Според мен, ако трябва да ни раздруса, значи трябва.
Ако сме на друга планета и ни друса, заначи сме се объркали по начало.
Жилавото окачване е нашата истина и в диалога се поражда резултата от търсенето.
...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО
Адаша е прав, тия от Босе май са забравили, че трябва да правят музикални системи, а не окачващо откачени.
То не , че са им лоши музиките де , ама са много тежки на цена.
Пък ние на пиене, ядене, бой и онова другото - носим, ама на цена от лев нагоре - не !
Адаша е прав, тия от Босе май са забравили, че трябва да правят музикални системи, а не окачващо откачени.
То не , че са им лоши музиките де , ама са много тежки на цена.
Пък ние на пиене, ядене, бой и онова другото - носим, ама на цена от лев нагоре - не !
Абе то да се окаже сполучливо и надеждно, пък гледай после сеир - всичките мутри, на които са останали пари, ще се редят на опашка.
А "нигите" у америка ще си запазят наличните бройки за месеци напред, щом и маймунджолъци може да върши, като поклони, подскоци и всякакви подобни.
Изобщо, не ги мисли. Още от сега ти казвам че са си върнали парите, дадени за разработка.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Арман Босе съобщи за своето ново, активно окачване, преди повече от две години. Новината не подмина и тогава форума ни.
Казано накратко, Босе е специалист по честотите и най-вече, съпровождащите ги явления. За повечето от Вас той е познат с тонколоните, или с активните шумоизолации. Всъщност проблемите на конструкторите на амортесьори са свързании често с резонанс и "гасене" на вибрации, така, че беше напълно логично, специалист като Босе, да се прояви с подобни разработки...
В продължение на две години, обаче никой от световните производители на автомобили не изкара на пазара сериен модел с активно окачване на Босе. Причините за това могат да бъдат различни, от цената на окачването, до финансовата криза...
Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.
Специалистите и разработките е едно, а пускането в серийно рентабилно и масово приложимо производство, е друго нещо.
То и една фирма за инструменти произвежда звездогаечни ключове от титанови сплави, ама ги продаваше само на МакЛарън.
При 400 лв. за 10мм няма много мераклии даже и в страната на неограничените възможности.
Не разбирам френски,но нищо чак толкоз впечатляващо не видях.Независимо окачване на А-рамена,като при бъгитата,но пригодено за лек автомобил.На "Нива"-та предното окачване не е ли същото,само че без електроника ?!?!
Далееч не е същото. В последните няколко твои думички е най-голямото разковниче, освен и други работи.
Иначе те и жигулите са с тоя тип окачване, само дето изчисленията са други, а и доколкото виждам в насотящия случай горния "носач" не е в пълна степен носещ елемент. Мъничък и изнесен нагоре, вероятно и с прилично малък шарнир, понеже при тая схема и това изнасяне натоварването там е малко. Напоследък доста возила излизат с подобно окачване, включително и SUV-ове. Ще да има нещо в него, например доста точно "програмиране" на поведението му - изменението на ъглите при всяко положение на окачването, и изнесени докрай навън амортисьори - понякога хванати и за самиата главина и въртящи се с нея при завиване. Ако погледнаш нивата и сравниш с това - сам ще забележиш колко по-близо до колелото навън е захванат амортисьора.
Преди известно време дори поспорихме за това в една тема. Ама от тогава преосмислих някои неща. Ама колкото по-мъничък горен носач, толкоз по-малки ходове. Демек - асфалтово.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Да..след това прочетох материала от линка от пост 4,който е на английски и разбрах,че малко глупости съм написал,та затова си изтрих поста..Все пак не големи глупости,защото идеята си е тази,като при бъгитата- с двойните А-рамена,само дето тук е вкарана електроника за принудителен контрол на амортисьорите,там coilover-те си работят "както си знаят"...оттам и другите изчисления..иначе малко трениран бъги-ездач ще прескочи и по-голяма преграда..с по-малко кинти
[SIGPIC][/SIGPIC]0877368068 Зарие Дестанофф
Всеки ден гледам "Отечествен фронт"...макар,че не го дават всеки ден...хъ-хъ.:|
Нещо не ми стана ясно. При рязко спиране, предните "амортисьори" се втвърдяват, образно казано и удържат предницата да не потъва. Какво се случва ако в тоя момент има неравност на пътя - дупка, легнал катаджия? Трошим камъните в бъбреците? На всичките им надувки, няма клип със спиране на неравност.
В някои от клиповете има измама. На клипа с легналия катаджия автомобилът с окачването на Босе е по-висок от другия. Абе Босе...
А автомобилът е много ясно че ще е по-висок, като могат да си регулират височината защо да не го правят...
А иначе като изобретение не ми се вижда да е просто като баничка със сирене. Всякакви амортисьори, хидравлики и пружини са заменени с електромагнити. Което не ми се вижда глупаво ако е направено читаво. Който направи подобно - да ми се обади.
Проблемите на настоящия етап са теглото и цената...
Проблемите на настоящия етап са теглото и цената...
Цената е проблем, докато не започнат да ги правят масово. Виж теглото си е проблем. Може би технологичен, а може би и чисто физичен. Ако първото - добре, ама ако второто - лошо - трябва да мислим нова физика.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар