Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво означава RTI? (Ходове на окачването)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Какво означава RTI? (Ходове на окачването)

    Някои има ли идея това какво значи
    RTI 900+ on a 20 Degree Ramp
    В какви мерни еденици се отчитат измерванията на рампите.
    Иначе рампата е много проста.
    http://video.google.com/videoplay?do...2578&q=offroad

  • #2
    Първоначално публикуван от kinex
    Някои има ли идея това какво значи
    RTI 900+ on a 20 Degree Ramp
    В какви мерни еденици се отчитат измерванията на рампите.
    Иначе рампата е много проста.
    http://video.google.com/videoplay?do...2578&q=offroad
    RTI е коефициент. наскоро четох някъде за това. ще го потърся друг път че сега излизам и нямам време. в общи линии разстоянието което достигаш на 20 гр. рампа, също така е в зависимост от размера на гумите и тн. рампа се прави лесно, нашата е сгъваема и си я возиме по мероприятията. ако ви интересува ще взема точните размери. а 900 + не е безкрайно много, примерно тойотата на снимките на Венци е около 600.

    http://www.off-road.com/toyota/tech/rti/index.html

    http://www.offroaders.com/info/tech-corner/rti.htm
    Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
    http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
    http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от kinex
      900 е на ГрандЧероки с 4.5"лифт
      Предполагам че е някакъв посредствен резултат.
      посредствен - не, но не е нещо кой знае какво. в един от линковете които съм дал има таблица с RTI на не лифтвани автомобили. може да сравниш.
      Митко моля дай размери да не търсим...и да са ни сравними резултатите...
      при първа възможност ще ги взема и ще Ви пратя точните размери.
      Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
      http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
      http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

      Коментар


      • #4
        аз от едно известно време станах противник на лифтовете. това откакто разбрах че зада стане нещо наистина добро трябват много пари. принципно никое кокачване не е измислено така че да може безпроблемно да лифтова.

        но аз вероятно съм си изкривил вече представите.
        drive alive

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от митко
          Първоначално публикуван от kinex
          900 е на ГрандЧероки с 4.5"лифт
          Предполагам че е някакъв посредствен резултат.
          посредствен - не, но не е нещо кой знае какво. в един от линковете които съм дал има таблица с RTI на не лифтвани автомобили. може да сравниш...
          Бъркам, или от таблицата излиза, че Ленд Ровър (и най-вече Рейндж Ровър Каунти, вероятно Класик) са с най-добрите щатни ходове

          Коментар


          • #6
            От изброените. В таблицата липсват някои модели но в краина сметка маи победителя ще е същия.

            За хода на амовете:
            Аз вече маи взех да се потрисам с тоя ход ама кво да направя като в главата имам само милиметри.

            Коментар


            • #7
              Те това е щатно окачване. Не е рекордно, но все пак държа да го покажа:
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #8
                По показателите на рампата излиза че е малко.

                Коментар


                • #9
                  Според мен трябва да се има предвид и големината на автомобила и да се смята пропорционално. Един камион може да ни забие всички в земята само щот е 3 пъти по-голям от джип, а хода на окачването му например пропорционално на размерите да е учудващо малък. Каквото за Самурай е много за Тойтота от снимките е малко. Ама никой не казва че Самурая не е проходим джип, даже на много места ще е по-проходим от нея (не че го няма и обратния вариант), така че да се говори с абсолютни стойности е смешно. Това е като да мериш мощноста на автомобил без да взимаш под внимание масата му.
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #10
                    Разбира се(самоче на английски) че се взимат под внимание размери, гуми и ...
                    Затова се пише индекс RTI а не см.

                    Коментар


                    • #11
                      От темата до тук останах с друго впечатление, ама карай, може и да не съм разбрал
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от quadra
                        От темата до тук останах с друго впечатление, ама карай, може и да не съм разбрал
                        http://www.offroaders.com/info/tech-corner/rti.htm

                        Коментар


                        • #13
                          Да бре видях, ама нали като влизам рядко и нямам време да отварям всички линкове та само чета по диагоналната система та така...
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #14
                            това което казвате за ровъра е съвсем нормално, той е единствения автомобил от тоя клас на който задното окачване с wish bone, който е виждал ровер отдолу ще се сети, там е магията
                            drive alive

                            Коментар


                            • #15
                              ето и една табличка от мен.точно с индекса RTI за който пише kinex.
                              Vehicle Articulation (front + rear) RTI
                              2003 Range Rover Mk III (Independent, air) 24 inches + tire comp 710 (estimated)
                              1994 Range Rover County (air) 23 inches 703
                              1992 Range Rover County (coils) 22 inches 670
                              1995 Range Rover 4.0SE (air, swaybar disconnected) 24 inches 670
                              1995 Range Rover 4.0SE (air, stock) 22 inches 600
                              1993 Range Rover County LWB (air) 21 inches 588
                              1995 Land Rover Discovery 20 inches 588
                              Land Rover Defender (coils -- US spec) 19 inches 580

                              1996 Jeep Grand Cherokee 15 inches 422
                              Jeep Wrangler YJ 12 inches 357
                              В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X