Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Lovells или Dobinsons?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Lovells или Dobinsons?

    Здравейте. Пред мен стои дилемата от заглавието на темата. Искам да си сменя окачването на джипката с лифтово такова, но без усилени пружини за допълнително натоварване. Като цена и двата кита са еднакви - около 1600 лева. От ОМЕ ми дадоха оферта 2500, което не ме устройва. Четох в чужди форуми обаче, че пружините на Lovells омеквали и лифта се "стопява", а пък амортисьорите на Dobinsons изпускали масло. Искам да попитам колеги, които ползват някой от китовете, дали са доволни и дали има нещо вярно от горното. Иначе колата е Патфайндър, основна, кара се предимно по асфалт и по-рядко по много лоши пътища, където не и достига височина.
    Поздрави!
    Nissan Pathfinder 2.5 dci

  • #2
    От около година съм с Dobinsons отпред на тераното - не съм забелязал да са мазни. Малко са мекички, разбирай повече са ориентирани към комфорт, а не към пътно поведение. Поне при тераното обаче оригиналните са още по-меки, така че ефекта е по-скоро втвърдяващ.

    И... нормално е да пуснат малко масло. Ненормално е да са яко омаслени. А за да са яко омаслени е достатъчно да пуснат примерно 2 милилитра са кратко време, което като количество е нищо, но ако пускат по толкова на 1000км, вече е доста.

    Така, както си бяха перманентно леко омаслени, търкалях едни TrailMaster-и отзад сигурно 6-7 години (60-70000км). След свалянето все още си бяха ОК, макар и малко поомекнали, и си имаха масло в тях.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #3
      Аз съм с Билщайн 6112 / и спираш да четеш ако не е по темата / което се води сиромашки тунинг. Държат на бой,доста по-дебели са от оригинала,много повече масло има в тях,сравнително евтини са и подлежат на ремонт ако те засърби някой ден да си играеш с това, предлагат за много модели и марки,гаранцията им е добра,твърди в сравнение с оригинала.

      само за идея
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #4
        Благодаря за отговорите. Личният опит е много важен и ценен , за това ценя този форум. Засега нещата клонят към Lovells, не за друго а защото търговеца продаващ Dobinsons в БГ обеща да ми даде фабричните кодове на пружините за да съм сигурен какво купувам ..... и забрави.
        Поздрави!
        Nissan Pathfinder 2.5 dci

        Коментар


        • #5
          Доклад. Инсталирано тунинговано окачване Lovells + 50 mm - пружини и амортисьори. Гуми 265/70/17. Първо при смяна на гумите - никакъв проблем. Не опират никъде, субективно по-бавно ускорение. Окачването е поставено заедно с фланци + 35мм. Проблем, гумите започват триене в пластмасовите подкалници и се налага корекция с пистолет с нагорещен въздух. /Предстои/. Окачването е жестоко / поне на легналите полицаи/ минава ги като "добър ден' с висока скорост. Ако някой има допълнителни въпроси съм насреща.
          Поздрави.
          Nissan Pathfinder 2.5 dci

          Коментар


          • #6
            Честито! Оситата има близо до безброй производители на афтърмаркет окачвания, като според скромното ми мнение са близки като перформъсн, вкл и OMEто, което обаче е доста популярно и леко по-скъпо.
            Аз се метнах на Dobinson, но за разлика от Sparky, не мисля, че са меки, дори напротив. На фронтерата бях с Monroe Adventure + някакви усилени английски пружини и беше доста по-мекушаво. За оригиналното да не говорим...За година каране нямат и капчица омасляване. Но пъ и да протекат, така, или иначе съм хвърлил око на едни билщани 5100
            В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

            Коментар


            • #7
              Лоша работа. Сполетя ме максимата за "пълното щастие" - няма. След ден-два тестове установих, две неща. При влизане на предницата в по-ниска равнина има удар. Порядъчно силен. Най-много се усеща на по - остър "легнал полицай", когато предницата започва да пада. При движение по почти равен асфалтов път се чува едно глухо "клокочене". Следва проверка на предница в два независими сервиза, различни от този който монтира окачването - нищо, предницата е "бетон" няма никакви луфтове. Отделно от това след монтажа на новото окачване предницата се вдигна с около 1,5 сантиметра повече от задницата и не изглежда добре колицата. Пружините са без допълнителни килограми, само с лифт, но осезаемо колата стана по-мека и започна да клати повече. Свалено е оригиналното окачване, което се очакваше да е уморено, не пак са минали 16 години от първата регистрация.
              Не съм щастлив. Помагайте.
              ​​​​​​
              Nissan Pathfinder 2.5 dci

              Коментар


              • BENZBOSS
                BENZBOSS коментира
                Редактиране на коментар
                Меки амове

              • bushiDO
                bushiDO коментира
                Редактиране на коментар
                Епа кога омекнаха - чисто нови са?!? Въпреки, че тоя удар дето wolf70 описва си е баш от умрели амове (ако приемем, че наистина окачването му е на шес)...

                Ама има идруги странни неща:
                - предницата се е вдигнала повече от задницата?!?
                - колата, с ново офроуд окачване е станала по-мека?!?

