той този път е извървян вече не само от мен, след потрошаване на голямо количество пари и още повече амортисьори и захвърляне на боклука на най - различни концепции, човек стига то този сайт http://www.racerunnershocks.com/ и открива че е имало и по - лесен начин
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Амортисьори KONI 4х4
Свий
X
-
Първоначално публикуван от go go goтой този път е извървян вече не само от мен, след потрошаване на голямо количество пари и още повече амортисьори и захвърляне на боклука на най - различни концепции, човек стига то този сайт http://www.racerunnershocks.com/ и открива че е имало и по - лесен начин
Коментар
-
Първоначално публикуван от kernel
Аз преди няколко дни монтирах същите такива амортисьри HeavyTrack заедно с пружини IM Engineering от по-коравите. Г-то е още в бокса, но тази седмица ще го тествам и ще кажа как е .. !
Кои същите такива. До сега стана въпрос за 6 вида ХевиТрак.
На колко градуса ги коригирахте.
Коментар
-
Първоначално публикуван от kinexПървоначално публикуван от kernel
Аз преди няколко дни монтирах същите такива амортисьри HeavyTrack заедно с пружини IM Engineering от по-коравите. Г-то е още в бокса, но тази седмица ще го тествам и ще кажа как е .. !
Кои същите такива. До сега стана въпрос за 6 вида ХевиТрак.
На колко градуса ги коригирахте.
А дали има нужда от още едни и в комбинация с какви ще има по-добър ефект?
Коментар
-
Първоначално публикуван от kinexМоите са същите. ХевиТракSPX. Комбинирани двутръбни.
Прочети темата от начало и им направи корекции. То така както са от магазина все едно няма амортисйори.
Ако ги чекнеш много по деретата след една година ще ги сменяш.
Коментар
-
Незнам защо смениха този стикер. Бяха в червени кутий.
С този и вече са в черни кутий.
Факт е че амортисйорите са абсолютно еднакви.
Твоите серийни номера са
8240 1196SPX - предни с дължина 585мм
или
8240 1195SPX - предни с дължина 632мм
А задните са само един вид
8240 1197SPX - с дължина 585мм
Моите са
8240 1176SPX - предни
8240 1177SPX - задни
Серия 8240 означава двутръбни с газ под ниско налягане и стандартен начин за корекций. В кутията трябваше да има листче с опътване за начина на коригиране. Което изглежда така.
Згъваш амортисйора до минимум докато се законтри механизъмът и въртиш по чесовниковата стрелка за по твърдо. Обратно за по меко. Така се коригира съпротивлението на амортисйора към пружината. В случая при него съпротивлението при разгъване. Трябва да се внимава амортисйора през цялото време на въртенето да е згънат до краи за да не изпусне контрата и при разтягане да е в отвесно положение за да не влезне въздух в активния цилиндър. Условно степените могат да се разделят по 90градуса. След това се проверява дали двата амортисйора се разгъват с еднаква скорост.
Съпротивлението при згъване не се коригира и е постояно мек
Всъщност ако ти харесва как вози можеш да си ги караш и така както са от магазина - максимално меки.
Коментар
-
Я, изтървал съм че си ми отговорил. Благодаря за изчерпателния отговор. Значи моите наистина се настройват. 3 положения ли имат настройките? Значи в момента джипа доста ми люлее в завоите а и по неравностите въпреки че съм с много здрави подсилени пружини които според Gladiator са правени специално по поръчка за тези амортисьори.. незнам до колко е истина. Въпроса ми е как би ме посъветвал да ги настроя и евентуално това люлеене от това ще се оправи ли или ще трябва поне още 2 някакви амортисьора предни да сложа?
И нормално ли е пружините така да "дрънчат" когато се движа в сръвнително неравен терен .. може би не са олегнали още? Също така понякога когато дам назад също издрънчава.
Коментар
-
Когато си купувах Конитата и аз като тебе се доверих на търговеца. Резултата четири амортисйора за боклука. Дваисет пъти ги питах дължината подходяща ли е за 2" лифт. Да бе как те били състезателни.
Ала бала. Дължината им е абсолютно същата като на оригиналните. И при максимално разгъване такива тукати ядът заради лифта че не е истина. Ако знаех че са къси щях да ги удължа. Бях пуснал снимка как става в твоита тема за щангата. Съветвам те да го направиш иначе ще ги чупиш точно като мен.
Корекцийте са на градуси. в началото на темата писах как съм настроил моите за ГрандЧерокито.
Коментар
-
Първоначално публикуван от kinexПървоначално публикуван от Насовдобре де аз така и не разбрах, що за тея пари или малко повече, не си взе и пружини и амове, които да са тествани заедно и да има инфо в нета? Пък и има не малко други реномирани фирми предлагащи освен добър синхрон м/у амови и пружини и контрол над твърдостта на амовете от купето... пък мо'еш и за въздушни възглавници да се замислиш ако искаш още комфорт...
Коментар
-
Е сега ме хвърли в тревоги, аз вече на 2 пъти яко ги раздрусах между дърветата. Ако удължа амортисьорите то тогава пружините няма ли да станат "нестандартни" ? Те и без това сега странно дрънчат (все едно яко се кривят, не че не се..) както споменах по-горе, това от какво може да е, или е нормално в началото?
Коментар
-
Първоначално публикуван от kinexСпоред тебе какво да гоня при 4"лифт.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар