Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем при гнп или неправилна центровка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем при гнп или неправилна центровка

    Гориво нагнетателната помпа ми протече по средата и взе да дърпа въздух. Сваляхамия и са сменили гарнитурите и са я стендовали. Като взех колата неиска да върви повече от 100км и след като я разгледах видях че са опънали обогатителя до краи за да има ниски обороти. След връщане на обогатителя в нормално положение се губят ниските Подаването на газ до средата не деиства след средата почват да се увеличат оборотите.Помпата е Бош. Помагаите ако сте имали подомен проблем. Сменявана е и втулката където се подава газ. Ситроен вх 19д

  • #2
    От: Проблем при гнп или неправилна центровка

    Ми..прилича на презацепена 1 зъб назад.Това,което наричаш "обогатител",всъщност е по-скоро "авансатор",тоест ,мести впръскването по-рано.Има ли вариянт помпата да се върти по посока на часовника?Оставен ли е резерв?
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #3
      От: Проблем при гнп или неправилна центровка

      Така са ти я "стендвали", че са и разказали играта. Лоста за подаване на газ е на шлици, и за да се смени втулката, той се маха, а после не са го зацепили както си е бил. Демек, съмнява ме да е минавала на стенд. Отделно има един винт с пломба на него, от който се регулира максималната циклова порция, която може да се подаде.Той също задължително се отвива, за да може да се сглоби помпата и вероятно са разбъзикали и него. Имал съм точно такъв Ситроен. Този двигател е много разпространен, а тази помпа е много здрава по принцип(както и целия двигател), та май е било по-на далавера, да си вземеш изправна помпа втора употреба, пред варианта да центроваш сега тази. Това при положение, че друг ти го прави и ти взима пари. Сега ако искаш да стане както трябва, си трябва да я занесеш на читав стенд да се регулира както пише в дебелите книги. А ако искаш само да се оправи колкото да върви нещо там, си презацепваш лоста за газ в шлиците, регулираш си празния ход от упорите(без обогатител) и поглеждаш винта за максимална циклова порция дали е пипан. Ако е пипан, вариантите са два–махната пломба или пък не. Ако не е пипана пломбата, си го навиваш до нея и после регулираш другите неща, ако я няма пломбата, по-добре не го пипай за сега. Първо регулирай другите неща, засечи си разхода, виж как върви(много/малко) и чак после може да го въртиш по малко за по-нисък разход или по-добро вървене(по-добро палене също).
      Обогатителя се регулира после, така че като е студен мотора, да издърпва лоста си до упора, а като загрее, да го освобождава до другия упор(и се молиш да не са пипани упорите, и да го уцелиш горе долу, ама ще си бачка и без него).И тука обогатителя за който става въпрос вдига оборотите при студен двигател с термокапсула и жило.И не съм сигурен дали влияе и на аванса(мисля, че не).
      Центровката на помпата също е важна и е добре да е центрована поне приблизително(а тя вероятно е), и отделно има и финна центровка с индикаторен часовник, която се прави, когато всичко е според "дебелите книги"(в практиката все по-рядко).
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • #4
        От: Проблем при гнп или неправилна центровка

        точно при такъв които се разправя с помпи я закарах. Първо центровка на агренажа ще правя после ще му мислим за оста ако се окаже и тя. Не ме яд за парите а това да ми каже че неможе да се справи че това са му възможностите а не да ми натяга обогатителя до краи. Този двигател може да работи без този обоготител.

        Коментар


        • #5
          От: Проблем при гнп или неправилна центровка

          Колега и аз съм ЗА лоста на газта , и аз имах същия проблем но се оправи като презацепих лостчето на газта . Трябва търление и проба .
          По добре късно от колкото никога .
          Нула89781нула019

          Коментар


          • #6
            От: Проблем при гнп или неправилна центровка

            Недостатъчно гориво сега е ок

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X