Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Амортисьори KONI 4х4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    той този път е извървян вече не само от мен, след потрошаване на голямо количество пари и още повече амортисьори и захвърляне на боклука на най - различни концепции, човек стига то този сайт http://www.racerunnershocks.com/ и открива че е имало и по - лесен начин
    drive alive

    Коментар


    • #77
      Първоначално публикуван от go go go
      той този път е извървян вече не само от мен, след потрошаване на голямо количество пари и още повече амортисьори и захвърляне на боклука на най - различни концепции, човек стига то този сайт http://www.racerunnershocks.com/ и открива че е имало и по - лесен начин
      А каква им е цената на тези "животни" и как ги купуваш?

      Коментар


      • #78
        Първоначално публикуван от kernel

        Аз преди няколко дни монтирах същите такива амортисьри HeavyTrack заедно с пружини IM Engineering от по-коравите. Г-то е още в бокса, но тази седмица ще го тествам и ще кажа как е .. !

        Кои същите такива. До сега стана въпрос за 6 вида ХевиТрак.
        На колко градуса ги коригирахте.

        Коментар


        • #79
          Първоначално публикуван от kinex
          Първоначално публикуван от kernel

          Аз преди няколко дни монтирах същите такива амортисьри HeavyTrack заедно с пружини IM Engineering от по-коравите. Г-то е още в бокса, но тази седмица ще го тествам и ще кажа как е .. !

          Кои същите такива. До сега стана въпрос за 6 вида ХевиТрак.
          На колко градуса ги коригирахте.
          Моите нямат градуси, предполагам са RAID.

          А дали има нужда от още едни и в комбинация с какви ще има по-добър ефект?

          Коментар


          • #80
            Такива без корекций няма. С корекцийте от магазина са мекици.
            Предните така ли изглеждат.

            Или са целите червени.
            Ако са райд трябва да пише

            Коментар


            • #81
              Ами целите са червени, но RAID не пише мисля. Цената им е 262 и 270 на парче.

              Коментар


              • #82
                Моите са същите. ХевиТракSPX. Комбинирани двутръбни.

                Прочети темата от начало и им направи корекции. То така както са от магазина все едно няма амортисйори.
                Ако ги чекнеш много по деретата след една година ще ги сменяш.

                Коментар


                • #83
                  Първоначално публикуван от kinex
                  Моите са същите. ХевиТракSPX. Комбинирани двутръбни.

                  Прочети темата от начало и им направи корекции. То така както са от магазина все едно няма амортисйори.
                  Ако ги чекнеш много по деретата след една година ще ги сменяш.
                  Ама моите не са с такав стикер като твоя, като стикера на RAID са и не пише GTX .. Също така не дойдоха с някакво описание за градуси.. ?!

                  Коментар


                  • #84
                    Незнам защо смениха този стикер. Бяха в червени кутий.


                    С този и вече са в черни кутий.

                    Факт е че амортисйорите са абсолютно еднакви.
                    Твоите серийни номера са
                    8240 1196SPX - предни с дължина 585мм
                    или
                    8240 1195SPX - предни с дължина 632мм
                    А задните са само един вид
                    8240 1197SPX - с дължина 585мм

                    Моите са
                    8240 1176SPX - предни
                    8240 1177SPX - задни

                    Серия 8240 означава двутръбни с газ под ниско налягане и стандартен начин за корекций. В кутията трябваше да има листче с опътване за начина на коригиране. Което изглежда така.

                    Згъваш амортисйора до минимум докато се законтри механизъмът и въртиш по чесовниковата стрелка за по твърдо. Обратно за по меко. Така се коригира съпротивлението на амортисйора към пружината. В случая при него съпротивлението при разгъване. Трябва да се внимава амортисйора през цялото време на въртенето да е згънат до краи за да не изпусне контрата и при разтягане да е в отвесно положение за да не влезне въздух в активния цилиндър. Условно степените могат да се разделят по 90градуса. След това се проверява дали двата амортисйора се разгъват с еднаква скорост.
                    Съпротивлението при згъване не се коригира и е постояно мек
                    Всъщност ако ти харесва как вози можеш да си ги караш и така както са от магазина - максимално меки.

                    Коментар


                    • #85
                      Я, изтървал съм че си ми отговорил. Благодаря за изчерпателния отговор. Значи моите наистина се настройват. 3 положения ли имат настройките? Значи в момента джипа доста ми люлее в завоите а и по неравностите въпреки че съм с много здрави подсилени пружини които според Gladiator са правени специално по поръчка за тези амортисьори.. незнам до колко е истина. Въпроса ми е как би ме посъветвал да ги настроя и евентуално това люлеене от това ще се оправи ли или ще трябва поне още 2 някакви амортисьора предни да сложа?

                      И нормално ли е пружините така да "дрънчат" когато се движа в сръвнително неравен терен .. може би не са олегнали още? Също така понякога когато дам назад също издрънчава.

                      Коментар


                      • #86
                        Когато си купувах Конитата и аз като тебе се доверих на търговеца. Резултата четири амортисйора за боклука. Дваисет пъти ги питах дължината подходяща ли е за 2" лифт. Да бе как те били състезателни.
                        Ала бала. Дължината им е абсолютно същата като на оригиналните. И при максимално разгъване такива тукати ядът заради лифта че не е истина. Ако знаех че са къси щях да ги удължа. Бях пуснал снимка как става в твоита тема за щангата. Съветвам те да го направиш иначе ще ги чупиш точно като мен.
                        Корекцийте са на градуси. в началото на темата писах как съм настроил моите за ГрандЧерокито.

                        Коментар


                        • #87
                          Първоначално публикуван от kinex
                          Първоначално публикуван от Насов
                          добре де аз така и не разбрах, що за тея пари или малко повече, не си взе и пружини и амове, които да са тествани заедно и да има инфо в нета? Пък и има не малко други реномирани фирми предлагащи освен добър синхрон м/у амови и пружини и контрол над твърдостта на амовете от купето... пък мо'еш и за въздушни възглавници да се замислиш ако искаш още комфорт...
                          Според теб на коя фирма лифт кита на 3-4 инча може да запази комфорта на заводското окачване на ГрандЧероки
                          Нямам представа какъв е заводския комфорт на Гранд Чероки, но ми се струва твърде безмислено да правиш 4 инча лифт и да гониш непременно... комфорт. Обикновено при такъв лифт се търси вече друго. С още един инч нагоре и вече не си и за пътна мрежа (пише го). Иначе съм карал дълъг Патрол с 4 инча лифт от TJM и определено мога да кажа, че съм впечатлен!

                          Коментар


                          • #88
                            Според тебе какво да гоня при 4"лифт.

                            Коментар


                            • #89
                              Е сега ме хвърли в тревоги, аз вече на 2 пъти яко ги раздрусах между дърветата. Ако удължа амортисьорите то тогава пружините няма ли да станат "нестандартни" ? Те и без това сега странно дрънчат (все едно яко се кривят, не че не се..) както споменах по-горе, това от какво може да е, или е нормално в началото?

                              Коментар


                              • #90
                                Първоначално публикуван от kinex
                                Според тебе какво да гоня при 4"лифт.
                                Нечовешки ходове, големи гуми, по-бързо каране на неравен терен.. Не знам, това бих гонил аз. Не знам какъв макс размер гуми ще събере Гранда без рязане и без да застрашава механика (мостове, дифове и т.н.)м но си мисля, че 4 инча лифт и едни малки гуми ще изглеждат странно.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X