Впечатляващо 
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Окачване BOSE
Свий
X
-
До: Окачвене BOSE
Еми впечатляващо. Интересно цена, собствена и на поддръжката, както и надеждност?
Иначе, да. На филмчето изглежда супер. Ако докарат достатъчно надежден вариант, много хора няма да се поколебаят да го имат, или поне да го пробват.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
-
До: Окачване BOSE
Според мен, ако трябва да ни раздруса, значи трябва.
Ако сме на друга планета и ни друса, заначи сме се объркали по начало.
Жилавото окачване е нашата истина и в диалога се поражда резултата от търсенето....TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО
Коментар
-
До: Окачване BOSE
Адаша е прав, тия от Босе май са забравили, че трябва да правят музикални системи, а не окачващо откачени.
То не , че са им лоши музиките де , ама са много тежки на цена.
Пък ние на пиене, ядене, бой и онова другото - носим, ама на цена от лев нагоре - не !
Коментар
-
До: Окачване BOSE
Абе то да се окаже сполучливо и надеждно, пък гледай после сеир - всичките мутри, на които са останали пари, ще се редят на опашка.Първоначално публикуван от maystor Преглед на мнениеАдаша е прав, тия от Босе май са забравили, че трябва да правят музикални системи, а не окачващо откачени.
То не , че са им лоши музиките де , ама са много тежки на цена.
Пък ние на пиене, ядене, бой и онова другото - носим, ама на цена от лев нагоре - не !

А "нигите" у америка ще си запазят наличните бройки за месеци напред, щом и маймунджолъци може да върши, като поклони, подскоци и всякакви подобни.
Изобщо, не ги мисли. Още от сега ти казвам че са си върнали парите, дадени за разработка.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: Окачване BOSE
Ами то гъзарията умора няма, на гъзара само в пустинята му е нанагорно, че няма вода да си залиже перчема.
Малко е "офф" , но за това пък "топик".
Коментар
-
До: Окачване BOSE
Арман Босе съобщи за своето ново, активно окачване, преди повече от две години. Новината не подмина и тогава форума ни.
Казано накратко, Босе е специалист по честотите и най-вече, съпровождащите ги явления. За повечето от Вас той е познат с тонколоните, или с активните шумоизолации. Всъщност проблемите на конструкторите на амортесьори са свързании често с резонанс и "гасене" на вибрации, така, че беше напълно логично, специалист като Босе, да се прояви с подобни разработки...
В продължение на две години, обаче никой от световните производители на автомобили не изкара на пазара сериен модел с активно окачване на Босе. Причините за това могат да бъдат различни, от цената на окачването, до финансовата криза...Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.
Коментар
-
До: Окачване BOSE
Специалистите и разработките е едно, а пускането в серийно рентабилно и масово приложимо производство, е друго нещо.
То и една фирма за инструменти произвежда звездогаечни ключове от титанови сплави, ама ги продаваше само на МакЛарън.
При 400 лв. за 10мм няма много мераклии даже и в страната на неограничените възможности.
Коментар
-
До: Окачване BOSE
Далееч не е същото. В последните няколко твои думички е най-голямото разковниче, освен и други работи.Първоначално публикуван от peterbg1Не разбирам френски,но нищо чак толкоз впечатляващо не видях.Независимо окачване на А-рамена,като при бъгитата,но пригодено за лек автомобил.На "Нива"-та предното окачване не е ли същото,само че без електроника ?!?!
Иначе те и жигулите са с тоя тип окачване, само дето изчисленията са други, а и доколкото виждам в насотящия случай горния "носач" не е в пълна степен носещ елемент. Мъничък и изнесен нагоре, вероятно и с прилично малък шарнир, понеже при тая схема и това изнасяне натоварването там е малко. Напоследък доста возила излизат с подобно окачване, включително и SUV-ове. Ще да има нещо в него, например доста точно "програмиране" на поведението му - изменението на ъглите при всяко положение на окачването, и изнесени докрай навън амортисьори - понякога хванати и за самиата главина и въртящи се с нея при завиване. Ако погледнаш нивата и сравниш с това - сам ще забележиш колко по-близо до колелото навън е захванат амортисьора.
Преди известно време дори поспорихме за това в една тема. Ама от тогава преосмислих някои неща. Ама колкото по-мъничък горен носач, толкоз по-малки ходове. Демек - асфалтово.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: Окачване BOSE
Да..след това прочетох материала от линка от пост 4,който е на английски и разбрах,че малко глупости съм написал,та затова си изтрих поста..Все пак не големи глупости,защото идеята си е тази,като при бъгитата- с двойните А-рамена,само дето тук е вкарана електроника за принудителен контрол на амортисьорите,там coilover-те си работят "както си знаят"...оттам и другите изчисления..иначе малко трениран бъги-ездач ще прескочи и по-голяма преграда..
с по-малко кинти
[SIGPIC][/SIGPIC]0877368068 Зарие Дестанофф
Всеки ден гледам "Отечествен фронт"...макар,че не го дават всеки ден...хъ-хъ.:|
Коментар
-
До: Окачване BOSE
Нещо не ми стана ясно. При рязко спиране, предните "амортисьори" се втвърдяват, образно казано и удържат предницата да не потъва. Какво се случва ако в тоя момент има неравност на пътя - дупка, легнал катаджия? Трошим камъните в бъбреците?
На всичките им надувки, няма клип със спиране на неравност.
В някои от клиповете има измама. На клипа с легналия катаджия автомобилът с окачването на Босе е по-висок от другия. Абе Босе...
Коментар
-
До: Окачване BOSE
Че какво им е на БозиПървоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеАбе Босе...

Ако де ако. Вие му се смейте, аз ще си го слушкам
А автомобилът е много ясно че ще е по-висок, като могат да си регулират височината защо да не го правят...
А иначе като изобретение не ми се вижда да е просто като баничка със сирене. Всякакви амортисьори, хидравлики и пружини са заменени с електромагнити. Което не ми се вижда глупаво ако е направено читаво. Който направи подобно - да ми се обади.
Проблемите на настоящия етап са теглото и цената...
Не е като да са малки проблеми.
Издъних се на Тюринг теста
Коментар
-
До: Окачване BOSE
Цената е проблем, докато не започнат да ги правят масово. Виж теглото си е проблем. Може би технологичен, а може би и чисто физичен. Ако първото - добре, ама ако второто - лошо - трябва да мислим нова физика.Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнениеПроблемите на настоящия етап са теглото и цената...
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

Коментар