Отварям тази тема с надеждата да получа мнения от хора, подобрили заводските характеристики на автомобилите си особено окачването.
Има доста информация за гуми и лебедки, но много малко впечатления на "собственици" на такива автомобили
Темата произлиза от
http://forum1.offroad-bulgaria.com/viewtopic.php?t=5928
и се надявам , че споделените от колегите с опит конкретни впечатления ще помогнат на много НОВАЦИ като мен да изберат правилния начин за тунинговане на автомобила. В България източниците на информация за това са много ограничени (както сигурно всички като мен са забелязали)
Ще започна със МИНИМАЛНИЯ опит , който имам аз и ще очаквам истинските ЕКСПЕРТИ ( всички от форума забелязваме експертизите) да ни помогнат
Моя автомобил има следните "подобрения":
Предна "силова" броня (булбар)
Освен, че предпазва колата от удари за мен основното предимство на замяната на стандартната броня е ,че мога да изкачвам и спускам много по-стръмни наклони. С подобна броня гумите директно "допират" баира и качването е доста по-лесно , а при спускане колата не "забива" нос .
Лебедка
Лебедката е подобрението, което най-малко се нуждае от обяснения( щото ползата се вижда).
Освен за изваждане на "затънали" къде ли не автомобили , лебедката помага много и при изкачване на "невъзможни" баири.
Има и хубава тема по темата в систематизираната информация на форума
Окачване TrailMaster
Е тук незнам к'во да пиша . Аз имам сменени пружини и амортисьори на задния мост и нови амортисьори с натегнати торсиони отпред.
Плюсовете , които може да има ( и аз ги знам) - по-голям ход на гумите и в двете посоки, възможност за слагане на по-големи гуми,
цвлото окачване става "по-здраво" т.е. по-малко неща (полуоски, шарнири, лагери, торсиони) се чупят
Това е от мен. Дано специалистите във форума се "отзоват"
Има доста информация за гуми и лебедки, но много малко впечатления на "собственици" на такива автомобили
Темата произлиза от
http://forum1.offroad-bulgaria.com/viewtopic.php?t=5928
и се надявам , че споделените от колегите с опит конкретни впечатления ще помогнат на много НОВАЦИ като мен да изберат правилния начин за тунинговане на автомобила. В България източниците на информация за това са много ограничени (както сигурно всички като мен са забелязали)
Ще започна със МИНИМАЛНИЯ опит , който имам аз и ще очаквам истинските ЕКСПЕРТИ ( всички от форума забелязваме експертизите) да ни помогнат
Моя автомобил има следните "подобрения":
Предна "силова" броня (булбар)
Освен, че предпазва колата от удари за мен основното предимство на замяната на стандартната броня е ,че мога да изкачвам и спускам много по-стръмни наклони. С подобна броня гумите директно "допират" баира и качването е доста по-лесно , а при спускане колата не "забива" нос .
Лебедка
Лебедката е подобрението, което най-малко се нуждае от обяснения( щото ползата се вижда).
Освен за изваждане на "затънали" къде ли не автомобили , лебедката помага много и при изкачване на "невъзможни" баири.
Има и хубава тема по темата в систематизираната информация на форума
Окачване TrailMaster
Е тук незнам к'во да пиша . Аз имам сменени пружини и амортисьори на задния мост и нови амортисьори с натегнати торсиони отпред.
Плюсовете , които може да има ( и аз ги знам) - по-голям ход на гумите и в двете посоки, възможност за слагане на по-големи гуми,
цвлото окачване става "по-здраво" т.е. по-малко неща (полуоски, шарнири, лагери, торсиони) се чупят
Това е от мен. Дано специалистите във форума се "отзоват"
Коментар