Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Местене на радиатора отзад. Какво и как?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Местене на радиатора отзад. Какво и как?

    Ето темата почна да се развива това ми беше идеята надявам се да успеем да я доразвием.
    ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
    тел.088четири 9едно9 4нула4
    -------------------------------------------------------

    Коментар


    • #17
      От: Местене на радиатора отзад. Какво и как?

      И аз да се включа до колкото мога за съжаление за сега само със снимки на други правили такова местене спецовете могат да коментират това което виждат:








      Въздуховода от зад:




      Въздухозаборника от пред:


      Крайния вид от зад:


      Снимките с на машината на Кари Сихвонен финландец участвал в тазгодишата Ладога.Можете д авидите оещ ето тук http://picasaweb.google.com/kt.sihvonen

      Последно редактирано от Дявол Коледа; 24-09-10, 09:11.
      ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
      тел.088четири 9едно9 4нула4
      -------------------------------------------------------

      Коментар


      • #18
        От: Местене на радиатора отзад. Какво и как?

        А защо перките "пронизват" радиатора, това няма ли да създаде проблеми във времето, при включване и изключване във времето, тези шпилки ако не минават през гумени тампони както спомена Близнака по-назад, ще си направят канали и ще протрият тръбичките на радиатора.
        Око за око и светът ще ослепее

        Коментар


        • #19
          От: Местене на радиатора отзад. Какво и как?

          Дяволе, поредна - прекрасна тема от теб! Наистина техническите теми във форума малко почнаха да се губят.

          Това със заборника е страшно интересно.

          Коментар


          • #20
            От: Местене на радиатора отзад. Какво и как?

            Първоначално публикуван от Вико Преглед на мнение

            Това със заборника е страшно интересно.
            Не толкова интересно когато джипката се обърне по таван.Другото е че вече пилота няма никаква видимост назад.А това е много важна част при този вид каране.При джипката от снимките няма значение защото е разкрачена доволно но на по нормален проект тези ламарини вдигат много килограми и центъра на тежеста се обърква.Тази схема е добра за тип рали рейд при бавна скорост не е нужен чак такъв тунел.Тунела започва да работи ефективно при високи скорости и помага при издухването на зоната с ниско налягане която се получава от покрива на возилото.

            Другото което е против всички правила е че перките са монтирани пред питата.Няма и дифузьор които да помата за общо отнемане на жегата.При тази схема при проблем с някоя от перките следва трудно разглобяване.Да не говорим че дори и почистването им е невъзможно.Във водите на Ладога тази схема може и да работи там в тежките режими мотора се охлажда от кисненето във водата.При юркане в жега може и да не е толкова добре.Просто са пренебрегнати основни правила.Има фирми който предлагат радиатори за задно вграждане и те са малко по различни но предвид цената е излишно да ги обсъждаме в тази тема.
            Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 24-09-10, 11:26.

            Коментар


            • #21
              От: Местене на радиатора отзад. Какво и как?

              То темата не е само за бюджетно местене на моя радиатор,а за местено изобщо някои може да се навие да мести купувайки от подобна фирма подобен радиатор за това споделяи смело ако искаш има какво да се научи.Човек винаги трябва да се учи от по добрите иначе става това което си описал по горе и почваме да си задаваме въпроса що така стана.
              ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
              тел.088четири 9едно9 4нула4
              -------------------------------------------------------

              Коментар


              • #22
                От: Местене на радиатора отзад. Какво и как?

                Понеже вече стана въпрос за шкода 120 ще се включа и аз. Вярно , че не става въпрос за джипка а за трайк , но пък местенето на радиатора си е факт.

                Та с прерязването на цялата предница на шкодата и радиатора с тръболяка отпадна от там. и се наложи да го вкарам в задния кош. Там обдухване обаче няма, а шкодето и без това си прегрява. В твоя случай изглежда по-лесна работата заради повечето място и добавянето на охлаждаща повърхност по тръбите. Аз добавих първо второ радиаторче от парно после два яки вентилатора от турбодизелов Фиат. Пак проби и грешки. Продължи да прегрява само на висока скорост. Добавих и тенекиен въздухозаборник и проблемите приключиха. Още веднъж да кажа по едно мерси на Скрапхийп и Спарки за съветите.

                Парнаджийските тръби наистина като че ли са по-добър вариант от медните заради това , че се огъват и не им пречат много вибрациите, а ако минават през купето вероятността да се изгориш неволно на някоя е по ниска , но пък не отделят толкова топлина по пътя. И най важното - в краищата където ще ги стискат скобите трябва да се вкара в тръбата твърда втулка /от медна тръба или неръждавийка/, че при покачване на температурата се поразмекват и нищо чудно да се свият и да ти направят беля.

