Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Начин за подобряване на двигатела на молотовка?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Начин за подобряване на двигатела на молотовка?

    Въпроса ми е дали може по някакъв начин малко да се подобри мощноста на двигатела на молотовката,щото имам една и мисля малко да я постегнем.Вярно някой от вас ще кажат че е за скрап камиона,но мен си ме радва.Чувал съм че на джуганите(зил157) те са с същите двигатели като молотовката шест цилиндара ако не се лъжа, и им слагали карбуратори от газ 53 и вървяли повече.Дайте идеи какво да правя.Мерси предварително

  • #2
    До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?

    Аз бих го сменил...Мерцедес имат хубави дизели...
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #3
      До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?

      Съгласен съм, но искам да е бензинов.Знам че може да се смени или от газ 53 или газ 66 или перкинкс,но въпроса ми е няма ли надежда за тоя двигател?

      Коментар


      • #4
        До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?

        Можеш да изцедиш 100 к.с. спокойно от Молотовката.Съветските лимузини ЗиМ ГАЗ 12 са произвеждани с този двигател - ГАЗ 51, "под форсировку", като просто му монтират шлайфана глава и двукамерен карбуратор, респективно и преправени колектори (защото оригиналния е еднокамерен, естествено) - резултата е 95 к.с.За да получиш тази мощност, ти трябва да увеличиш степента на сгъстяване до 7,15 - толкова е максимално допустимата при долноклапанната схема.Колко милиметра да кажеш обаче на шлайфиста да "среже" главата - не знам точно.Трябва да измериш обема на горивните камери с мензурката, защото са със сложна форма и да си направиш изчисленията.Ще попитам и руснаците за всеки случай.Колектор за двукамерен карбуратор е най-лесно да си намериш от ГАЗ 52 - този камион е на практика кабина от 53 и двигател (модернизиран - двукамерен карбуратор и др.), мостове и рама - от 51.Произвеждан до 1991 година - няма начин да не намериш някъде.
        Но по-добрия вариант мисля, че остава ЗМЗ 53.
        Иначе браво за взетото решение, камиончето е добро и въпреки, че е старо може да ти свърши много работа.А и е много трудносчупваемо !Най-важното е теб да те радва, ти ще си го караш.

        Ето го и двигателят 52, виждат се двукамерния карбуратор и колекторните тръби.
        Прикачени файлове
        Последно редактирано от м20_маниак; 07-02-09, 23:48.
        С "Фармахим" - непобедим
        Дизел - само дънки!

        Коментар


        • #5
          До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?

          Колега мерси много за полезната информация.А двигатела змз 53 от какво беше от газка ли ?Тия дена ще направя малко снимки на двигатела на камиона.

          Коментар


          • #6
            До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?

            ЗМЗ 53 е двигателя на онези ГАЗки, със сините кабини, с бялата маска отпред - ГАЗ 53.
            Последно редактирано от м20_маниак; 08-02-09, 19:07.
            С "Фармахим" - непобедим
            Дизел - само дънки!

            Коментар


            • #7
              До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?

              Казвай цена за молотовката и има ли лебетка.Аз има подходящ вдигател за нея
              Луд умора нема,само се поти!!!

              Коментар


              • #8
                До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?

                На такъв стар двигател всеки тунинг трябва да започне от пиленето на главата. С много. Бензин 76 няма и в музея, а и вероятно го караш със газ.

                m20:
                защо е толкова ниска допустимата степен на сгъстяване?

                Коментар


                • #9
                  До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение

                  m20:
                  защо е толкова ниска допустимата степен на сгъстяване?
                  Защото инак ще има детонации.Освен това ако намалиш още височината на главата, променяш коренно геометрията на горивните камери и се нарушава вихрушковото движение на ГВС.А именно това обезпечава кротката работа на долноклапанния мотор.
                  п.п. Иначе съм Стоян - м20 е резервно назване.
                  Последно редактирано от м20_маниак; 08-02-09, 20:49.
                  С "Фармахим" - непобедим
                  Дизел - само дънки!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?

                    [quote=Ясен;629399]На такъв стар двигател всеки тунинг трябва да започне от пиленето на главата. С много. Бензин 76 няма и в музея, а и вероятно го караш със газ.



