Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Начин за подобряване на двигатела на молотовка?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?

    Първоначално публикуван от kkaammaazzaa Преглед на мнение
    Да 63 е.Значи,пробвах първо да ги раздвижим но цял ден и пак нищо не стана.После реших да ги сваля но имаше проблем там с разглобянето трябваше да се махне един штифт,и някой го беше смазал с чук и трябваше да се реже нещо такова...но го оправих.А колега много ти благодаря за изчерпателната ифнормация.От каде си?И какво означава КОМ че не съм много в час с съкращенията.
    За нищо колега, съветските автомобили са ми страст от както се помня.Иначе съм от София, ако имаш нужда от помощ - свиркай.КОМ означава кутия за отбор на мощност.Един капак, от който стърчи зъбно колело.Това нещо се монтира на мястото на един от капаците на раздатъчната кутия.Това е най-общото описание.
    С "Фармахим" - непобедим
    Дизел - само дънки!

    Коментар


    • #17
      До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?

      Колега аз от 6 годишен по съветските(военните) машини.И демек лебедката се свързва към раздадката.Ако имам нужда от помощ ще разчитам на теб.Мисля да вдигна мощността на двигателя,лебедка,и тракторки с по агресивен грайфер от тези...защото мисля да го пробвам за офроуд повече...Защото съм го зарезал у нас и да го раздвижим малко.Но още не съм дооправил педалите свалихме ги с един приятел и зачистихме ги там смазах ме ги но нещо пак малко заяждат.Ще направя тия дена снимки да пусна.

      Коментар


      • #18
        До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?

        А чух че на Чайките(Газ-13) ако не се лъжа двигателът им бил пак осмак но бил някакъв форсиран ли неразбрах точно с трикамерен карбуратор и вървял много.Но сигурно трудно се намира такъв.

        Коментар


        • #19
          До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?

          Първоначално публикуван от kkaammaazzaa Преглед на мнение
          А чух че на Чайките(Газ-13) ако не се лъжа двигателът им бил пак осмак но бил някакъв форсиран ли неразбрах точно с трикамерен карбуратор и вървял много.Но сигурно трудно се намира такъв.
          За това чудо на чудесата ГАЗ 63 ти трябва дългоходов двигател, с добър въртящ момент на ниски обороти - в случая оригиналния отговаря на изискванията.V-образния 8-цилиндров двигател от ГАЗ 53, макар и да не е дългоходов, също постига максималния си въртящ момент на сравнително ниски обороти и върши работа за твоята машина.Чайковия от своя страна има друго предназначение - да развива по-голяма мощност и да се развърта по-бързо, защото все пак Чайката не е камион, изискването към нея е да не е прекалено тромава.Нейния мотор е разпилен до 5500 см3, против 4250 на ГАЗ 53.Това е постигнато със 100 милиметра бутала.Също така развива 195 к.с., като за целта е повишена степента на сгъстяване, олекотени са разни детайли и е монтиран не три, ами четирикамерен карбуратор.
          Както и да е, впуснах се в подробности.Основния проблем е, че тези автомобили са изключително "сделани" за партийния апарат и респективно са редки, луксозни и скъпи.Разпространението им е силно ограничено (произвеждани са малко повече от 160 бройки годишно), така че просто е нереално да си намериш Чайков силов агрегат.Ако случайно се появи отнякъде, той ще е доста скъп, а и като се има в предвид колекционерската стойност на ГАЗ 13, наистина си е разточителство да монтираш такъв мотор на Молотовката.
          С "Фармахим" - непобедим
          Дизел - само дънки!

          Коментар


          • #20
            До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?

            Мерси много за информацията.Дай боже да се захвана с нея и ще искам повече съвети от теб.Щото сега съм се захванал с уаз-а и няма време за газката но като го оправя ще се заема с нея.

            Коментар


            • #21
              До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?

              Първоначално публикуван от kkaammaazzaa Преглед на мнение
              Мерси много за информацията.Дай боже да се захвана с нея и ще искам повече съвети от теб.Щото сега съм се захванал с уаз-а и няма време за газката но като го оправя ще се заема с нея.
              Лека-полека стават машините.ГАЗката е елементарна, със сравнително малко пари ще стане и то доста бързо.Аз в момента правя една Победа-Варшава, тотална реставрация.Всичко по тази кола се прави бавно и мераклийски, за да доставя удоволствие.
              Когато ти потрябва съвет - 0883303452 - Стоян.
              С "Фармахим" - непобедим
              Дизел - само дънки!

