Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бодилифт на Дискавъри 1 ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Бодилифт на Дискавъри 1 ?

    Предни:




    Задни:







    А за окачването вече ти казаха. Това е истината.
    Ако не вярваш се разрови из английските форуми, за да се убедиш, че бодилифта на Диско и Класик е много по-голяма разправия, отколкото да смениш 4 пружини и амортисьора.

    Коментар


    • #32
      До: Бодилифт на Дискавъри 1 ?

      Първоначално публикуван от alexstoilov Преглед на мнение
      ... какви да са праговете, засега съм се спрял на тръба ф60
      Или пък нещо като тези
      Прикачени файлове
      Land Rover Discovery:
      - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
      Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

      Коментар


      • #33
        До: Бодилифт на Дискавъри 1 ?

        Първоначално публикуван от 5-ракиев Преглед на мнение
        Или пък нещо като тези
        Пепи, за тия пари може да си смени окачването. Дори ще му останат
        Последно редактирано от Lazar; 17-08-09, 20:34. Причина: пг

        Коментар


        • #34
          До: Бодилифт на Дискавъри 1 ?

          Така захванати праговете издържат ли вдигане на диското с джек, има ли отвори за джека, и Лазо ако имаш снимки от отвън би ли ги пуснал да видя как изглежда?

          п.п. Тази тръба какво е ф, и самата тя се заваря за прага така ли?
          Discovery I, 300 TDI

          Коментар


          • #35
            До: Бодилифт на Дискавъри 1 ?

            Ето как изглежда отвън:



            Това е диското на Радо Райчев. С това закрепване няма да издържат на вдигане с джек.Нещо ще се изкриви.

            Тръбата не се заваря на прага. Има си допълнителния удължения. Това е просто степенка.


            П.П.
            Ама ти така "на час по лъжичка" ако ни съобщаваш идеите си, съвсем ще се разводни темата.

            Коментар


            • #36
              До: Бодилифт на Дискавъри 1 ?

              Първоначалната ми идея беше да махна пластмасовите прагове и на тяхно място да сложа железни, най-вероятно от тръба ф60 или ф45, които ще позлвам и за вдигане с джек, по принцип стъпенки не ми трябват, по скоро нещо като rock sliders. В такъв случай този вариант на захващане не ме устройва така ли?
              Discovery I, 300 TDI

              Коментар


              • #37
                До: Бодилифт на Дискавъри 1 ?

                Тц, не те устройва. Трябва по-здраво закрепване към шасито, а не към купето. Надявам се, че в сервиза не ти вдигат джипката за купето, щото ше му се такова таковата.

                Коментар


                • #38
                  До: Бодилифт на Дискавъри 1 ?

                  Тук http://www.mud-club.com/forum/index....0858.msg572947 има някоя идея,споделям мнението на Лазар всичко да е захванато за шасито и възможно по късо
                  _[img]http://htftp.domainbg.com/zzlatev/LR_enthusiast_resize.jpg[/img]_
                  Disco 200 TDI

                  Коментар


                  • #39
                    До: Бодилифт на Дискавъри 1 ?

                    Тия идеи не са лоши, ама при тях трябва да има заварки по рамата, което не ми се иска да правя!
                    Discovery I, 300 TDI

                    Коментар


                    • #40
                      До: Бодилифт на Дискавъри 1 ?

                      Стигам до тези два варианта, кой според вас е по удачен, на първия се слага планка с болтове към планката която е връзка купе с рама и към нея се заварят две тръби ф42 към които се заваря самия праг от тръба ф 60, втория вариант се вижда добре.
                      Прикачени файлове
                      Discovery I, 300 TDI

                      Коментар


                      • #41
                        До: Бодилифт на Дискавъри 1 ?

                        Варианта на първата снимка ми се струва по-добре. Просто използвайте по-дебела железария.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Бодилифт на Дискавъри 1 ?

                          Мисля ламарината да е 8 мм, само незнам колко големи да са отворите за джека (тъй като още немога да намеря къде се продава джек в нашите околия), иначе ще срежем пластмасовите прагове на две места където ще минават връзките между рамата и тръбата ф60 (две тръби ф42) и така новия праг ще покрива стария, но ще е няколко см под него. Абе ще видим накрая какво ще излезе
                          Discovery I, 300 TDI

                          Коментар


                          • #43
                            До: Бодилифт на Дискавъри 1 ?

                            Джека при захвата е Т -образен,за кръгъл отвор се прави или купува адаптор.
                            _[img]http://htftp.domainbg.com/zzlatev/LR_enthusiast_resize.jpg[/img]_
                            Disco 200 TDI

                            Коментар


                            • #44
                              До: Бодилифт на Дискавъри 1 ?

                              Първоначално публикуван от alexstoilov Преглед на мнение
                              Не само заради праговете, диското ми е увиснало, а не искам да го вдигам с окачване заради багажника, че ще стане високо много, а body lifta ми вдига само купето и тежеста на рамата остава долу, както и да е не съм решил окончателно, ти пусни снимки когато ти остане време,ако можеш и да посъветваш какви да са праговете, засега съм се спрял на тръба ф60
                              Първоначално публикуван от alexstoilov Преглед на мнение
                              Мисля ламарината да е 8 мм, само незнам колко големи да са отворите за джека (тъй като още немога да намеря къде се продава джек в нашите околия), иначе ще срежем пластмасовите прагове на две места където ще минават връзките между рамата и тръбата ф60 (две тръби ф42) и така новия праг ще покрива стария, но ще е няколко см под него. Абе ще видим накрая какво ще излезе
                              Май обичаш да си товариш джипа с ненужни и опасни железа.
                              Сега пък боди лифт заради багажника! Ами преработи го тоя кошник, вместо да правиш поредното недоразумение. Боди лифт се прави от немай къде - като не може вече да лифтоваш от окачване и искаш да вкараш по големи гуми. Ще трупаш степенки върху степенки! Като искаш здрава защита на праговете изхвърли степенките. Освен колко Ф тръба, важно е и колко дебелостенна! За какво са ти тия отвори за джека? Отстрани ще го вдигнеш, ами отзад и отпред кво правим? Не искаш заварки по рамата - не бой се, отвътре вече е ръждясала, а и има начин как да се защити от вътре.
                              Лазар ти каза - смени окачването с тунингово и вземи разшири тая теснолинейка. И не е лошо да си поизбистриш концепцията.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Бодилифт на Дискавъри 1 ?

                                Концепцията ми вече е кристално бистра Никакъв bodylift,само две тръби ф60, които ще пазят от камъни и ще се стъпва на тях, относно отворите, нищо не ми пречи да ги направя и когато ми се наложи да ги ползвам, отзад го вдигам за теглича, отпред за кормилната защита.

                                п.п. Кошника въобще не смятам да го преработвам, върши ми страхотна работа
                                Discovery I, 300 TDI

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X