Здравейте , дано да съм улучил раздела !
Става въпрос за Ситроен Хм 2.1 ТДИ. Дадох си помпата на майстор ,който да ми смени оригиналния елемент ,който е 9мм , с такъв 11мм.Дотук всичко е ОК, колата пали , не пуши ,форсира се без замисляне , но в движение след 2500 оборота и се губи мощността. Увеличавах ме и цикловата порция докато се вдигнат оборотите , а неможем да ги намалим от рамото на газта.
Смених ме и тази част ,която ще видите на снимката отдолу и е оцветена в зелено ...и я взехме от друга помпа , която не е ТД
Някой има ли някаква идея , и да ме насочи на някъде !?!
Става въпрос за Ситроен Хм 2.1 ТДИ. Дадох си помпата на майстор ,който да ми смени оригиналния елемент ,който е 9мм , с такъв 11мм.Дотук всичко е ОК, колата пали , не пуши ,форсира се без замисляне , но в движение след 2500 оборота и се губи мощността. Увеличавах ме и цикловата порция докато се вдигнат оборотите , а неможем да ги намалим от рамото на газта.
Смених ме и тази част ,която ще видите на снимката отдолу и е оцветена в зелено ...и я взехме от друга помпа , която не е ТД
Някой има ли някаква идея , и да ме насочи на някъде !?!
Коментар