                Мисля си също , че водната помпа в колата е преизчислена богато и при добре обезвъздушена система тя е просто циркулационна помпа. От там нататък от нея се иска само дебит. Не би трябвало да е необходима втора помпа. Аз не бих си усложнявал монтажа без да е доказана нуждата от нея. Едно пробно кръгче се прави по-лесно от монтаж на втора помпа :-). Пък и по-простото е по надеждно.

                Пиша ги тия неща не защото им е мястото точно тук , а за да кажа , че в крайна сметка няма невъзможни работи. Захващай и мести. Близнака вече ти е казал от какво да се пазиш. Други ядове ще възникнат със сигурност и ще се решат някак.

                Единствения що годе смислен съвет от мен - не си отрязвай окончателно възможността да върнеш радиатора там дето си е бил. Та ако все пак се окаже че поради нещо си /аеродинамика например/ не става работата , да не ти излезе солен експримента.
                0888932647

                Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                Коментар


                • #23
                  От: Местене на радиатора отзад. Какво и как?

                  При мен не е проблем да си върна радиатора на старото място защото стоиките са му сваляеми и са с болтчета просто го свалям и пак ще е от пред за 10 мин.
                  ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                  тел.088четири 9едно9 4нула4
                  -------------------------------------------------------

                  Коментар


                  • #24
                    От: Местене на радиатора отзад. Какво и как?

                    Втората помпа я сложихме заради по големия обем на новия радиатор. Почти три пъти по голям.Когато антифриза започне да тече по бавно независимо поради какви причини а те може да са много. Най голямата жега е горе в главата поне при АМС но и при другите трябва да е така.Тогава втората помпа разкарва точно тази вряла течност.Помпата не е сложна и при прекъсване или дефект е проходна.Производителите дават три до пет пъти по дълък живот от на механичната такава. Така че с нищо не усложнява проекта.На Баха Саксония например в дълбоки коловози от пясък и каране до 50-70км.ч. на бавните без нея мотора започва да грее.Това се получава защото насрещното обдухване е нищожно.Оборотите на мотора ниски но товара му голям.Така че в нашия случай помага.При студено време пилота просто може да я изключи.

                    И сега понеже колегата каза нераждавейка.Много внимавайте с такива детайли там където се снаждат с гумени съединения.Малка драскотина върху повърхноста на този материял може да доведе до течове без възможност за поправка.Това става много лесно когато разглобявате или от други механични причини.Имали сме случай когато няма начин да спрем бензинов теч от такава тръба.След като я сменихме цялата се оказа че драскотинката се забелязва трудно дори под лупа. Няма скоба на тази планета която може да стегне детайла върху драскотината.При вода антифриз и боза е същото.
                    Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 24-09-10, 20:27.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Местене на радиатора отзад. Какво и как?

                      Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
                      Втората помпа я сложихме заради по големия обем на новия радиатор. Почти три пъти по голям.Когато антифриза започне да тече по бавно независимо поради какви причини а те може да са много. Най голямата жега е горе в главата поне при АМС но и при другите трябва да е така.Тогава втората помпа разкарва точно тази вряла течност.Помпата не е сложна и при прекъсване или дефект е проходна.Производителите дават три до пет пъти по дълък живот от на механичната такава. Така че с нищо не усложнява проекта.На Баха Саксония например в дълбоки коловози от пясък и каране до 50-70км.ч. на бавните без нея мотора започва да грее.Това се получава защото насрещното обдухване е нищожно.Оборотите на мотора ниски но товара му голям.Така че в нашия случай помага.При студено време пилота просто може да я изключи.

                      И сега понеже колегата каза нераждавейка.Много внимавайте с такива детайли там където се снаждат с гумени съединения.Малка драскотина върху повърхноста на този материял може да доведе до течове без възможност за поправка.Това става много лесно когато разглобявате или от други механични причини.Имали сме случай когато няма начин да спрем бензинов теч от такава тръба.След като я сменихме цялата се оказа че драскотинката се забелязва трудно дори под лупа. Няма скоба на тази планета която може да стегне детайла върху драскотината.При вода антифриз и боза е същото.
                      А къде може да се намери такава помпа и какво представлява предполагам е електрическа ?
                      [B]Mercedes Benz w123 [/B]
                      [B]Ford Escort xr3 [/B]
                      [B]Aro 10 [/B]
                      Плачи! Там близо край град София
                      стърчи, аз видях, черно бесило,
                      и твой един син, Българийо,
                      виси на него със страшна сила.
                      0896042536

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X