовете или пък не. Отделно към канала на охл. течност има.отвор където се монтира някаква част през, която преминава нафта. Охл. течност напуска/или влиза/ колектора ,а изгорелите газове продължават и влизат в Егр-а.

    Засега съм заварил изхода на газовете от всмукателния колектор. Така те ще имат достъп до съседната тръба с охлаждаща течност, но пък заради заварения изход няма да има поток. Бих могъл и така да оставя нещата, но ме притеснява дали заварката ще издържи. Предполагам, че заради задръстения егр въпросният изход ,който заварих беше започнал да ерозира, имаше някакви шупли като от стопен алуминий. Затова се чудя дали след време няма да се случи същото ако това място поради някаква причина се нагрява много или пък поради някаква друга причина се стига до ерозията. Дали да не заваря самия изход на изпускателния колектор и да спра всякакво излизане на изгорели газове.

    Друг въпрос е този своеобразен дросел, който е в тялото на егр-а. Дали да премахна и него? Четох, че помагал за по-плавното гасене на двигателя...
    Прикачени файлове

  • #2
    Първоначално публикуван от phant0maz Преглед на мнение
    .

    Друг въпрос е този своеобразен дросел, който е в тялото на егр-а. Дали да премахна и него? Четох, че помагал за по-плавното гасене на двигателя...
    Този дросел е клапанът на ЕГРа. Той се задвижва от вакуум актуатор или електр. бобина. Ако откачиш вакуума/тока според случая, ЕГРа спира. Защо чак заваряване? Имай предвид, че компютърът ще търси после ЕГР и ще пищи, ако този двигател не е от по древните без комп.

    Коментар


    • #3
      Има компютър, но е от древните. Освен това съм го изключил чрез някаква схема с диоди и всичко е наред, но в последствие ще се изключи и от компютъра, имам човек

      Коментар


      • #4
        А... И за плавното гасене не се ползва ЕГРа, а самата дроселова клапа преди него. Моят опит показва, че е по добре ЕГРът да не се затапва на 100%, а да остане малко, двг работи по плавно в празния ход и преходите към средна газ

        Коментар


        • #5
          Късно е, изрязах го и оставих само дроселовата клапа. И аз нея имах предвид като споменах гасенето.

          Главният въпрос е да затворя ли входа на изгорелите газове от изпускателния колектор или да ги оставя да стигат до изхода на всмукателния, който изход вече е заварен?

          Коментар


          • #6
            Oстви го отворен, неговият обем е смятан като резонатор преди турбото.

            Коментар


            • #7
              Благодаря, оставям го така.

              Коментар


              • #8
                А каква е ел. схемата за да се излъже компа че ЕГР-а работи, защото това се следи от дебитомера и MAP сензора мисля? Иначе изключва турбото.
                Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
                  А каква е ел. схемата за да се излъже компа че ЕГР-а работи, защото това се следи от дебитомера и MAP сензора мисля? Иначе изключва турбото.
                  Най практикуваното е ремап на ЕКУто с карта, в която ЕГР не съществува. Има варианти за електрическо лъгане на датчиците, а също и намаляване на потока през ЕГРа до степен в която се записва грешка, но не светват лампите по таблото. Трябва да се има предвид обаче, че регенерациите на ДПФа вече не работят. Нормално работещ комън рейл дизел не пълни ДПФа до степен за принудителна регенерация, демек да не може да се самопочиства, но колко ли такива са останали? Значи спрян ЕГР върви с изтърбушен ДПФ най често

                  Коментар


                  • #10
                    Този двигател няма DPF. Аз питам защото той споменава за проста схема с диоди.
                    Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                    Коментар


                    • #11
                      Ако не се отваря линкът, потърсете om611 egr delete diode. Има картинки и чертежи. И в drive2 също има писано по същата схема. Интересното е, че като тръгнах да режа самия клапан от нагряването се раздвижи, но все тая бях решил да го махна вече.

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
                        Този двигател няма DPF. Аз питам защото той споменава за проста схема с диоди.
                        Разгледах схемата, сигурно и ти си я видял, ще работи само на стари ЕГРи с вакуумно управление на клапана и стари МАФове с постояннотоков изходен сигнал. Новите са с честотна модулация на изхода.

                        Коментар


                        • #13
                          Не съм гледал, но моят е такъв. Къде я гледа?
                          Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                          Коментар


                          • #14
                            https://www.google.com/search?q=om61...obile&ie=UTF-8

                            Коментар


                            • disko04
                              disko04 коментира
                              Редактиране на коментар
                              Така гледах, но питах ако конкретно си видял нещо доказано работещо.

                          • #15
                            Добро пояснение, за който би се възползвал от схемата. Моят двигател е с вакуумен егр - беше.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X