Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дискусия за окачванията

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Дискусия за окачванията

    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
    Заводски Вранглер с 4-линк няма. Сигурен съм. Вранглерите след 96г са с 4 носача. Това и съм написал.

    Такова дето не се върти съм виждал ... как да не съм виждал на шаблона на Андро. Иначе реално на джип, очевидно съм го пропуснал.
    Е то и аз от теб за първи път чух за ''постоянно въртящ се мост''
    Тук винаги има какво ново да прочетеш
    За Вранглерите незнам но XJ от малко преди това е с 4 носача,една диагонална и две биалетки

    Коментар


    • #32
      До: Дискусия за окачванията

      Липсват ми ръцете като обяснявам.
      Какво не им харесваш на носачите на Г-ето.
      То лонг арм отпред е същото. Само линка към рамата е по флекси.

      Последно редактирано от kinex; 20-03-10, 22:53.

      Коментар


      • #33
        До: Дискусия за окачванията

        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
        ...
        Какво не им харесваш на носачите на Г-ето.
        То лонг арм отпред е същото. Само линка към рамата е по флекси.
        Пламене, дали общо големия ход не идва от задното окачване?
        Задната гума е опряла в калника и хода е изчерпан. От другата страна предна дясна не се вижда, но като че ли е далеч от калника.
        Някъде имаше снимка на зверски ход от задното окачване, щото отпред беше на ресьори.

        Коментар


        • #34
          До: Дискусия за окачванията

          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
          Липсват ми ръцете като обяснявам.
          Какво не им харесваш на носачите на Г-ето.
          То лонг арм отпред е същото. Само линка към рамата е по флекси.
          С ръцете пиша но ми липсва желание да обяснявам
          Нищо общо нямат тези две системи на окачване.Даже разликите при тях са повече от приликите.
          При лонг арм точките на захват при моста са вертикално разположени към грунда.
          На Г то са хоризонтално.
          Това е много важно при диагонални артикулаций.
          При лонг арм двете точки се изместват една спрямо друга по вертикалата и хоризонталата.
          При Г то се движат успоредно една спрямо друга.(напъват се взаимно)
          При лонг арм може да променяш дължината на горното рамо и долния носач.
          На Г то е фиксиран.(бетониран)
          При лонг арм имаш реглаж на кастора.
          На Г то няма.
          При лонг арм може да променяш височината на мостовата кула според размера на гумите.
          При Г то не може
          При лонг арм имаш три джоли джойнта имащи 30-32 градуса на движение,като преден горен е на моста(влияе на долния с тежеста на моста)
          При Г то имаш два нормални тампона и един малоумен(този към шасито)
          При лонг арм горната връзка е неограничена спрямо шасито.
          При Г то е ограничена заради формата на края на носача който е шишоподобен.
          Та това са малкото разлики в двете системи.

          Като форма на Г то носача е по-проходим но е трудно да го поправиш в полеви условия.Смяната на тампоните на шасито е кошмарна но за сметка на това всекидневна при състезателни режими на каране.
          При лонг арм долното ухо запъва на твърди препятствия и се криви.
          Смяната на тампони е елементарна.Но не се налага.
          И не на последно място при Г то предния кардан е с много ограничен ход.В предната част отгоре е картера на мотора който често страда от кардана.В задната част има една много хитра тръба на шасито.Така че на Г то неможе да се направят големи ходове.Затова и фабрично му слагат два блокажа.
          И като цяло за двете системи мисля че лонг арм е повече за тракторно ползване извън пътя.Докато на Г то и другите марки и модели с този вид носач са предвидени за всекидневна употреба по асвалт и по-леки терени извън пътя.Важното е да не прекаляваш с лифта защото джипа се превръща в табуретка на колела с нарушен кастор.
          И единственото общо нещо м/у двете окачвания е панхарда който пък е най-голямата глупост в един джип.
          Не случайно няма спортен джип с панхард.
          Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 21-03-10, 02:29.

          Коментар


          • #35
            До: Дискусия за окачванията

            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
            Пламене, дали общо големия ход не идва от задното окачване?
            Задната гума е опряла в калника и хода е изчерпан. От другата страна предна дясна не се вижда, но като че ли е далеч от калника.
            Някъде имаше снимка на зверски ход от задното окачване, щото отпред беше на ресьори.
            Постнах снимката само за да стане ясно за кой лонг-арм говоря, защото са няколко вида.
            Конкретно Вранглера от снимката не ми се обсъжда без участие на собственика, при положение че не съм правил кола която печели национален шампионат. Някой ден .. може би. Макар че се съмнявам - нещо взе да ми доскучава това хоби.

            По принцип обаче, това че задната гума опира в калника не е особен проблем, ми се струва. В един друг шампионат(XRRA), на половината "паяци" задната гума им опира в тръбата на клетката.

            Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
            С ръцете пиша но ми липсва желание да обяснявам
            Нищо общо нямат тези две системи на окачване.Даже разликите при тях са повече от приликите.
            За общото на двата вида носачи в движението им от клипа който пусна на 1:22мин ми беше неяснотата, ма карай.
            Смяната на тампоните на Г-то в гората - не проблем.
            Чопъра ги сменя с поглед. Много тежък поглед има.

            Аз панхарда си го харесвам. Стига да не е станал диагонална щанга.
            В смисъл докато е хоризонтален - става.

            Коментар


            • #36
              До: Дискусия за окачванията

              Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
              С ръцете пиша но ми липсва желание да обяснявам...
              Представям си пък ако вземеш да обясняваш!
              30-тина реда в които има повече информация, от целия раздел!

              Коментар


              • #37
                До: Дискусия за окачванията

                kinex, май е по добре да се раздели темата на две-"фабрични" и "доработки и цялосъно нови" окачвания.

                Аз пиша за фабрична Гелендия а Близнака за разработки с 1.5м. ход.

                Едно е да коментираме фабрични продукти където нещата са ясни поне до началото на подобренията, друго конструкция която само собственика и сервиза знаят как е мислена и направена.
                Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                Вальо. О888 557Ч7Ч
                Silverado 1.3 i

                Коментар


                • #38
                  До: Дискусия за окачванията

                  Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                  kinex, май е по добре да се раздели темата на две-"фабрични" и "доработки и цялосъно нови" окачвания.

                  Аз пиша за фабрична Гелендия а Близнака за разработки с 1.5м. ход.

                  Едно е да коментираме фабрични продукти където нещата са ясни поне до началото на подобренията, друго конструкция която само собственика и сервиза знаят как е мислена и направена.
                  Много добра идея!
                  Ако искаш аз ще пиша за фабрични Г вагини а ти за конструкция която само собственика и сервиза знаят как е мислена и направена.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Дискусия за окачванията

                    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                    Постнах снимката само за да стане ясно за кой лонг-арм говоря, защото са няколко вида.
                    Конкретно Вранглера...
                    Сега го видях. За този джип става въпрос:
                    вранглера на Иво
                    Има го в темите на Зенит за траялите в Испания. Както и много други страхотни машини.
                    Вижда се че предното окачване с т.н. "лонг арм" работи перфектно:
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                    • #40
                      До: Дискусия за окачванията

                      А ето и реално как работи 4 линково задно окачване. Второто видео пък е как е направено.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Дискусия за окачванията

                        Слушай, на тебе мога да дам томчетата на Раймпел. Вярно, съвършено нечитаемо - немец. Но има картинки.
                        Ако искаш - може да ги гледаме заедно, но нямам какво да кажа повече от оня автор. Там има всичко.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Дискусия за окачванията

                          Първоначално публикуван от ЛЕНИН Преглед на мнение
                          А ето и реално как работи 4 линково задно окачване. Второто видео пък е как е направено.
                          Много добро! Въпреки артикулациите на моста, шасито не трепва за миг.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Дискусия за окачванията

                            Хубаво. А кво правим като се шибне в камъните?

                            Коментар


                            • #44
                              До: Дискусия за окачванията


                              На втория клип долния носач по ми харесва.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Дискусия за окачванията

                                Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                                Хубаво. А кво правим като се шибне в камъните?


                                За съжеление или не досега няма измислено по адекватно окачване за всякакви терени и стил на каране.Гледай клипчето мисля че е достатъчно показателно.Тая щуротия я правят отскоро... бавните траяли явно им писнаха 90% от машините са на четири линк.А се кара здраво на цели мостове има и малко камъни

                                http://www.youtube.com/watch?v=R3h89...eature=related
                                За по бързо каране да не говорим че то май няма друго.
                                Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 05-04-10, 02:18.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X