Възможно е да е дискутирано тук, но не можах да открия информация.
Става въпрос за тунинг на старите дизелови двигатели, който нямат електроника.
А въпроса дали някой е правил нещо по въпроса за:
- увеличаване на максималните обороти от помпата
- увеличаване на горивото от помпата
- промяна на изпускателната система
- инсталиране на интеркулер
- инсталиране на турбо
- промяна на колянов вал
- увеличване на водния радиатор
- добавяне на маслен радиатор
- добаване на маслен радиатор който се охлажда от водата
И тъй като при такива промени е важно да се следят температурите на масло, вода и изходящи газове имате ли идея от къде може да се намери термометър за изходяшите газове.
Ще се радвам ако някой сподели реален опит.
Става въпрос за тунинг на старите дизелови двигатели, който нямат електроника.
А въпроса дали някой е правил нещо по въпроса за:
- увеличаване на максималните обороти от помпата
- увеличаване на горивото от помпата
- промяна на изпускателната система
- инсталиране на интеркулер
- инсталиране на турбо
- промяна на колянов вал
- увеличване на водния радиатор
- добавяне на маслен радиатор
- добаване на маслен радиатор който се охлажда от водата
И тъй като при такива промени е важно да се следят температурите на масло, вода и изходящи газове имате ли идея от къде може да се намери термометър за изходяшите газове.
Ще се радвам ако някой сподели реален опит.
или температура и намаляване ресурса на двигателя или по скоро оптимизация и "облекчаване" на двигателя при продължителна работа в много тежък режим.
), а по скоро принципен или за двигатели с огромен ресурс като ОМ352 например и произлиза от 
Коментар