Мисля да сложа на джипа си,отпред по-дълги носачи.Джипа е чероки xj,намерил съм си предни пушки от дискавъри 1,въпроса ми е как да монтирам пушките-вариант 1 или две(сочещи право на зад,или под ъгъл навътре към джипа).Питането ми е породено от това че,ако мислено продължа линията на сегашния долен носач,става като номер 2 на снимката,е не толкова свити навътре,така съм го нарисувал,но с ъгъл навътре.Като се замисля има логика да са с ъгъл навътре,но искам мнения от хора които са правили подобни неща и могат да ми дадат адекватна информация.Изказвания-ама как ше ги монтираш,ама то не става,и то от хора които не са хващали някога заваръчен апарат,не искам-такива навсякъде има.Благодаря предварително на отзовалите се.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Въпрос за монтаж на долни носачи(пушки)
Свий
X
-
По добре е да са под ъгъл, а не както са монтирани оригинално на Диското. Друг въпрос е дали е възможно. Сравни дебелината на ръкавите. Ако на XJ са по-дебели ще имаш ядове.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
Гледах оригинално на диското,и от се породи въпроса ми.Според мен,и по пътя на логиката е по добре да са под ъгъл,ще имат по-голяма упора,и ще работят по дължина на пушката,особено в завой и при препядствие в завой.Относно захващането отзад-ще се прави носеща греда,която хем ще хване носачите,хем ще носи раздатката,отпред захващането ще е като на диското,със завъртени захвати под определен ъгъл.
Благодаря за мнението,така или иначе щях да те питам във фейса,но ти се включи тук.Yamaha Yz450F
Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
Всичко с ''рошави''гуми!
Коментар
-
Може и да се получи тогава, но трябва да остане 6-8 мм луфт между носача и ръкава. Да не забравиш кастора.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
На грубо мерене,разстоянието между носача и ръкава е между 6-8мм,когато почна да правя захватите за отпред ще го измеря точно.За ъгъла на пиньона-мисля да копирам сегашния,като измеря точно,и при изработването на всички захвати да го постигна.Yamaha Yz450F
Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
Всичко с ''рошави''гуми!
Коментар
-
Според мен ако са под ъгъл ще позволяват по-голям ход, а ако са успоредни на оста ще дават по-голяма стабилност.
Нали не си мислиш, че ще се разминеш без панхард?
Щото под ъгъл са на 4 линковото окачване, и там няма панхард, но има още два линка които дават напречната стабилност, освен да спират реактивната сила от завъртането на гумите.
Размишлявам си през клавиатурата де, може и да пиша глупости...Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
Ако са монтирани право назад , при работа на окачването , ще се променя разстоянието между предната и задната точки на захващане на носачите. Това ще създава проблеми на управлението и сходимостта. Трябва да ги монтираш под ъгъл , но трябва да се изчисли под точно какъв ъгъл.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
Под ъгъл ще са,ама нещо не знам как да го изчисля,така че ще го смятам по ''моята формула''.
-
Господин "хихи" , като за начало се започва с точен чертеж в който са зададени точните параметри на окачването , но са нужни елементарни познания по геометрия и техническо чертане. И когато се направи чертеж в различните положения на окачването , ще се види , че въпросното разстояние се променя на чертежа. На практика или ще се усуква нещо , или ще се скъса нещо , или ще има изместване което ще променя сходимостта и управлението. Затова се прави чертеж и се търси начин да се компенсира промяната при работа на окачването. Единият начин е задните точки на захващане да се изместят към центъра , и така разликата да се разпредели по напречната и надлъжната ос.
-
-
Има много логика в размислите на motor_men. За да няма проблеми трябва панхарда и кормилната щангада да са с еднакъв наклон и до колкото е възможно хоризонтални. Иначе пушките под ъгъл ще усилат сеенето на предницата при висока скорост и неравности.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
Я кажи за логиката, че нещо не мога да вдяна. Как при ход на окачването ще се повлияе сходимостта и ще се промени разстоянието между предната и задната точка?
Иначе за успоредността на панхарда и кормилната щанга и колкото може по-хоризонтални си напълно прав. То си е стара истина, На Франко следвах тези правила и не съм имал проблеми с управляемост, сеене и т.н.
Имал съм де, ама като се откачи няке желязо, или изкривим някое друго
-
-
Ако носачите са успоредни спрямо оста на движение, при артикулация заради движението нагоре-надолу моста бяга напред- назад заради движението му по окръжност. Ако носачите са под ъгъл спрямо оста на движение и имат сериозен наклон надолу, както се предполага заради лифта, освен напред-назад ще се лашка и в ляво -дясно. Бе ти що ме караш да пиша такива учени приказки преди да съм си испил кафето?За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар