Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бодилифт на Дискавъри 1 ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Бодилифт на Дискавъри 1 ?

    Първоначално публикуван от alexstoilov Преглед на мнение
    Концепцията ми вече е кристално бистра...
    Не се сърди, ама не личи.
    Всички промени свързани с движение извън пътя започват с окачване и гуми. А ти я караш в някаква странна последователност.
    Такива, даже и по естетически кошници монтираха едно време на Москвичите и се мъкнеха щайги със зеленчуци и буркани събота и неделя.

    Коментар


    • #47
      До: Бодилифт на Дискавъри 1 ?

      Като се натоварим 6-7 човека в джипката,отгоре слагам всичкия багаж, буркани още не съм пробвал, ама знае ли човек. Относно промените за движение извън пътя: едно окачване струва 1000 лв и едни гуми струват 1000 лв = 2000 лв. Тия тръби ми ги даде мой познат без пари, за труд ще ми вземат около 50 лв.Джипката я купих, когато си продадох мотора, мислех да я карам малко и да я продам, но сега се влюбих в нея, обаче не съм предвиждал да харча пари (които нямам) по окачвания, гуми и тем подобни, затова засега се задоволявам с евтините подобрения!Надявам се вече си ми разбрал концепцията или все още е мъгливо
      Discovery I, 300 TDI

      Коментар


      • #48
        До: Бодилифт на Дискавъри 1 ?

        Първоначално публикуван от alexstoilov Преглед на мнение
        Като се натоварим 6-7 човека в джипката,отгоре слагам всичкия багаж, буркани още не съм пробвал, ама знае ли човек. Относно промените за движение извън пътя: едно окачване струва 1000 лв и едни гуми струват 1000 лв = 2000 лв. Тия тръби ми ги даде мой познат без пари, за труд ще ми вземат около 50 лв.Джипката я купих, когато си продадох мотора, мислех да я карам малко и да я продам, но сега се влюбих в нея, обаче не съм предвиждал да харча пари (които нямам) по окачвания, гуми и тем подобни, затова засега се задоволявам с евтините подобрения!Надявам се вече си ми разбрал концепцията или все още е мъгливо
        О.К. С пари и баба знае. Но...и с малко пари трябва да се правят смислени и що годе естетични нещата.
        Не оставяй дупки за джека, че ще отслабиш тръбата!

        Коментар


        • #49
          До: Бодилифт на Дискавъри 1 ?

          Тръбата е 4 мм дебела, мислиш ли, че ще я отслабя? Има ли друг начин за вдигане с джек за прагове без отвори?
          Discovery I, 300 TDI

          Коментар


          • #50
            До: Бодилифт на Дискавъри 1 ?

            Не знам какво би попречило да запънеш хуьовината директно на тръбата. Отзад като дигаш на теглича какви отвори има?

            Коментар


            • #51
              До: Бодилифт на Дискавъри 1 ?

              Като сложа праговете, ще пробвам да видя как е без дупки и тогава ще му мисля
              Discovery I, 300 TDI

              Коментар


              • #52
                До: Бодилифт на Дискавъри 1 ?

                Дааа. И джанти, чедо, и джанти. Едни здрави стоманени модулари +8мм офсет. Поведението на и извън пътя е значително по-добро.

                Коментар


                • #53
                  До: Бодилифт на Дискавъри 1 ?

                  Ето праговете, снимките са от телефон. Остава само да купя джек и да мисля къде да правя дупки, иначе праговете са доста стабилни
                  Прикачени файлове
                  Discovery I, 300 TDI

                  Коментар


                  • #54
                    До: Бодилифт на Дискавъри 1 ?

                    Първоначално публикуван от alexstoilov Преглед на мнение
                    Ето праговете, снимките са от телефон. Остава само да купя джек и да мисля къде да правя дупки, иначе праговете са доста стабилни
                    Силно ме вълнува как ги закрепи /праговете/ за шасито. По кой начин, че и аз вървя по този път. А дупки за джек НЕ ТИ ТРЕБАТ. Човката на уйовината директно под тръбопрага. според случая където ти е сгодно. Засега се справям с джека отзад на теглича и отпред на най-долната тръба на булбара. А вервай ми затъвам редовно, дори и на откриването на лова тая събота успях да акостирам в една кал до колене. В 70 сантиметрови коловози пълни с редки лайна, Диското увисна на мостовете като прани гащи. Ама се справииме.
                    Та пак те питам по кой от двата начина закрепи тръбите за шасито ???
                    Тази земя, по която тъпча сега,
                    тази земя, която пролетен вятър пробужда,
                    тази земя – не е моя земя,
                    тази земя, простете, е чужда.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Бодилифт на Дискавъри 1 ?

                      Пост 40, първата снимка, а ти сигурен ли си за дупките, няма ли опасност да се изплъзне джека без тях?Особено ако сменям някоя гума и стане точно тогава няма да е много приятно!
                      Discovery I, 300 TDI

                      Коментар


                      • #56
                        До: Бодилифт на Дискавъри 1 ?

                        Първоначално публикуван от alexstoilov Преглед на мнение
                        ... сигурен ли си за дупките, няма ли опасност да се изплъзне джека без тях?Особено ако сменям някоя гума и стане точно тогава няма да е много приятно!
                        Когато работиш с джек-а винаги си имай 5 на ум, че е възможно колата да падне от него. Колкото е полезен този инструмент, толкова може да бъде и опасен.

                        Именно заради високата опасност от падане е по-добре да не правиш никакви дупки, а да вдигаш директно за тръбата. Ако се случи колата да падне, докато е вдигната за тръба, джекът обикновено си пада на земята и толкова. Интересно обаче какво ще стане, ако си напъхал човката му в някой от тия специални Т-образни отвори, които правят на някои брони, поради което тя няма да може да се превърти свободно при падане?

                        Ако внимаваш как и къде запъваш джека, не би трябвало да е проблем.
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #57
                          До: Бодилифт на Дискавъри 1 ?

                          Значи според вас няма нужда да правя дупки?Ми добре дошло за мен тогава
                          Discovery I, 300 TDI

                          Коментар


                          • #58
                            До: Бодилифт на Дискавъри 1 ?

                            Днес си сложих подложки под задните пружини, не исках много да го надигам за това реших, че 4см са предостатъчни. Визуално се получи много добре ,мястото което исках под калника се освободи . Малко се влоши стабилноста отзад , започна леко да люлее на асфалт при скорост над 70 км. Някой има ли идея как мога да го компенсирам ? Дали ще има нужда от втори амортисьори или натоварен няма да се усеща?
                            Прикачени файлове
                            _[img]http://htftp.domainbg.com/zzlatev/LR_enthusiast_resize.jpg[/img]_
                            Disco 200 TDI

                            Коментар


                            • #59
                              До: Бодилифт на Дискавъри 1 ?

                              Колегите някъде по-назад в темата мисля че писаха, че колкото нагоре се повдига толкова и настрани трябва да се разшири за да се запази стабилността след боди лифта.Значи джанти с - ЕТ или фланци 40мм.Поне аз така разбрах от поизчетеното дотук.
                              Поздрави
                              Subaru Legacy 2.5
                              Suzuki GS500 E

                              Коментар


                              • #60
                                До: Бодилифт на Дискавъри 1 ?

                                Първоначално публикуван от clumber Преглед на мнение
                                Днес си сложих подложки под задните пружини, не исках много да го надигам за това реших, че 4см са предостатъчни. Визуално се получи много добре ,мястото което исках под калника се освободи . Малко се влоши стабилноста отзад , започна леко да люлее на асфалт при скорост над 70 км. Някой има ли идея как мога да го компенсирам ? Дали ще има нужда от втори амортисьори или натоварен няма да се усеща?
                                А сега си приготви пари за нови амортисьори. Щото тия верояно ще се отскубнат.
                                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X