Въпроса ми е дали може по някакъв начин малко да се подобри мощноста на двигатела на молотовката,щото имам една и мисля малко да я постегнем.Вярно някой от вас ще кажат че е за скрап камиона,но мен си ме радва.Чувал съм че на джуганите(зил157) те са с същите двигатели като молотовката шест цилиндара ако не се лъжа, и им слагали карбуратори от газ 53 и вървяли повече.Дайте идеи какво да правя.Мерси предварително
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Начин за подобряване на двигатела на молотовка?
Свий
X
-
До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?
Можеш да изцедиш 100 к.с. спокойно от Молотовката.Съветските лимузини ЗиМ ГАЗ 12 са произвеждани с този двигател - ГАЗ 51, "под форсировку", като просто му монтират шлайфана глава и двукамерен карбуратор, респективно и преправени колектори (защото оригиналния е еднокамерен, естествено) - резултата е 95 к.с.За да получиш тази мощност, ти трябва да увеличиш степента на сгъстяване до 7,15 - толкова е максимално допустимата при долноклапанната схема.Колко милиметра да кажеш обаче на шлайфиста да "среже" главата - не знам точно.Трябва да измериш обема на горивните камери с мензурката, защото са със сложна форма и да си направиш изчисленията.Ще попитам и руснаците за всеки случай.Колектор за двукамерен карбуратор е най-лесно да си намериш от ГАЗ 52 - този камион е на практика кабина от 53 и двигател (модернизиран - двукамерен карбуратор и др.), мостове и рама - от 51.Произвеждан до 1991 година - няма начин да не намериш някъде.
Но по-добрия вариант мисля, че остава ЗМЗ 53.
Иначе браво за взетото решение, камиончето е добро и въпреки, че е старо може да ти свърши много работа.А и е много трудносчупваемо !Най-важното е теб да те радва, ти ще си го караш.
Ето го и двигателят 52, виждат се двукамерния карбуратор и колекторните тръби.Последно редактирано от м20_маниак; 07-02-09, 23:48.С "Фармахим" - непобедим
Дизел - само дънки!
Коментар
-
До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?
ЗМЗ 53 е двигателя на онези ГАЗки, със сините кабини, с бялата маска отпред - ГАЗ 53.Последно редактирано от м20_маниак; 08-02-09, 19:07.С "Фармахим" - непобедим
Дизел - само дънки!
Коментар
-
До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?
На такъв стар двигател всеки тунинг трябва да започне от пиленето на главата. С много. Бензин 76 няма и в музея, а и вероятно го караш със газ.
m20:
защо е толкова ниска допустимата степен на сгъстяване?
Коментар
-
До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?
Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
m20:
защо е толкова ниска допустимата степен на сгъстяване?
п.п. Иначе съм Стоян - м20 е резервно назване.Последно редактирано от м20_маниак; 08-02-09, 20:49.С "Фармахим" - непобедим
Дизел - само дънки!
Коментар
-
До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?
[quote=Ясен;629399]На такъв стар двигател всеки тунинг трябва да започне от пиленето на главата. С много. Бензин 76 няма и в музея, а и вероятно го караш със газ.
За тези които се интересуват от нискооктанов бензин /75-76/- може да се ползва ТУЛУОЛ- той е с октан около 75. Има го навсякъде , където се произвеждат разредители АМБ, МРТ, и др такива !
Естествено е от Нефтохима и е суровина след нормалните бензини , и е доста по-евтин !
Коментар
-
До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?
Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнениеЗа тези които се интересуват от нискооктанов бензин /75-76/- може да се ползва ТУЛУОЛ- той е с октан около 75. Има го навсякъде , където се произвеждат разредители АМБ, МРТ, и др такива !
Естествено е от Нефтохима и е суровина след нормалните бензини , и е доста по-евтин !
Коментар
-
До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?
[quote=bgbul;629549]Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеНа такъв стар двигател всеки тунинг трябва да започне от пиленето на главата. С много. Бензин 76 няма и в музея, а и вероятно го караш със газ.
За тези които се интересуват от нискооктанов бензин /75-76/- може да се ползва ТУЛУОЛ- той е с октан около 75. Има го навсякъде , където се произвеждат разредители АМБ, МРТ, и др такива !
Естествено е от Нефтохима и е суровина след нормалните бензини , и е доста по-евтин !С "Фармахим" - непобедим
Дизел - само дънки!
Коментар
-
До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?
Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнениеКазвай цена за молотовката и има ли лебетка.Аз има подходящ вдигател за неяПоследно редактирано от kkaammaazzaa; 08-02-09, 21:24.
Коментар
-
До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?
Твоята нали е 63?Защото "Молотовка" е малко относително понятие, по-разпространено за ГАЗ 51.Иначе само трябва да си намериш КОМ и лебедка и да ги монтираш - никаква трудност.За вала на педалите - разглоби, почисти (измий гнязта в някакъв органичен разтворител), след което събери и гресирай.В най-най-лошия случай (ако износването на триещите се елементи е огромно), ще трябва да направиш едни бронзови втулки за лостовете на педалите.Това е уникална система, надежността е гарантирана - просто няма какво да се счупи там.Особено привода за задействане на съединителя...С "Фармахим" - непобедим
Дизел - само дънки!
Коментар
-
До: Начин за подобряване на двигатела на молотовка?
Да 63 е.Значи,пробвах първо да ги раздвижим но цял ден и пак нищо не стана.После реших да ги сваля но имаше проблем там с разглобянето трябваше да се махне един штифт,и някой го беше смазал с чук и трябваше да се реже нещо такова...но го оправих.А колега много ти благодаря за изчерпателната ифнормация.От каде си?И какво означава КОМ че не съм много в час с съкращенията.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар