След като прочетох поредната тема в която се дискутират вариянтите за лифтоване на машината, се обедих, че все още са ми твърде нвясни резултатите които дават различните схеми и най вече принципните разлики и ограниченияата в крайния резултат. Значи да започнем с целта - подобряване на проходимостта чрез: увеличаване на клиренса, удължаване на ходовете на окачването и повишаване способността на окачването да поема енергията от по силни удари. Към това естествено прибавяме необходимостта от носене на лебедка отпред и достатъчно багаж отзад. Естествено заводските качества е добре да се запазят, т. е. говорим за разумни неща 1.5-3''
Вариянтите които съм виждал са 3 - ново тунингово окачване, слагане на допълнителен лист н/у тези на оригиналното и качване на ресорите над моста. (боди лифт с подложки разни се изключва, защото там полза явно няма)
От общи съображения предполагам, че най добрия вариянт е първия, но не знам какви точно са предимствата. Освен това всеки въпрос за цената на такава операция се посреща с мълчание. Кажете поне нещо ориентировачно моля (аз предполагам че сигурно 2-3000 трябва да стигат, ама знам ли, може и мнооого да бъркам). Все пак най важното е какво печелим след като направим тази операция.
Втория вариянт, ако се изпълни от майстор който си е играл с достатъчно джипки и си знае работата (тука знаем че има такива) ми се струва че доста трябва да се доближи до първия. ако не е така, моля обяснете защо?
Последния вариянт (качването на ресорите) ми се струваше много голфаджийска работа, но напоследък видях доста такива машини (специялно за патрол говоря) особено в русия, и много от тях изглеждаха сериозно направени, а и мвстата на които бяха снимани го потвърждава. И при дваат самоделни вариянта. обаяе остава необходимостта от нови амове предполагам, което не знам дали не прави спестяването на пари твърде нищожно?
Вариянтите които съм виждал са 3 - ново тунингово окачване, слагане на допълнителен лист н/у тези на оригиналното и качване на ресорите над моста. (боди лифт с подложки разни се изключва, защото там полза явно няма)
От общи съображения предполагам, че най добрия вариянт е първия, но не знам какви точно са предимствата. Освен това всеки въпрос за цената на такава операция се посреща с мълчание. Кажете поне нещо ориентировачно моля (аз предполагам че сигурно 2-3000 трябва да стигат, ама знам ли, може и мнооого да бъркам). Все пак най важното е какво печелим след като направим тази операция.
Втория вариянт, ако се изпълни от майстор който си е играл с достатъчно джипки и си знае работата (тука знаем че има такива) ми се струва че доста трябва да се доближи до първия. ако не е така, моля обяснете защо?
Последния вариянт (качването на ресорите) ми се струваше много голфаджийска работа, но напоследък видях доста такива машини (специялно за патрол говоря) особено в русия, и много от тях изглеждаха сериозно направени, а и мвстата на които бяха снимани го потвърждава. И при дваат самоделни вариянта. обаяе остава необходимостта от нови амове предполагам, което не знам дали не прави спестяването на пари твърде нищожно?
Коментар