Гориво нагнетателната помпа ми протече по средата и взе да дърпа въздух. Сваляхамия и са сменили гарнитурите и са я стендовали. Като взех колата неиска да върви повече от 100км и след като я разгледах видях че са опънали обогатителя до краи за да има ниски обороти. След връщане на обогатителя в нормално положение се губят ниските Подаването на газ до средата не деиства след средата почват да се увеличат оборотите.Помпата е Бош. Помагаите ако сте имали подомен проблем. Сменявана е и втулката където се подава газ. Ситроен вх 19д
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем при гнп или неправилна центровка
Свий
X
-
От: Проблем при гнп или неправилна центровка
Ми..прилича на презацепена 1 зъб назад.Това,което наричаш "обогатител",всъщност е по-скоро "авансатор",тоест ,мести впръскването по-рано.Има ли вариянт помпата да се върти по посока на часовника?Оставен ли е резерв?0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
-
От: Проблем при гнп или неправилна центровка
Така са ти я "стендвали", че са и разказали играта. Лоста за подаване на газ е на шлици, и за да се смени втулката, той се маха, а после не са го зацепили както си е бил. Демек, съмнява ме да е минавала на стенд. Отделно има един винт с пломба на него, от който се регулира максималната циклова порция, която може да се подаде.Той също задължително се отвива, за да може да се сглоби помпата и вероятно са разбъзикали и него. Имал съм точно такъв Ситроен. Този двигател е много разпространен, а тази помпа е много здрава по принцип(както и целия двигател), та май е било по-на далавера, да си вземеш изправна помпа втора употреба, пред варианта да центроваш сега тази. Това при положение, че друг ти го прави и ти взима пари. Сега ако искаш да стане както трябва, си трябва да я занесеш на читав стенд да се регулира както пише в дебелите книги. А ако искаш само да се оправи колкото да върви нещо там, си презацепваш лоста за газ в шлиците, регулираш си празния ход от упорите(без обогатител) и поглеждаш винта за максимална циклова порция дали е пипан. Ако е пипан, вариантите са два–махната пломба или пък не. Ако не е пипана пломбата, си го навиваш до нея и после регулираш другите неща, ако я няма пломбата, по-добре не го пипай за сега. Първо регулирай другите неща, засечи си разхода, виж как върви(много/малко) и чак после може да го въртиш по малко за по-нисък разход или по-добро вървене(по-добро палене също).
Обогатителя се регулира после, така че като е студен мотора, да издърпва лоста си до упора, а като загрее, да го освобождава до другия упор(и се молиш да не са пипани упорите, и да го уцелиш горе долу, ама ще си бачка и без него).И тука обогатителя за който става въпрос вдига оборотите при студен двигател с термокапсула и жило.И не съм сигурен дали влияе и на аванса(мисля, че не).
Центровката на помпата също е важна и е добре да е центрована поне приблизително(а тя вероятно е), и отделно има и финна центровка с индикаторен часовник, която се прави, когато всичко е според "дебелите книги"(в практиката все по-рядко).Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: Проблем при гнп или неправилна центровка
точно при такъв които се разправя с помпи я закарах. Първо центровка на агренажа ще правя после ще му мислим за оста ако се окаже и тя. Не ме яд за парите а това да ми каже че неможе да се справи че това са му възможностите а не да ми натяга обогатителя до краи. Този двигател може да работи без този обоготител.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар