Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за монтаж на долни носачи(пушки)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за монтаж на долни носачи(пушки)

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P_20200927_072816.jpg
Прегледи:470
Размер:193.8 КБ
ID:6649738 Мисля да сложа на джипа си,отпред по-дълги носачи.Джипа е чероки xj,намерил съм си предни пушки от дискавъри 1,въпроса ми е как да монтирам пушките-вариант 1 или две(сочещи право на зад,или под ъгъл навътре към джипа).Питането ми е породено от това че,ако мислено продължа линията на сегашния долен носач,става като номер 2 на снимката,е не толкова свити навътре,така съм го нарисувал,но с ъгъл навътре.Като се замисля има логика да са с ъгъл навътре,но искам мнения от хора които са правили подобни неща и могат да ми дадат адекватна информация.Изказвания-ама как ше ги монтираш,ама то не става,и то от хора които не са хващали някога заваръчен апарат,не искам-такива навсякъде има.Благодаря предварително на отзовалите се.
    Прикачени файлове
    Yamaha Yz450F
    Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
    Всичко с ''рошави''гуми!

  • #2
    Минаваш от 4 линк към 3 линк? Защо гледаш тогава положението на старите носачи? Това са принципно различни окачвания.
    Калин Владов,09РСПБЗН

    Коментар


    • #3
      По добре е да са под ъгъл, а не както са монтирани оригинално на Диското. Друг въпрос е дали е възможно. Сравни дебелината на ръкавите. Ако на XJ са по-дебели ще имаш ядове.
      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

      Коментар


      • #4
        Гледах оригинално на диското,и от се породи въпроса ми.Според мен,и по пътя на логиката е по добре да са под ъгъл,ще имат по-голяма упора,и ще работят по дължина на пушката,особено в завой и при препядствие в завой.Относно захващането отзад-ще се прави носеща греда,която хем ще хване носачите,хем ще носи раздатката,отпред захващането ще е като на диското,със завъртени захвати под определен ъгъл.
        Благодаря за мнението,така или иначе щях да те питам във фейса,но ти се включи тук.
        Yamaha Yz450F
        Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
        Всичко с ''рошави''гуми!

        Коментар


        • #5
          Дебелината на ръкавите? Повече няма да питам.
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • #6
            Не са по дебели от на диското.
            Yamaha Yz450F
            Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
            Всичко с ''рошави''гуми!

            Коментар


            • #7
              Може и да се получи тогава, но трябва да остане 6-8 мм луфт между носача и ръкава. Да не забравиш кастора.
              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

              Коментар


              • #8
                На грубо мерене,разстоянието между носача и ръкава е между 6-8мм,когато почна да правя захватите за отпред ще го измеря точно.За ъгъла на пиньона-мисля да копирам сегашния,като измеря точно,и при изработването на всички захвати да го постигна.
                Yamaha Yz450F
                Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                Всичко с ''рошави''гуми!

                Коментар


                • #9
                  Правилно.
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • #10
                    Според мен ако са под ъгъл ще позволяват по-голям ход, а ако са успоредни на оста ще дават по-голяма стабилност.
                    Нали не си мислиш, че ще се разминеш без панхард?
                    Щото под ъгъл са на 4 линковото окачване, и там няма панхард, но има още два линка които дават напречната стабилност, освен да спират реактивната сила от завъртането на гумите.

                    Размишлявам си през клавиатурата де, може и да пиша глупости...
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • #11
                      Не пишеш глупости.Панхард има,и ще си остане.
                      Yamaha Yz450F
                      Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                      Всичко с ''рошави''гуми!

                      Коментар


                      • #12
                        Ако са монтирани право назад , при работа на окачването , ще се променя разстоянието между предната и задната точки на захващане на носачите. Това ще създава проблеми на управлението и сходимостта. Трябва да ги монтираш под ъгъл , но трябва да се изчисли под точно какъв ъгъл.
                        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                        Коментар


                        • ivo929
                          ivo929 коментира
                          Редактиране на коментар
                          Под ъгъл ще са,ама нещо не знам как да го изчисля,така че ще го смятам по ''моята формула''.

                        • Кольо
                          Кольо коментира
                          Редактиране на коментар
                          Според мен влизаш в сериозен филм, с предизвестен край-недоборо поведение.
                          Прави каквото правиш, но си запази възможността за връщане към фабричното окачване.

                        • motor_men
                          motor_men коментира
                          Редактиране на коментар
                          Господин "хихи" , като за начало се започва с точен чертеж в който са зададени точните параметри на окачването , но са нужни елементарни познания по геометрия и техническо чертане. И когато се направи чертеж в различните положения на окачването , ще се види , че въпросното разстояние се променя на чертежа. На практика или ще се усуква нещо , или ще се скъса нещо , или ще има изместване което ще променя сходимостта и управлението. Затова се прави чертеж и се търси начин да се компенсира промяната при работа на окачването. Единият начин е задните точки на захващане да се изместят към центъра , и така разликата да се разпредели по напречната и надлъжната ос.

                      • #13
                        А защо на Диско са право назад ,а няма проблеми с управлението и сходимостта?
                        Калин Владов,09РСПБЗН

                        Коментар


                        • #14
                          Има много логика в размислите на motor_men. За да няма проблеми трябва панхарда и кормилната щангада да са с еднакъв наклон и до колкото е възможно хоризонтални. Иначе пушките под ъгъл ще усилат сеенето на предницата при висока скорост и неравности.
                          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                          Коментар


                          • Кольо
                            Кольо коментира
                            Редактиране на коментар
                            Я кажи за логиката, че нещо не мога да вдяна. Как при ход на окачването ще се повлияе сходимостта и ще се промени разстоянието между предната и задната точка?

                            Иначе за успоредността на панхарда и кормилната щанга и колкото може по-хоризонтални си напълно прав. То си е стара истина, На Франко следвах тези правила и не съм имал проблеми с управляемост, сеене и т.н.
                            Имал съм де, ама като се откачи няке желязо, или изкривим някое друго

                        • #15
                          Ако носачите са успоредни спрямо оста на движение, при артикулация заради движението нагоре-надолу моста бяга напред- назад заради движението му по окръжност. Ако носачите са под ъгъл спрямо оста на движение и имат сериозен наклон надолу, както се предполага заради лифта, освен напред-назад ще се лашка и в ляво -дясно. Бе ти що ме караш да пиша такива учени приказки преди да съм си испил кафето?
                          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X