Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Торсиони Навара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение


    Отделно, ако толкова прилича на Терано, разумния лимит е 31-ци, не само заради рязането.

    Navara-та D21 ли е? Снимай да видим. Ако да, предницата е като на Терано 1 / Патфайндър WD21, тоест, с несъществени разлики спрямо Терано 2.


    ПП: На D22 предното окачване няма нищо общо с терановото, доколкото виждам по снимки и каталози. Долните носачи нямат шишове, шарнирите не са на болтове, и е с рейка.
    Сега съм я наснимал ,моята е 2001г води се д 22 старата маска но с таблото на фейсовата.Няма да ги презацепвам торсионите а само ще ги натегна ,но на по малко ,има доста мегдан за натягане .Не ми се натягат на макс на Маверика бяха бая натегнати и за много късаше маншони на каретата и то повече на вътрешните (бях ги взимал от Патрол фен).Нови амове ,и ако пак не ми хареса ще му взема едни нови торсиони но на някоя от тунинг фирмите.
    Много ми допада пикапа и го ползвам точно по предназначение ,доволно здрав от към шаси и ламарини .Взех му едни 255/75/17 за лятото и за пробни ги бива (81см) Отзад филма с ресьорите ми е по ясен ,но първо искам да наместя предницата.
    "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
    Кольо.

    Коментар


    • #17
      Снимай я тая предница най-накрая! Ако е D22 нито носачи, нито торсиони са същите.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от hunter vl Преглед на мнение
        ...даже че в разрез не е само прът желязо .
        Съвсем си е плътен прът желязо. Кво да е?

        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          Ето окачването ,с десен волан е.
          Прикачени файлове
          "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
          Кольо.

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

            Съвсем си е плътен прът желязо. Кво да е?
            Странно.
            Това на което съм попадал до сега е от заварени една до друга шини.

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение

              Странно.
              Това на което съм попадал до сега е от заварени една до друга шини.
              Точно на това попаднах
              "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
              Кольо.

              Коментар


              • #22
                Още
                Прикачени файлове
                "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
                Кольо.

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение

                  Странно.
                  Това на което съм попадал до сега е от заварени една до друга шини.
                  Това на торсион?
                  Може ли малко по-подробно, и ако има-някаква снимка, чертеж, каталог, или каквото е там. Не съм чувал за такъв вид торсиони досега, стана ми интересно.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #24

                    Коментар


                    • #25
                      Използва се в костенурката на Порше, както и в ЗАЗовете като предно независимо окачване.

                      Като на аватара , де.

                      Коментар


                      • Кольо
                        Кольо коментира
                        Редактиране на коментар
                        Баси, за пръв път виждам такова.

                        Ама ЗАЗовете не бяха ли отпред с едни тънки пружинки, аха като от химикал?..

                    • #26
                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Но, поведение на вирната педница с натегнати (даже и неизморени) оригинални торсиони и поведение на същата предница с тунингови такива, няма нищо общо. Едното като спреш рязко потъва, другото си стои надървено. Със страничното клатене - пак така - при завой едното се накланя повече от другото. Дори и най-твърдите амортисьори да се сложат.
                      Preload и spring rate, ала бала - все неща, които в любителския офроуд с коли мноого рядко някой ебава, а влияят драстично на возията.

                      Коментар


                      • #27
                        Тези пружинки са в допълнение на основното окачване - което е на торсиони.

                        Коментар


                        • Кольо
                          Кольо коментира
                          Редактиране на коментар
                          Ми със ЗАЗ съм имал малко допирни точки, та затова явно съм се заблуждавал.
                          Знам, че Трабанта беше на моноресьор, напречен, ама за ЗАЗките не знаех, че са били на торсион

                        • Kirilpm
                          Kirilpm коментира
                          Редактиране на коментар
                          Моноресьора се ползва и при Мерцедес Спринтер, старателно скрит в предния мост.
                          Сега погледнах предницата на ЗАЗ-а на снимка от един каталог, е тва чудо е истинското отмъщение на конструктора, поспивам си главата с пепел и си взимам назад думите за френските самоходни клозети от предната страница.

                      • #28
                        Ако се наложи да сменя торсионите ,единия от старите ще го резна с флекса ,стига да не го замаже .
                        "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
                        Кольо.

                        Коментар


                        • Кольо
                          Кольо коментира
                          Редактиране на коментар
                          Няма нужда, то е ясно какво е. кръгъл прът, плътен.

                          Хи хи, в казармата ротния ми беше дал задача да ида в "корекома" и да отрежя някое парче желязо. За лост ли, за нещо друго ли... Имам ножовка с мен, и се спрях на първото желязо дето ми попадна. Търкам, търкам с ножовката, а то едва поддава.
                          Идва фатмака да види защо се бавя, започна да се смее-баш торсиона ли намери да режеш... Та добра стомана си е, но няма нужда да я режеш, ние си я знаем.

                      • #29
                        Е, добра... Пружинна стомана ала 65Г. Специално при Терано има нещо и в обработката, но не мога да кажа какво. Или е ковано с някаква посока, или е закалявано под напрежение. Затова са ляв и десен. Не е заради шофьора, като на други возила. Номерата са еднакви за ляв и десен волан.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • hunter vl
                          hunter vl коментира
                          Редактиране на коментар
                          Вероятно са лев и десен точно заради натягането в посоката в която работят .Инак близо до мен има една феисова 04-05 ще я загледам дали е рейка .Ти евентуално имаш ли готов някой горен носач ,да мина някой ден на място да замерим .

                      • #30
                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Е, добра... Пружинна стомана ала 65Г. Специално при Терано има нещо и в обработката, но не мога да кажа какво. Или е ковано с някаква посока, или е закалявано под напрежение. Затова са ляв и десен. Не е заради шофьора, като на други возила. Номерата са еднакви за ляв и десен волан.
                        Усукани са с посока,затова са ляв и десен.То от това насукване идва и пружинирането.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X