              Коментар


              • #22
                До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Аааа, не. Толуолът е антидетонатор, който се използва в безоловните бензини. Октановото му число е около 110, а във концентриран вид зловещо разяжда уплътнения.
                Аз не разбирам много от химия - но когато беше кризата 1987 година / бензина беше с купони / аз си карах Трабанта цяла година с ТУЛУОЛ и сръбско олио за масло / и масло липсваше по бензиностанциите /.
                Бях студент в Минно-геоложкия и имах строителна фирма . От Волуяк мисля / там произвеждаха АМБ разредител/ купувах Тулуола уж за разреждане на боите , ама си го сипвах за гориво !
                Няма лъжа ! Трабанта издържа над 100 000 км без ремонт на двигателя !
                Така , че - става за гориво !
                Може да е бил някакъв разреден - но тяхната химичка каза , че е със 75 октана .
                Ако е бил наистина над 100 - то направо Трабанта е трябвало да лети ....., а пък нямам пилотска книжка -ха,ха,ха,ха !
                Последно редактирано от bgbul; 09-02-09, 00:03.

                Коментар


                • #23
                  До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?

                  Осмак може и да не се събере поради простата причина,че е широк а муцуната се стеснява на молотовката.

                  Ако искаш да го правиш офф машина първо изхвърли каросерията.После дири мостове от виетнамка и ги насади там. След това всичко въжможно се слага зад кабината-радиатори,резеровари,акумуклатори и т.н. за да натисне малко задницата.Не помня това дали имаше допълнителни ресьори отзад ама ако ги има ги махаш. Търси хидравлика-от виетнамка или зил може да се сложи стига да ти сече акълаи да не те мързи. Добре ще е и едно серво на спирачките да се сложи.Такова може да се пригоди от Газ53. С тоя двигател освен,че няма да имаш скорост и ускорение ще имаш и доста висок разход. Като цяло редовите двигатели имат префектна работа обаче за офф изпълненеия не става или става ама .......

                  И все пак ако се сложи виетнамков мотор и мостове ще имаш още една много голяма "екста" Самонапомпващо! Това просто е много ценно и желателно нещо.

                  А това,че било ефтино е твърдение от някой който не се е занимавал с такива работи. Ако искаш си записвай разходите и ще видиш за аккво става въпрос накрая ако изобщо успееш да стигнеш до там.

                  Камаз попринцип нещата,не стават само с четене и казване-това искам да направя,онова искам да направя. ЗА да направиш нещо трябва да имаш желание и да започнеш.Ще е трудно защото е много работа,време и пари ама ако си мераклия ще стане иначе само ще си цъкаш из нета и ще си мечтаеш...... Нема лесно
                  Луд умора нема,само се поти!!!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?

                    Цветане, ти в какви филми набута човека бе?!Той питаше за двигателя, ти му проектира и конструира нов камион...Не разбрах само какво ще остане всъщност от 63-ката, ама карай.По този начин вече е наистина скъпо - на практика купува и прави още един ГАЗ.За труда да не говорим.
                    Осмака си се събира много добре даже, в Русия има колкото щеш 51 и 63 със ЗМЗ 511.Първичният вал на СК, естествено, е същия, та се куплира без проблем с камбаната на 511-ката.
                    Хубаво е, че човека пита, защото така ще си спести много главоблъсканици.Нали знаеш кой се учи от собствните си грешки, и кой - от грешките на другите (или респ. - успехите им).За всеки случай ще питам руснаците какъв разход дава форсирания по описания на миналата страница 6-цилиндров редови двигател на Молотовката.Ако разликата между "осмака" и "шестака" в разхода е прекалено голяма, направо се вкарва един 511 и въпроса приключва.
                    С "Фармахим" - непобедим
                    Дизел - само дънки!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?

                      Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                      Осмак може и да не се събере поради простата причина,че е широк а муцуната се стеснява на молотовката.

                      Ако искаш да го правиш офф машина първо изхвърли каросерията.После дири мостове от виетнамка и ги насади там. След това всичко въжможно се слага зад кабината-радиатори,резеровари,акумуклатори и т.н. за да натисне малко задницата.Не помня това дали имаше допълнителни ресьори отзад ама ако ги има ги махаш. Търси хидравлика-от виетнамка или зил може да се сложи стига да ти сече акълаи да не те мързи. Добре ще е и едно серво на спирачките да се сложи.Такова може да се пригоди от Газ53. С тоя двигател освен,че няма да имаш скорост и ускорение ще имаш и доста висок разход. Като цяло редовите двигатели имат префектна работа обаче за офф изпълненеия не става или става ама .......

                      И все пак ако се сложи виетнамков мотор и мостове ще имаш още една много голяма "екста" Самонапомпващо! Това просто е много ценно и желателно нещо.

                      А това,че било ефтино е твърдение от някой който не се е занимавал с такива работи. Ако искаш си записвай разходите и ще видиш за аккво става въпрос накрая ако изобщо успееш да стигнеш до там.

                      Камаз попринцип нещата,не стават само с четене и казване-това искам да направя,онова искам да направя. ЗА да направиш нещо трябва да имаш желание и да започнеш.Ще е трудно защото е много работа,време и пари ама ако си мераклия ще стане иначе само ще си цъкаш из нета и ще си мечтаеш...... Нема лесно
                      Това е ясно че каросерията ще се изхвърли и тежеста ще се премести отзад защото е много лека отзад.Да с допълнителни ресьори е.Сичко което каза одобрявам,но мисля първо да видя с тези мостове какво ще стане,па тогава от вятнамка,това ще го мисля накрая.Имам много мерак да направя газката,но просто искам мнение от вас защото не разбирам от всичко.Искам конструкцията на камиона да е подобна като тези на клипа,но като гледам е много работа,труд и пари.
                      http://www.vbox7.com/play:bbcf8bbb

                      Коментар


                      • #26
                        До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?

                        Първоначално публикуван от m20_maniqk Преглед на мнение
                        За нищо колега, съветските автомобили са ми страст от както се помня.Иначе съм от София, ако имаш нужда от помощ - свиркай.КОМ означава кутия за отбор на мощност.Един капак, от който стърчи зъбно колело.Това нещо се монтира на мястото на един от капаците на раздатъчната кутия.Това е най-общото описание.
                        Това нещодраго ми адашче не се ли монтира отстрани на скоростната кутия като на виетнамките привода за лебетката?Там къде се връзва помпата при самосвалитеПоздрави на всички и що никой не се изказа в подкрепа на великия Перкинс.Слагаш го и нема проблеми може и да плуваш с нея а не като влезеш в мъглата с бензиновия да ти прекъсва от влагатаЕдин колега тук във форума нали имаше молотовка с Перкинс и с мостове от виетнамка ама нещо не го одобриха модела и човека не се обажда
                        К мирной жизни не пригоден.
                        Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
                        ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

                        Коментар


                        • #27
                          До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?

                          А бе перкинса си е за мотокари Не ме кефи тоя двигател на газ-ките.Умрела работа. Относно плуването-става и с бензинов ама си е малко по специфично,по скоро оборудването-с хубави кабели нема ядове.

                          Мосстовете от виетнамка ти ги препоръчвам заради това,че са по широки от което се печели много добра устойчивост щото тия молотовковите са толкова тесни че немам думи.Отделно се печелят едни самоблокиращи се блокажи

                          Хубав дизел за мен е V образния Имам един такъв приготвен за следващия проект който ще е към камионоския клас. И важното е да е 8 цилиндров иначе се губи един прекрасен изпълващ душата звук
                          Луд умора нема,само се поти!!!

                          Коментар


                          • #28
                            До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?

                            Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                            А бе перкинса си е за мотокари Не ме кефи тоя двигател на газ-ките.Умрела работа. Относно плуването-става и с бензинов ама си е малко по специфично,по скоро оборудването-с хубави кабели нема ядове.

                            Мосстовете от виетнамка ти ги препоръчвам заради това,че са по широки от което се печели много добра устойчивост щото тия молотовковите са толкова тесни че немам думи.Отделно се печелят едни самоблокиращи се блокажи

                            Хубав дизел за мен е V образния Имам един такъв приготвен за следващия проект който ще е към камионоския клас. И важното е да е 8 цилиндров иначе се губи един прекрасен изпълващ душата звук
                            ММММхубаво е да чуеш човек който действа на къде требеА да те возим един ден с мене с ГАЗ 53 Перкинс с турбо дали пък нема да си смениш мнението От Газка с Перкинс до Газка с Перкинс разликата е от земята до небето .Зависи от човека у кабинатаА и за молотовката може и да стане но за Газка у гората не лично съм патил каже ПА ПА и угасненатоварена.Ама и аз съм и замислил подобрения и да видиме тогава къде ше ходи
                            К мирной жизни не пригоден.
                            Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
                            ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X