Здравейте, който е наясно ще помогне ли за премахването на егр-а. От изпускателния колектор се отделя тръба, която влиза в канал на главата, преминава през нея и се свързва с всмукателния колектор. Бидейки част от колектора се движи в съседство с тръба с охлаждаща течност,която също илиза или влиза в главата. Може би някакъв примитивен начин за охлаждане на газовете или пък не. Отделно към канала на охл. течност има.отвор където се монтира някаква част през, която преминава нафта. Охл. течност напуска/или влиза/ колектора ,а изгорелите газове продължават и влизат в Егр-а.
Засега съм заварил изхода на газовете от всмукателния колектор. Така те ще имат достъп до съседната тръба с охлаждаща течност, но пък заради заварения изход няма да има поток. Бих могъл и така да оставя нещата, но ме притеснява дали заварката ще издържи. Предполагам, че заради задръстения егр въпросният изход ,който заварих беше започнал да ерозира, имаше някакви шупли като от стопен алуминий. Затова се чудя дали след време няма да се случи същото ако това място поради някаква причина се нагрява много или пък поради някаква друга причина се стига до ерозията. Дали да не заваря самия изход на изпускателния колектор и да спра всякакво излизане на изгорели газове.
Друг въпрос е този своеобразен дросел, който е в тялото на егр-а. Дали да премахна и него? Четох, че помагал за по-плавното гасене на двигателя...
Засега съм заварил изхода на газовете от всмукателния колектор. Така те ще имат достъп до съседната тръба с охлаждаща течност, но пък заради заварения изход няма да има поток. Бих могъл и така да оставя нещата, но ме притеснява дали заварката ще издържи. Предполагам, че заради задръстения егр въпросният изход ,който заварих беше започнал да ерозира, имаше някакви шупли като от стопен алуминий. Затова се чудя дали след време няма да се случи същото ако това място поради някаква причина се нагрява много или пък поради някаква друга причина се стига до ерозията. Дали да не заваря самия изход на изпускателния колектор и да спра всякакво излизане на изгорели газове.
Друг въпрос е този своеобразен дросел, който е в тялото на егр-а. Дали да премахна и него? Четох, че помагал за по-плавното гасене на двигателя...
Коментар