              • BENZBOSS
                BENZBOSS коментира
                Редактиране на коментар
                От завода още са си дошли меки
                Предницара след нови пружини ше клекне 2-3 см след 5-6000 километра
                Последно редактирано от BENZBOSS; 21-10-21, 17:47.

            • #8
              Първоначално публикуван от wolf70 Преглед на мнение
              Лоша работа. Сполетя ме максимата за "пълното щастие" - няма. След ден-два тестове установих, две неща. При влизане на предницата в по-ниска равнина има удар. Порядъчно силен. Най-много се усеща на по - остър "легнал полицай", когато предницата започва да пада. При движение по почти равен асфалтов път се чува едно глухо "клокочене". Следва проверка на предница в два независими сервиза, различни от този който монтира окачването - нищо, предницата е "бетон" няма никакви луфтове. Отделно от това след монтажа на новото окачване предницата се вдигна с около 1,5 сантиметра повече от задницата и не изглежда добре колицата. Пружините са без допълнителни килограми, само с лифт, но осезаемо колата стана по-мека и започна да клати повече. Свалено е оригиналното окачване, което се очакваше да е уморено, не пак са минали 16 години от първата регистрация.
              Не съм щастлив. Помагайте.
              ​​​​​​
              Аз като правих сиромашкия тунинг на теракана имам същото хлопване когато мина през легнал полицай и гумата пада надолу. Отивам да проверяваме окачването и всичко е чук.Механико каза,че може да е от паразитния хебел зареди променената геометрия на щангата , аз не мисля че е от това , щото като натегна торсиона до това ниво на височина на предницата няма хлопане. За сега карам така , но ти си вторият освен мен който има същият проблем, макар и при различен автомобил и то отново след лифт.
              Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
              Ford Fiesta 1.4 Tdci

              Коментар


              • wolf70
                wolf70 коментира
                Редактиране на коментар
                При мен няма торсион. Един от механиците изказа предположение, че предните амортисьори сигурно стоят в почти опънато положение и при падане на гумата вече нямат ход и чука. Аз мисля, че сериозен производител не би допуснал такова нещо. Куп към цялостен кит - пружини е амове, специално за тази кола. Може би трябва да пиша на производителя!?

              • Juiced
                Juiced коментира
                Редактиране на коментар
                Аз взех удължени амове и освен това удара става от легнал полицай който е макс 10см а ход надолу имам още. Ако беше от амовете до сега да съм ги изкъртил, вече повече от година карам.

            • #9
              Няма прокопсия След доста пари дадени за диагностика, тропането продължава. Тъй като лифта се получи повече от 5 см., реших да сложа усилени горни носачи с регулируеми шарнири. Та питането ми е - какви и от къде?
              Nissan Pathfinder 2.5 dci

              Коментар


              • #10
                "регулируеми шарнири" интересно .
                В махалата щъка един мн барнат Патфайндер .Освем лифт е и с носачи от Титан и по-дълги полуоски . Не знам ,дали се подвизава собственика му тук . Дано види темата ти и пише .

                TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                Коментар


                • #11
                  Титанът впрочем има много харен заден електрически блокаж. Никога не съм заглеждал дали касетите са съвместими (титанът е с цял мост отзад), но ако са, си е много добра екстра.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #12
                    SPC правят добри регулиращи с гресьорка,позволява да си сложиш и по-широка гума без да опира на носача,а и сходимост се наглася без особени проблеми за разлика от оригинала при който едната ми гума беше 2 пръст по-напред от другата.

                    Не знам дали правят за твоя модел,това първата гадост,втората е цената,нещо от рода на 700 долара ги плащах моите на комбито


                    https://www.spcalignment.com/compone...article?id=372
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #13
                      SPC изглеждат мн добре .
                      TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                      Коментар


                      • #14
                        Добре, препоръчайте ми човек в Бългаия, който да е компетентен ама наистина компетентен, при който да отида, да говорим и......отново да се кефя на колата.
                        Nissan Pathfinder 2.5 dci

                        Коментар


                        • #15
                          Колега Wolf70, аз също имам Патфайндер от скоро. Каква марка гуми сложи, че опират. Във всички международни форуми прочетох, че при 265/70/17 НЕ опират никъде, БЕЗ лифт. Ако го повдигам ще е само с 3 см подложки или с 5 см. Ironman.

                          Коментар


                          • wolf70
                            wolf70 коментира
                            Редактиране на коментар
                            Да гумите са с този размер. Опираха само предните гуми в подкалниците. Това се оправя с пистолет на топъл въздух. Пробвай първо с подложките. Гледам за предницата по интеренет се продават някакви правени. За отзад, каквото дойде. Колата започна да клати повече, задницата стана осезаемо нестабилна . Мисля ,че скорост по-голяма от 120 км. в час е опасна. Аз сложих и фланци за разширяване на стъпката, не мога да кажа, дали помага. Центровката на заден мост е страхотна кушия. Премисли го внимателно, преди да пристъпиш към повдигане.
                            Поздрави.

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X