Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Териос, Superchargers-електрически?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Териус, Superchargers-електрически?

    Турбото с нищо не ми помага когато се катеря по голям наклон, а пътя е камънак и си трябва ниска скорост.Механичният компресор е свързан с голямо разглобяване.Трябва да свалям два радиатора, броня, да изпразвам климатика.Има да се правят планки, обтегачи, успокоители и т.н.Съвсем скоро ще имам цифрова фреза, която се надявам да работи и с стомана, така че многото детайли не са проблем.Проблема е в това че аз искам сила на ниски обороти, нагоре ми е излишна, дори е нежелана.Механичния компресор надува приблизително еднакво в целия диапазон обороти.И за това има решение, но колкото по сложно, толкова по чупливо.Не съм се запънал като магаре, затова и търся чужди мнения.Дори да оставя идеята за ел.компресор, усилията не са напразни.Установих че компресор от Мерцедес е идеален за боядисване с новите технологии.Голям дебит, ниско налягане и водоразтворими лакове.Често лакирам дървени детайли с така наречения "пиано лак" и ако икономисам миенето с ацетон е добре дошло.Извинете за отклонението.

    Коментар


    • #17
      От: Териус, Superchargers-електрически?

      Механичен компресор или турбо е решението. Всяко едно си има предимства и недостатъци. В твоя случай, щом двигателя е със слаб колянов вал, по-добре забрави. Добавянето на още въртящ момент хич няма да му се харесат. Иначе проблемите които трябва да решиш са:

      -управление и мерене на въздуха на въздуха
      -управление и доставка на горивото
      -нов турбо изпарител за газовата

      и вече
      -ел. компресор. от къде ще вземеш ток, по-як акумулатор и алтернатор
      -турбо. Преправяне на изходящ колектор и генерация
      -мех. компресор. преправяне на входящ колектор, изработване на шайба за колянов вал.

      Това е възможно най-грубия вариант на нещата, ако се навлезе в детайли става страшно. Вечно ще има нещо да не работи по тая кола. Ако ти е за хоби проект става да си играеш, за ежедневна кола не.

      Коментар


      • #18
        От: Териус, Superchargers-електрически?

        Първоначално публикуван от niki1954 Преглед на мнение
        Проблемът ще е дали двигателя и трансмисията ще издържът.
        Това не е проблем, не е и въпрос. Отговор е - няма да издържат. Истинския въпрос е кое ще се счупи най-напред. После като го оправиш да устисква, ще се счупи следващото, после следващото, и така, докато в един момент без да се усетиш ще си дал няколко пъти повече пари, от тия, които би дал за истинска джипка.

        ...и, подготвена за гората без екстреми и пътуване по асфалта са си съвсем съвместими неща. Пътувам си с тераното до морето и си го карам със 140 като стой та гледай. Със сигурност е и по-комфортно от териоса.

        Първоначално публикуван от niki1954 Преглед на мнение
        В моя случай максималната мощност от 86 коня ще си остане почти същата, но с много по хоризонтална графика.Максималният въртящ момент обаче ще надхвърли сегашния.Нямам си никаква идея, кой възел с колко ще е претоварен.
        Те нещата пряко се трошат от въртяш момент и/или обороти. Мощността е само следствие от тия двете. Пак ти казвам - не е това двигателя, който си струва да бъзикаш. Спортната версия със сигурност има доста разлики, при това надали само по двигателя.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          От: Териус, Superchargers-електрически?

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

          Те нещата пряко се трошат от въртяш момент и/или обороти. Мощността е само следствие от тия двете.
          Какво би станало ако се повиши въртящия момен само в зоната под 3000 оборота, без да се превишава максималния в момента.Всъщност аз не знам дали е възможно хем да има ефект, хем компресията да е с някаква разумна стойност.Ще трябва малко повече да задълбая в теорията.В този случай си мисля че поне в трансмисията не би трябвало да има проблем.По горе казах че вариант за нещо непретенциозно специализирано за гъби е възможен.Вариант обаче за смяна не съществува по ред причини.Ще спомена само една.Това е късметлийски автомобил, спечелен от лотария на М-Тел и го имам за талисман.Все пак ще допълня, че що се касае за икономичност и маневреност има доста малко конкуренти.С две думи не ми предлагайте смяна. И се надявам да не засегна някой с ината си.

          Коментар


          • #20
            От: Териус, Superchargers-електрически?

            Е, вие този Териус съвсем рохко яйце го изкарахте. Да не може да понесе титаничното нарастване от 86 на 90 к.с. Той Ники едва ли ще може да вдигне повече мощност в ниските обороти.
            Аз съм "за" експериментите, само така мозъкът работи.

            Коментар


            • #21
              От: Териус, Superchargers-електрически?

              Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
              Аз съм "за" експериментите, само така мозъкът работи.
              Подкрепям подобен подход, (ний нищо не губим)защото може нещо ново да се "роди".
              -Всеки който е правил подобни "преработки" се е сблъсквал с "подводните камъни" и вероятно няма да се нагърби да експериментира по този двигател и то не защото не може да стане,а защото е "икономически" проблемно.
              Ако мотора беше "дефорсиран" или предвиден за "компресиране", по малко ядове се "берат"!
              -Важното е колегата да слуша всички,но от своя акъл,- да не се дели.....

              Коментар


              • #22
                От: Териус, Superchargers-електрически?

                Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                Ако мотора беше "дефорсиран" или предвиден за "компресиране", по малко ядове се "берат"!
                Въпроса се решава с една по-дебела гарнитура на главата, евентуално. Ама, не му е това проблема.

                Рохко яйце не е, поне в стандартната си комплектация. Просто не е перспективен за подобни изменения. Просто тоя мотор за да даде нещо трябва да е в обороти. Тоест, за в гората трябват бавни. Да беше поне дизеляк някакъв, а то хем бензинка, хем малолитражно.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  От: Териус, Superchargers-електрически?

                  Изобщо, Териос е (1) паркетник - с доброто и лошото в тази дума и (2) балансиран автомобил. Балансиран значи че частите си работят добре една с друга без да имат много аванси.

                  Идеята компресор + електрическо задвижване трябва да се разгледа откъм един основен проблем - при спрян компресор двигателят почти няма да получава въздух, с който да работи. Има възможни вариации на тема клапи, разбира се.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Териус, Superchargers-електрически?

                    Като при мен - 86 коня, но 2.5 турбодизел + бавни

                    Коментар


                    • #25
                      От: Териус, Superchargers-електрически?

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Въпроса се решава с една по-дебела гарнитура на главата, евентуално.
                      Някога правили ли сте успешно подобна манипулация? Колко издържа, с колко успяхте да промените степента на сгъстяване?
                      Тези във форума, които правят двигатели, нека също изразят мнение. Може да "почерпим" челен опит!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Териус, Superchargers-електрически?

                        Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                        Някога правили ли сте успешно подобна манипулация? Колко издържа, с колко успяхте да промените степента на сгъстяване?
                        Тези във форума, които правят двигатели, нека също изразят мнение. Може да "почерпим" челен опит!
                        Колко и дали ще издържи на конкретния двигател - не знам. За това написах "евентуално". И да, виждал съм двигател, правен така. Успешно - поне към момента когато приказвахме с човека, беше успешно.

                        Лично не съм правил, няма и шанс - точно такива неща не са ми в списъка. Бих търсил начин да сложа по-голям двигател, вместо да надувам малолитражка, правена за точно обратното - обороти.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Териус, Superchargers-електрически?

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение

                          Идеята компресор + електрическо задвижване трябва да се разгледа откъм един основен проблем - при спрян компресор двигателят почти няма да получава въздух, с който да работи. Има възможни вариации на тема клапи, разбира се.
                          При Мерцедес компресор моделите има такива клапи, въздуха минава през тях при ниски обороти.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Териус, Superchargers-електрически?

                            Колега, сигурно си първия, който ще слага компресор, за да ходи за гъби. Лошо няма, успех.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Териус, Superchargers-електрически?

                              Първоначално публикуван от niki1954 Преглед на мнение
                              Механичния компресор надува приблизително еднакво в целия диапазон обороти.И за това има решение, но колкото по сложно, толкова по чупливо.
                              Няма начин, да няма начин!

                              Всички под някъква форма Ви "спираме" на база знания и опит ,но Вие проявявате завиден характер! Няма лошо-Дерзайте!

                              (Последните проби са от М 62 с шайби 143-65мм. и при 3000об.-0.4 ,6500-1.1 на двигател-1.8 . и изобщо не "надува приблизително еднакво".)
                              -Моторчето Ви е със степен на сгъстяване 1:10,с 3л. масло,едноредова верижка и слабички болтчета по главата(стягане-20нм.,33нм. и ъглово-90 градуса)
                              Ако след като се справите с предизвикателството почне да ,грее и детонира ,ще ВИ подскажа за евтина водна инжекция!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Териус, Superchargers-електрически?

                                To и какъв компресор ще му се сложи на това двигателче, като гледам power картата на M45 ще отива повече мощност да го върти от колкото реален прираст.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:M45power.gif
Прегледи:1
Размер:28.2 КБ
ID:5599925

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X