                    За тези които се интересуват от нискооктанов бензин /75-76/- може да се ползва ТУЛУОЛ- той е с октан около 75. Има го навсякъде , където се произвеждат разредители АМБ, МРТ, и др такива !
                    Естествено е от Нефтохима и е суровина след нормалните бензини , и е доста по-евтин !

                    Коментар


                    • #11
                      До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?

                      Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                      За тези които се интересуват от нискооктанов бензин /75-76/- може да се ползва ТУЛУОЛ- той е с октан около 75. Има го навсякъде , където се произвеждат разредители АМБ, МРТ, и др такива !
                      Естествено е от Нефтохима и е суровина след нормалните бензини , и е доста по-евтин !
                      Аааа, не. Толуолът е антидетонатор, който се използва в безоловните бензини. Октановото му число е около 110, а във концентриран вид зловещо разяжда уплътнения.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?

                        [quote=bgbul;629549]
                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        На такъв стар двигател всеки тунинг трябва да започне от пиленето на главата. С много. Бензин 76 няма и в музея, а и вероятно го караш със газ.



                        За тези които се интересуват от нискооктанов бензин /75-76/- може да се ползва ТУЛУОЛ- той е с октан около 75. Има го навсякъде , където се произвеждат разредители АМБ, МРТ, и др такива !
                        Естествено е от Нефтохима и е суровина след нормалните бензини , и е доста по-евтин !
                        Страшен онкоген е тoлуола, ДОРИ аз не бих се занимавал с това.На теория при такава степен на сгъстяване - 7.15 с а-95 би трябвало бързо да изгори клапаните, но на практика това не се получава.Просто трябва лека корекция на ъгъла на запалването, както и добро охлаждане на леглата на клапаните, което се постига с т.нар. "насочваща тръба" - сплескана тенекиена тръба, с отвори към леглата на изпускателните клапани, която се набутва в блока и в нея водната помпа влива директно охладената течност от радиатора към леглата на клапаните.Тази тръба си е оригинално комплектована.Колкото и да звучи смешно на някои хора тук, изпускателните клапани на тези "долноразпределени" двигатели (включая и м20 за Победа и ГАЗ 69) са направени от много качествена огнеопорна стомана ЭСХ8 или Х9С2.Съществена роля играе и хлабината на клапаните - в никакъв случай не трябва да бъде по-малка.А да - добре е да няма котлен камък в охл. система.Не е полезна и преобогатената смес, както и преобеднената (което е понятно).
                        С "Фармахим" - непобедим
                        Дизел - само дънки!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?

                          Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                          Казвай цена за молотовката и има ли лебетка.Аз има подходящ вдигател за нея
                          Искам да я правя иначе щях да я продада..Има лек проблем с педалите за спирачката и съединителя,те нали са на една ос и ги е превземала ръгята.И като налегнем съединителя се налега и спирачка...Видях една обява в мобиле вятнамки на части..Ако има некой добър двигател да и турим да видим какво ще стане,но искам да видя мненията за тоя двигател първо.А лебедка няма...и четох че моделите газ 63А имали.Дали може да се сложи на мойта??
                          Последно редактирано от kkaammaazzaa; 08-02-09, 21:24.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?

                            Твоята нали е 63?Защото "Молотовка" е малко относително понятие, по-разпространено за ГАЗ 51.Иначе само трябва да си намериш КОМ и лебедка и да ги монтираш - никаква трудност.За вала на педалите - разглоби, почисти (измий гнязта в някакъв органичен разтворител), след което събери и гресирай.В най-най-лошия случай (ако износването на триещите се елементи е огромно), ще трябва да направиш едни бронзови втулки за лостовете на педалите.Това е уникална система, надежността е гарантирана - просто няма какво да се счупи там.Особено привода за задействане на съединителя...
                            С "Фармахим" - непобедим
                            Дизел - само дънки!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?

                              Да 63 е.Значи,пробвах първо да ги раздвижим но цял ден и пак нищо не стана.После реших да ги сваля но имаше проблем там с разглобянето трябваше да се махне един штифт,и някой го беше смазал с чук и трябваше да се реже нещо такова...но го оправих.А колега много ти благодаря за изчерпателната ифнормация.От каде си?И какво означава КОМ че не съм много в час с съкращенията.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X